IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Roadburn 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
JWurm
Usericon van JWurm
Posted 18-08-2010 14:15 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Grote kans dat ze Unearthly Trance gaan vragen, zanger liet al iets doorschemeren in een recent interview, zou koel zijn!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-08-2010 14:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ook goed ja Die komen trouwens binnenkort met nieuw werk las ik ergens

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 18-08-2010 14:20]


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 18-08-2010 14:52 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Jep, 'V' komt binnenkort uit, en gaat weer een stukje terug naar de vieze vuile sound van het begin


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 18-08-2010 20:32 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik ga de aankomende keer trouwens ook gewoon weer. Dit jaar niet geweest, spijt als haren op mijn hoofd.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 27-08-2010 10:25 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Van Bobby Liebling's Facebook:
"Next year is scheduled 2 be a busy year for Pentagram, w/ the new album in March/April and the documentary debuting at Sundance & a press party at South x Southwest, where we are also scheduled to play in support of the new album. We follow w/ an April European tour kicking off at Roadburn."

En uit een eerder bericht: "the new lineup of Victor Griffin, Greg Turley, Gary Isom, & myself."




You have time. You are doing fine.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-08-2010 10:55 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Nice!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 31-08-2010 12:18 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 31-08-2010 13:08 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Ik denk dat ik volgend jaar ook maar een kaartje probeer te bemachtigen, klinkt toch wel als een gaaf iets, waar ik een hoop nieuwe muziek kan ontdekken.


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 31-08-2010 13:10 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 31 augustus 2010 13:08 schreef Sjaakie het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar ook maar een kaartje probeer te bemachtigen, klinkt toch wel als een gaaf iets, waar ik een hoop nieuwe muziek kan ontdekken.

Als je dat volgend jaar doet, ben je waarschijnlijk al te laat. Volgens mij gaat de vvk al in november van start.


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 31-08-2010 13:11 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

You get the point


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 31-08-2010 13:35 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ben benieuwd of het dit jaar nóg sneller uitverkocht raakt dan vorig jaar..

Wat was het, drie kwartier?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 31-08-2010 13:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik zei het vorig jaar en ik zeg het dit jaar weer, als ik geen kaartje weet te bemachtigen zet ik mezelf in de fik voor de 013. Dat zal ze leren .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 31-08-2010 13:43 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik ga ook sowieso mijn wekkertje zetten, dit keer. Vorig jaar heb ik geen kaartje gehaald, baalde ik achteraf flink van, hehe.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 31-08-2010 14:04 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

er waren nog wel kaarten te krijgen afgelopen jaar tegen kostprijs. Beetje zoeken et voilá.

Ben benieuwd naar SWANS.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 31-08-2010 14:29 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ja, naarmate de datum dichterbij kwam wilden mensen er ineens wel voor weinig vanaf. Handelaartjes die even snel dachten te scoren door er een boel op te kopen zaten de dag vóór Roadburn zelfs enkele tientallen euro's onder de kostprijs met hun restpartijen, haha. Maar goed, toen die mogelijkheid zich eenmaal voordeed had ik al andere plannen gemaakt. Voor 2011 gaat me dat in elk geval zeker niet gebeuren.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 31-08-2010 14:33 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dit jaar zeker aanwezig....



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 31-08-2010 15:16 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Spelen ja?


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 31-08-2010 15:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dat zeg ik niet, maar ik ben er zeker bij dit jaar


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Northward
Usericon van Northward
Posted 31-08-2010 18:37 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Zeker weer aanwezig, geniaal festival


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 01-09-2010 14:16 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2010 12:18 schreef M. het volgende:
SWANS

Als er één band is die ik opkomende editie zou willen zien is het deze wel. Godverdomme wat een fantastisch nieuws.

Eerdere keren telkens voor openingstijd voor het postkantoor gestaan, dit keer ben ik helaas afhankelijk van derden voor mijn ticket. Als mijn huisgenoot het niet fixed steek ik mezelf in de fik in de woonkamer, dat zal hem leren.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 01-09-2010 14:18]


You have time. You are doing fine.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-09-2010 14:36 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Zou je dan niet beter je huisgenoot in de fik steken? En Swans komt ook in Vera.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 01-09-2010 14:41 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Als hij wel een kaartje voor zichzelf heeft, ja, beslist.

En ik ga niet happen, veel plezier in Vera. Ik ga Krishna's verjaardag vieren.


You have time. You are doing fine.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-09-2010 14:49 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Hehe, veel plezier daar, zal vast wel lukken.

Van mij mogen ze de (halve) blackmetal bands wel weglaten op Roadburn dit jaar. Vond ik niet zo'n succes afgelopen jaar.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 01-09-2010 14:54 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik denk dat Twilight wel komt (Southern Lord vriendjes). Kan nog wel eens leuk uitpakken.


You have time. You are doing fine.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 01-09-2010 16:02 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Twilight wil niet optreden jammer genoeg.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen