|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Grote kans dat ze Unearthly Trance gaan vragen, zanger liet al iets doorschemeren in een recent interview, zou koel zijn! |
|
Jep, 'V' komt binnenkort uit, en gaat weer een stukje terug naar de vieze vuile sound van het begin |
|
Ik ga de aankomende keer trouwens ook gewoon weer. Dit jaar niet geweest, spijt als haren op mijn hoofd. |
|
Van Bobby Liebling's Facebook: "Next year is scheduled 2 be a busy year for Pentagram, w/ the new album in March/April and the documentary debuting at Sundance & a press party at South x Southwest, where we are also scheduled to play in support of the new album. We follow w/ an April European tour kicking off at Roadburn." En uit een eerder bericht: "the new lineup of Victor Griffin, Greg Turley, Gary Isom, & myself." You have time. You are doing fine. |
|
Nice! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik denk dat ik volgend jaar ook maar een kaartje probeer te bemachtigen, klinkt toch wel als een gaaf iets, waar ik een hoop nieuwe muziek kan ontdekken. |
|
quote: Als je dat volgend jaar doet, ben je waarschijnlijk al te laat. Volgens mij gaat de vvk al in november van start. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
You get the point |
|
Ben benieuwd of het dit jaar nóg sneller uitverkocht raakt dan vorig jaar.. Wat was het, drie kwartier? |
|
Ik zei het vorig jaar en ik zeg het dit jaar weer, als ik geen kaartje weet te bemachtigen zet ik mezelf in de fik voor de 013. Dat zal ze leren . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ga ook sowieso mijn wekkertje zetten, dit keer. Vorig jaar heb ik geen kaartje gehaald, baalde ik achteraf flink van, hehe. |
|
er waren nog wel kaarten te krijgen afgelopen jaar tegen kostprijs. Beetje zoeken et voilá. Ben benieuwd naar SWANS. |
|
Ja, naarmate de datum dichterbij kwam wilden mensen er ineens wel voor weinig vanaf. Handelaartjes die even snel dachten te scoren door er een boel op te kopen zaten de dag vóór Roadburn zelfs enkele tientallen euro's onder de kostprijs met hun restpartijen, haha. Maar goed, toen die mogelijkheid zich eenmaal voordeed had ik al andere plannen gemaakt. Voor 2011 gaat me dat in elk geval zeker niet gebeuren. |
|
dit jaar zeker aanwezig.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Spelen ja? |
|
dat zeg ik niet, maar ik ben er zeker bij dit jaar Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zeker weer aanwezig, geniaal festival |
|
quote: Als er één band is die ik opkomende editie zou willen zien is het deze wel. Godverdomme wat een fantastisch nieuws. Eerdere keren telkens voor openingstijd voor het postkantoor gestaan, dit keer ben ik helaas afhankelijk van derden voor mijn ticket. Als mijn huisgenoot het niet fixed steek ik mezelf in de fik in de woonkamer, dat zal hem leren. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 01-09-2010 14:18] You have time. You are doing fine. |
|
Zou je dan niet beter je huisgenoot in de fik steken? En Swans komt ook in Vera. |
|
Als hij wel een kaartje voor zichzelf heeft, ja, beslist. En ik ga niet happen, veel plezier in Vera. Ik ga Krishna's verjaardag vieren. You have time. You are doing fine. |
|
Hehe, veel plezier daar, zal vast wel lukken. Van mij mogen ze de (halve) blackmetal bands wel weglaten op Roadburn dit jaar. Vond ik niet zo'n succes afgelopen jaar. |
|
Ik denk dat Twilight wel komt (Southern Lord vriendjes). Kan nog wel eens leuk uitpakken. You have time. You are doing fine. |
|
Twilight wil niet optreden jammer genoeg. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |