IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Roadburn 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 04-04-2011 23:49 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Zojuist op advies van een paar vrienden Imaad Wasif maar eens goed uitgecheckt.

Bloody hell. Jeff Buckley zou zich omdraaien in zijn graf.. om een ticket te scoren voor Roadburn!!

Erg gave muziek!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-04-2011 23:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Keith Buckley >>> Jeff Buckley

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 04-04-2011 23:51]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-04-2011 23:54 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2011 23:49 schreef Valorian het volgende:
Zojuist op advies van een paar vrienden Imaad Wasif maar eens goed uitgecheckt.

Bloody hell. Jeff Buckley zou zich omdraaien in zijn graf.. om een ticket te scoren voor Roadburn!!

Erg gave muziek!
Die moest ik nog uitchecken. Hoef ik dat niet meer te doen. Ik heb een schijthekel aan Jeff Buckley. Dank je wel, dat scheelt weer.

Ook in de keuzes.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 05-04-2011 0:24]


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-04-2011 0:15 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2011 23:51 schreef iPim het volgende:
Keith Buckley >>> Jeff Buckley


?


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 05-04-2011 0:20 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Offtopicness for the win. Maar zoals ik al zei: Keith Buckley >>> Jeff Buckley


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 05-04-2011 7:18 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 5 april 2011 0:20 schreef iPim het volgende:
Offtopicness for the win. Maar zoals ik al zei: Keith Buckley >>> Jeff Buckley


Echt, boeiend. Er zijn reeds topics zat om je verbale fellatio met betrekking tot allerlei -coreachtige meuk op ongebreidelde wijze in de rondte te strooien, dus ik zou zeggen, neem daar vooral een kijkje.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-04-2011 7:47 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2011 19:45 schreef Sonic Titan het volgende:
Anderhalve week nog.. en jongens, wat heb ik er zin in!


+2!!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 05-04-2011 11:21 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 4 april 2011 23:49 schreef Valorian het volgende:
Zojuist op advies van een paar vrienden Imaad Wasif maar eens goed uitgecheckt.

Bloody hell. Jeff Buckley zou zich omdraaien in zijn graf.. om een ticket te scoren voor Roadburn!!

Erg gave muziek!


Imaad Wasif staat hier inderdaad ook hoog op de lijst om te checken.

Eerste Winter live filmpje is er trouwens ook



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 05-04-2011 12:18 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2011 19:45 schreef Sonic Titan het volgende:
Anderhalve week nog.. en jongens, wat heb ik er zin in!

Voorpret begint hier ook dramatische vormen aan te nemen. Dat ik twee huisgenoten heb die meegaan en de hele dag Cough in de keuken draaien helpt ook niet mee, zit nu echt de hele dag (en soms ook nacht...) met mijn hoofd bij het festival. Godverdomme dit wordt weer een feestje.


You have time. You are doing fine.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 05-04-2011 18:25 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 april 2011 7:47 schreef Mark Z het volgende:
+2!!


+3 !!!


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Varian
Black and White Viking
Usericon van Varian
Posted 06-04-2011 19:34 by Varian Wijzig reactieProfiel van VarianQuote dit bericht

Poging 2

Een maat van me kan niet naar Roadburn, ik heb daarom nog een 4-dagen Roadburnkaartje en een 4-dagen campingkaartje in de verkoop voor een geïnteresserde. Voor de aanschafprijs natuurlijk!
http://tickets-kaartjes.marktplaats.nl/concerten-rock-en-metal/438318804-roadburn-2011-4-day-ticket.html



Weep not for me.....it`s all the better lost


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-04-2011 21:21 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Roadburn-special op radio Venlo, NU. Met oa een lang interview met Stephen O'Malley, uitzending duurt tot 1:00 vannacht! NP Aluk Todolo, vette shit!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-04-2011 21:24 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 5 april 2011 11:21 schreef CTTS het volgende:


Eerste Winter live filmpje is er trouwens ook





En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 06-04-2011 21:37 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 6 april 2011 21:21 schreef M. het volgende:
Roadburn-special op radio Venlo, NU. Met oa een lang interview met Stephen O'Malley, uitzending duurt tot 1:00 vannacht! NP Aluk Todolo, vette shit!


Enig idee of er een live-stream is ergens?


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Nebelwerfer
Usericon van Nebelwerfer
Posted 06-04-2011 22:03 by Nebelwerfer Wijzig reactieProfiel van NebelwerferQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2011 23:51 schreef iPim het volgende:
Keith Buckley >>> Jeff Buckley


Ah de obesitas is inmiddels al zo erg dat na je aderen nu ook je oren beginnen dicht te slibben?


Maurosis
Usericon van Maurosis
Posted 06-04-2011 22:41 by Maurosis Wijzig reactieProfiel van MaurosisQuote dit bericht

Wordt een mooie feest week.

Vrijdag eerst coffins en sourvein in Antwerpen.
Dan 4 dagen naar Berlijn met oa de volgende shows:
9 april Birds of Passage en Her name is Calla
10 April Battles
12 April House of low culture!!! en mamiffer
13 april day off om naar huis te rijden
14 - 17 april Roadburn!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 9:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

http://www.roadburn.com/2011/04/vpro-3voor12-luisterpaal-warm-up-for-roadburn-2011/

Now available to blast online: the good folks at the VPRO’s 3voor12 site have posted an excellent Roadburn 2011 sampler featuring Shrinebuilder, White Hills, Sabbath Assembly, Sunn O))), Alcest, Ghost, Black Math Horseman, Menace Ruine, Scorn, Wardruna and Stone Axe. This is a compelling reminder of why everyone is so excited about the upcoming festival!

But that’s not all: the Luisterpaal section of the site also includes complete albums by Sunn O))), Swans, Black Mountain, Circle, Earth, Wardruna, Cough, Liturgy, Jesse Sykes and the Sweet Hereafter, Blood Ceremony, Ghost, Rwake, White Hills, Naam, Quest for Fire and Wolf People.

If you aren’t already familiar with some of these artists, definitely have a listen and prepare to add even more bands to your list of must-see shows at Roadburn 2011!


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 10:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zeg, dat Scorn had ik nog niet eerder geluisterd geloof ik.

Is dat fucking dubstep?!?


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 07-04-2011 10:29 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Het recente werk wel ja, ik trek het goed! Ben zeer benieuwd wat hij gaat doen op Roadburn.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-04-2011 10:31 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

BWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! Dan hoef ik daar niet te gaan kijken, denk ik


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-04-2011 16:29 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik pas ook ff maar je weet het nooit natuurlijk, misschien maakt-ie wel heel veel lawaai. Anders gewoon lekker The Secret kijken.

Gave gedachte, over precies een week sta ik in Tilburg naar Year Of No Light te kijken!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-04-2011 16:30 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dankzij veel tips hier, de afgelopen weken haast alleen maar stoner/sludge/doom op youtube aan het luisteren.
Misschien volgend jaar toch maar naar Roadburn.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 08-04-2011 13:20 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Godver, net een e-mail dat ik op vrijdag 15 april om 11.00 's ochtends een intakegesprek heb voor een volgende opleiding. Kutkutkut, hoop dat dit te verzetten is, maar gezien de toon van de e-mail zal dat wel niet. Dat wordt straight-edge de donderdag doen en in alle vroegte vrijdag de trein in.


You have time. You are doing fine.


finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 08-04-2011 13:22 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 13:20 schreef intothevoid het volgende:
Godver, net een e-mail dat ik op vrijdag 15 april om 11.00 's ochtends een intakegesprek heb voor een volgende opleiding. Kutkutkut, hoop dat dit te verzetten is, maar gezien de toon van de e-mail zal dat wel niet. Dat wordt straight-edge de donderdag doen en in alle vroegte vrijdag de trein in.


Dat is hard!



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-04-2011 14:08 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 8 april 2011 13:20 schreef intothevoid het volgende:
Godver, net een e-mail dat ik op vrijdag 15 april om 11.00 's ochtends een intakegesprek heb voor een volgende opleiding. Kutkutkut, hoop dat dit te verzetten is, maar gezien de toon van de e-mail zal dat wel niet. Dat wordt straight-edge de donderdag doen en in alle vroegte vrijdag de trein in.

Als je die e-mail pas net krijgt, kan je dat toch afzeggen? Kan niet = kan niet, klaar.

Chill


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen