IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Roadburn 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Lalena
Usericon van Lalena
Posted 14-10-2010 11:05 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Dat wordt in ieder geval de donderdag voor mij, moet nog even zien of ik alle dagen ga.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 14-10-2010 11:06 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Er zijn geen dagkaarten.


You have time. You are doing fine.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 14-10-2010 11:09 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Klopt, dat is in 2009 afgeschaft geloof ik?


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 14-10-2010 11:10 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 14 oktober 2010 11:09 schreef Sonic Titan het volgende:
Klopt, dat is in 2009 afgeschaft geloof ik?


Ze waren niet in de vvk toen, maar aan de deur kon je meende ik wel gewoon dagkaarten halen. Hoe dat nu zit weet ik niet.


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-10-2010 11:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ja, die donderdag ben ik r bij.... GHOST!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 14-10-2010 11:12 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 14 oktober 2010 11:10 schreef verlepte theedoek het volgende:
Ze waren niet in de vvk toen, maar aan de deur kon je meende ik wel gewoon dagkaarten halen. Hoe dat nu zit weet ik niet.


Nu je het zegt, daar staat me inderdaad iets van bij! Hoe dat precies zat weet ik echter niet meer.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 14-10-2010 11:13 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2010 11:11 schreef irritante klootzak het volgende:
ja, die donderdag ben ik r bij.... GHOST!



Nou, dan ga ik gewoon wel alle dagen


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 14-10-2010 11:14 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2010 11:10 schreef verlepte theedoek het volgende:
Ze waren niet in de vvk toen, maar aan de deur kon je meende ik wel gewoon dagkaarten halen. Hoe dat nu zit weet ik niet.

Volgens mij gaat alles met weekendkaarten, en mocht er nog iets overblijven dan kun je op de dag zelf wel dagkaarten krijgen. Maar dat gaat om enkele tickets volgens mij, dat risico zou ik niet lopen.


You have time. You are doing fine.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 14-10-2010 11:14 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hebben ze wel tonic in de 013?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 14-10-2010 11:16 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

blauwe?

Nee man, ik moest toch werken de volgende dag!


lifeblind
Usericon van lifeblind
Posted 14-10-2010 11:19 by lifeblind Wijzig reactieProfiel van lifeblindQuote dit berichthttp://www.myspace.com/faaldoom

Dagkaarten hebben ze inderdaad al lang niet meer omdat bijna iedereen een combikaartje koopt ipv een dagkaart.


Upon the wooden stake...


Northward
Usericon van Northward
Posted 19-10-2010 19:57 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Ook toegevoegd:

The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble
Zoroaster


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 19-10-2010 22:40 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

mooie toevoegingen. Ben erg benieuwd wat Kilimanjaro voor set brengt. Doomy sowieso.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 20-10-2010 7:16 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ik hoop op echte instrumenten dit keer. Vorige keer was het toch wat hinderlijk dat de violen en trombones uit een Macbook kwamen.


You have time. You are doing fine.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 21-10-2010 5:40 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

The Atomic Bitchwax
Quest For Fire
Naam

Helemaal goed, vooral blij met Quest For Fire. Dit soort heavy psych dingen zijn altijd wel de hoogtepunten van het festival voor mij. Naam word me van alle kanten aangeraden dus dat zit ook wel goed. TAB is sowieso feest.


You have time. You are doing fine.


finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 21-10-2010 9:23 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

Naam!



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-10-2010 10:59 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2010 9:23 schreef finsedrol het volgende:
Naam!


Ben het nu voor het eerst aan het beluisteren. Klinkt goed ja!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 21-10-2010 11:47 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Leuke toevoegingen inderdaad, ik hoop zelf dat er nog meer van die (heavy) psych zooi wordt toegevoegd.

Wel grappig dat The Atomic Bitchwax nog steeds teert op de release van het laatste album, net als op Roadburn '09, waar 'ie voor 5 eurootjes te koop was. Was toen overigens wel een vette gig, een van mijn highlights van het festival. Mag zelf graag naar de eerste twee platen luisteren.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 24-10-2010 1:46 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Godflesh is bevestigd voor de donderdag, zij gaan Streetcleaner in het geheel spelen.

Tickets gaan op zaterdag 27 november in de verkoop, kosten € 155,- voor een driedaagse pas.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 24-10-2010 8:21 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2010 1:46 schreef Sonic Titan het volgende:
Godflesh is bevestigd voor de donderdag, zij gaan Streetcleaner in het geheel spelen.

Tickets gaan op zaterdag 27 november in de verkoop, kosten € 155,- voor een driedaagse pas.

Mooi, geen (serieuze) prijsverhoging.

Ik weet dat ik lyrisch zou moeten zijn over Godflesh en dan al helemaal een Streetcleaner set, maar ik heb nog nooit iets van deze band geluisterd. Wel Jesu fan, dat dan weer wel. [/fail]


You have time. You are doing fine.


finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 24-10-2010 10:44 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

En het wordt beter en beter..



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-10-2010 11:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2010 8:21 schreef intothevoid het volgende:


Ik weet dat ik lyrisch zou moeten zijn over Godflesh en dan al helemaal een Streetcleaner set, maar ik heb nog nooit iets van deze band geluisterd. Wel Jesu fan, dat dan weer wel. [/fail]
+1 +1


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 24-10-2010 21:02 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

155 euro!!
Eigenlijk wil ik alleen Wardruna en Alcest zien.
Er staan nog wel meer gave namen, maar die hoef ik niet persee te zien, ga er nog even moeilijk over doen want ik vind het belachelijk veel geld!



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-10-2010 9:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hahaha mens, ga toch koken.

STREETCLEANER


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 25-10-2010 10:14 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

You breed, Like Rats!



Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen