|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Godver, ik vind het echt geweldig!!! Dank voor de onbedoelde tip, M.! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Soilent Green, mooimooimooi. Ghost schijnt ook zeer de moeite waard te zijn. Dacht eerst dat het de Japanse Ghost was, maar het blijkt om de Zweedse band te gaan. Nice. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Dan wil ik zelfs overwegen om heen te gaan, maar ja.. het was maar een grapje van Nimbus Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Blood Ceremony, top! |
|
idd en soilent green Gaat wederom een briljant feestje worden dunkt mij zo www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ghost! |
|
quote: Net even geluisterd, klinkt inderdaad zeker niet verkeerd! Alcest is dan weer een beetje jammer wat mij betreft.. |
|
quote: Kijk, dit begint ergens op te lijken! |
|
quote: Op Roadburn is "jammer" een relatief begrip. Ik vind het zelf ook een knaken band maar dat is het mooie van het programma, er is altijd wat tofs te zien. Komt helemaal goed . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Inderdaad, daarom heb ik me beperkt tot het kort en bondig vermelden van mijn milde ongenoegen, in plaats van er een punt van te maken en zes alinea's met gezeik achter te laten. |
|
Het is zelfs niet jammer, ben altijd opgelucht als er bands worden bevestigd die ik niet hoef te zien. Maakt keuzes makkelijker, die momenten waarop er drie geniale bands tegelijk spelen zijn echt verschrikkelijk. You have time. You are doing fine. |
|
Vet, Place Of Skulls komt ook. You have time. You are doing fine. |
|
Plz kom eens met iets fris en nieuws en niet alleen van de ouwelullen bands. Ik bedoel, nu ook weer, nieuwste aanwinst: Count Raven pffft. |
|
Zeiksnor. Op last.fm worden Blood Farmers (hadden die niet recentelijk een sterfgeval in de band?) en Black Pyramid genoemd. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Tot nu toe allemaal goede bands. Beter dan van die gehypte nieuwe bandjes die live ruk zijn (denk Darkspace in 2010) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Blood Farmers heb ik ook gehoord ja, zou wel érg vet zijn! Doet me behoorlijk denken aan Church of Misery. Als ik me niet vergis is de bassist overleden, hoe dat opgelost is weet ik verder niet.. |
|
quote: Zie hier hoe dat opgelost is http://www.metal-archives.com/band.php?id=5441 Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Kijk, zo kan het ook. |
|
Woven Hand met David Eugene Edwards ook toegevoegd aan de line-up. |
|
quote: Toch wel handig dat twitter. Allemaal bands voor de donderdag worden bekend gemaakt. Is Pentagram dan de headliner voor die dag? |
|
quote: Facebook, maarre, zelfde idee. |
|
quote: Die vond ik na afloop toch echt wel goed. Begonnen wat minder, maar zat er daarna volledig in. |
|
quote: Ik vind ze op plaat geweldig maar vond ze hier echt ontiegelijk buk, en dan ben ik nog positief. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik heb Darkspace jaren terug in de Goudvishal gezien en vond dat toch wel een erg sterk optreden. Over Roadburn kan ik niet oordelen. En daarbij een band kan ook wel eens gewoon een kut opreden hebben ipv live ruk zijn [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 15-09-2010 20:35] |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |