|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Evoken erbij op de zaterdag! |
|
quote: Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mooi! |
|
Yakuza komt ook! |
|
quote: :D :D :D Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: :') |
|
quote:Jajaaaaaa! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Yakuza, cool. |
|
+ Dragontears + Lonely Kamel |
|
Nice, Dragontears, toen op Roadburn '09 gemist omdat ik toen Saint Vitus aan het kijken was. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Hmm, aangezien Sons of Otis in Maart door Europa tourt, komen ze wellicht ook nog op Roadburn langs? Ik, Wil Schuurman |
|
Kleine kans, ze hebben vorig jaar al 2 sets gespeeld. |
|
quote: Dit jaar. Weet ik. Maar Enslaved staat er ook ieder jaar. Ik, Wil Schuurman |
|
Bedoelde ik. Ik ben benieuwd hoe vaak Church of Misery komend jaar speelt. |
|
quote: Hehe, even kijken: 3 dagen, 3 zalen. Hmm.. was daar niet ooit een liedje over? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Haha, bijster origineel is het inderdaad niet, maar wat mij betreft zijn ze van harte welkom! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Geen Sons of Otis op Roadburn 2011! Ook geen Church of Misery! |
|
Komt Sahg ook? Black Sheep of Kali (http://www.myspace.com/blacksleepofkali)? Envy? Isis? Cult of Luna? Down? Ik roep maar ff wat toppers [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 02-11-2010 22:49] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Isis is toch niet meer dacht ik? |
|
quote:Oh ja is waar.. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Saturnalia Temple zou ook een zeer welkome toevoeging zijn, overigens. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Of WOE. |
|
Buzzoven en Weedeater komen ook. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Het houd maar niet op! |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |