|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat wordt in ieder geval de donderdag voor mij, moet nog even zien of ik alle dagen ga. |
|
Er zijn geen dagkaarten. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Ze waren niet in de vvk toen, maar aan de deur kon je meende ik wel gewoon dagkaarten halen. Hoe dat nu zit weet ik niet. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
ja, die donderdag ben ik r bij.... GHOST! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nu je het zegt, daar staat me inderdaad iets van bij! Hoe dat precies zat weet ik echter niet meer. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Nou, dan ga ik gewoon wel alle dagen |
|
quote: Volgens mij gaat alles met weekendkaarten, en mocht er nog iets overblijven dan kun je op de dag zelf wel dagkaarten krijgen. Maar dat gaat om enkele tickets volgens mij, dat risico zou ik niet lopen. You have time. You are doing fine. |
|
hebben ze wel tonic in de 013? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
blauwe? Nee man, ik moest toch werken de volgende dag! |
|
Dagkaarten hebben ze inderdaad al lang niet meer omdat bijna iedereen een combikaartje koopt ipv een dagkaart. Upon the wooden stake... |
|
Ook toegevoegd: The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble Zoroaster |
|
mooie toevoegingen. Ben erg benieuwd wat Kilimanjaro voor set brengt. Doomy sowieso. |
|
Ik hoop op echte instrumenten dit keer. Vorige keer was het toch wat hinderlijk dat de violen en trombones uit een Macbook kwamen. You have time. You are doing fine. |
|
The Atomic Bitchwax Quest For Fire Naam Helemaal goed, vooral blij met Quest For Fire. Dit soort heavy psych dingen zijn altijd wel de hoogtepunten van het festival voor mij. Naam word me van alle kanten aangeraden dus dat zit ook wel goed. TAB is sowieso feest. You have time. You are doing fine. |
|
Naam! |
|
quote: Ben het nu voor het eerst aan het beluisteren. Klinkt goed ja! |
|
Leuke toevoegingen inderdaad, ik hoop zelf dat er nog meer van die (heavy) psych zooi wordt toegevoegd. Wel grappig dat The Atomic Bitchwax nog steeds teert op de release van het laatste album, net als op Roadburn '09, waar 'ie voor 5 eurootjes te koop was. Was toen overigens wel een vette gig, een van mijn highlights van het festival. Mag zelf graag naar de eerste twee platen luisteren. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Godflesh is bevestigd voor de donderdag, zij gaan Streetcleaner in het geheel spelen. Tickets gaan op zaterdag 27 november in de verkoop, kosten € 155,- voor een driedaagse pas. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Mooi, geen (serieuze) prijsverhoging. Ik weet dat ik lyrisch zou moeten zijn over Godflesh en dan al helemaal een Streetcleaner set, maar ik heb nog nooit iets van deze band geluisterd. Wel Jesu fan, dat dan weer wel. [/fail] You have time. You are doing fine. |
|
En het wordt beter en beter.. |
|
quote:+1 +1 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
155 euro!! Eigenlijk wil ik alleen Wardruna en Alcest zien. Er staan nog wel meer gave namen, maar die hoef ik niet persee te zien, ga er nog even moeilijk over doen want ik vind het belachelijk veel geld! |
|
Hahaha mens, ga toch koken. STREETCLEANER Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
You breed, Like Rats! |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |