IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Roadburn 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2010 21:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wow, klinkt best vet. Artwork past beter bij Roadburn dan de muziek hehe. Zang doet me denken aan een James Rivera op thc, iets rustiger en lager dus


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-09-2010 23:05 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Godver, ik vind het echt geweldig!!!

Dank voor de onbedoelde tip, M.!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 11-09-2010 5:33 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Soilent Green, mooimooimooi. Ghost schijnt ook zeer de moeite waard te zijn. Dacht eerst dat het de Japanse Ghost was, maar het blijkt om de Zweedse band te gaan. Nice.


You have time. You are doing fine.


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-09-2010 5:50 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2010 13:51 schreef Nimbus het volgende:



Dan wil ik zelfs overwegen om heen te gaan, maar ja.. het was maar een grapje van Nimbus


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Northward
Usericon van Northward
Posted 11-09-2010 11:18 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Blood Ceremony, top!


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 11-09-2010 11:22 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

idd en soilent green
Gaat wederom een briljant feestje worden dunkt mij zo


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Rivfader90
YNWA
Usericon van Rivfader90
Posted 11-09-2010 12:21 by Rivfader90 Wijzig reactieProfiel van Rivfader90Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/Rivfader90

Ghost!



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-09-2010 12:22 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2010 12:21 schreef Rivfader90 het volgende:
Ghost!


Net even geluisterd, klinkt inderdaad zeker niet verkeerd!

Alcest is dan weer een beetje jammer wat mij betreft..


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-09-2010 12:23 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2010 21:10 schreef M. het volgende:
In Solitude, Ghost, Blood Ceremony, Alcest en Soilent Green komen ook.

Ik luister nu dat In Solitude, lekker zeg! Fijne old school heavy metal die volop citeert uit het werk van Mercyful Fate en Iron Maiden. Zo origineel als een lolcat dus maar who cares!


Kijk, dit begint ergens op te lijken!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-09-2010 1:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 11 september 2010 12:22 schreef nuclearwarfare het volgende:
Net even geluisterd, klinkt inderdaad zeker niet verkeerd!

Alcest is dan weer een beetje jammer wat mij betreft..

Op Roadburn is "jammer" een relatief begrip. Ik vind het zelf ook een knaken band maar dat is het mooie van het programma, er is altijd wat tofs te zien. Komt helemaal goed .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 12-09-2010 14:00 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2010 1:32 schreef M. het volgende:
Op Roadburn is "jammer" een relatief begrip. Ik vind het zelf ook een knaken band maar dat is het mooie van het programma, er is altijd wat tofs te zien. Komt helemaal goed .


Inderdaad, daarom heb ik me beperkt tot het kort en bondig vermelden van mijn milde ongenoegen, in plaats van er een punt van te maken en zes alinea's met gezeik achter te laten.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 12-09-2010 14:13 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Het is zelfs niet jammer, ben altijd opgelucht als er bands worden bevestigd die ik niet hoef te zien. Maakt keuzes makkelijker, die momenten waarop er drie geniale bands tegelijk spelen zijn echt verschrikkelijk.


You have time. You are doing fine.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 12-09-2010 14:29 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Vet, Place Of Skulls komt ook.


You have time. You are doing fine.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 13-09-2010 21:26 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

Plz kom eens met iets fris en nieuws en niet alleen van de ouwelullen bands.

Ik bedoel, nu ook weer, nieuwste aanwinst:
Count Raven

pffft.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 14-09-2010 7:53 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Zeiksnor.
Op last.fm worden Blood Farmers (hadden die niet recentelijk een sterfgeval in de band?) en Black Pyramid genoemd.


You have time. You are doing fine.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 14-09-2010 8:51 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 september 2010 21:26 schreef KHPLF het volgende:
Plz kom eens met iets fris en nieuws en niet alleen van de ouwelullen bands.

Ik bedoel, nu ook weer, nieuwste aanwinst:
Count Raven

pffft.


Tot nu toe allemaal goede bands. Beter dan van die gehypte nieuwe bandjes die live ruk zijn (denk Darkspace in 2010)


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-09-2010 9:33 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2010 7:53 schreef intothevoid het volgende:
Zeiksnor.
Op last.fm worden Blood Farmers (hadden die niet recentelijk een sterfgeval in de band?) en Black Pyramid genoemd.


Blood Farmers heb ik ook gehoord ja, zou wel érg vet zijn! Doet me behoorlijk denken aan Church of Misery.

Als ik me niet vergis is de bassist overleden, hoe dat opgelost is weet ik verder niet..


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 14-09-2010 9:35 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 september 2010 9:33 schreef nuclearwarfare het volgende:
Blood Farmers heb ik ook gehoord ja, zou wel érg vet zijn! Doet me behoorlijk denken aan Church of Misery.

Als ik me niet vergis is de bassist overleden, hoe dat opgelost is weet ik verder niet..


Zie hier hoe dat opgelost is
http://www.metal-archives.com/band.php?id=5441


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 14-09-2010 9:36 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Kijk, zo kan het ook.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-09-2010 14:20 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Woven Hand met David Eugene Edwards ook toegevoegd aan de line-up.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 15-09-2010 14:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2010 14:20 schreef nuclearwarfare het volgende:
Woven Hand met David Eugene Edwards ook toegevoegd aan de line-up.


Toch wel handig dat twitter.

Allemaal bands voor de donderdag worden bekend gemaakt. Is Pentagram dan de headliner voor die dag?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-09-2010 14:36 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2010 14:35 schreef Mark Z het volgende:
Toch wel handig dat twitter.


Facebook, maarre, zelfde idee.


Northward
Usericon van Northward
Posted 15-09-2010 18:55 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2010 8:51 schreef Marcel H. het volgende:
Tot nu toe allemaal goede bands. Beter dan van die gehypte nieuwe bandjes die live ruk zijn (denk Darkspace in 2010)

Die vond ik na afloop toch echt wel goed. Begonnen wat minder, maar zat er daarna volledig in.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 15-09-2010 20:28 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 september 2010 18:55 schreef Northward het volgende:
Die vond ik na afloop toch echt wel goed. Begonnen wat minder, maar zat er daarna volledig in.


Ik vind ze op plaat geweldig maar vond ze hier echt ontiegelijk buk, en dan ben ik nog positief.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 15-09-2010 20:33 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb Darkspace jaren terug in de Goudvishal gezien en vond dat toch wel een erg sterk optreden.

Over Roadburn kan ik niet oordelen.

En daarbij een band kan ook wel eens gewoon een kut opreden hebben ipv live ruk zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-09-2010 20:35]


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen