|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat sowieso. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
TKDJE - Blood Ceremony - Acid King - Pentagram YonL Vampyr soundtrack - Earth - Winter - Menace Ruine - Sunn0))) - The Secret Liturgy - Weedeater - Swans Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mooi weer. Deze gast overspeelt zijn hand volgens mij enigszins: Gezocht: Gezocht: 2 tickets/kaartjes ROADBURN festival Tilburg Ik ben nog op zoek naar 2 tickets voor het Roadburn festival in Tilburg (april 2011). Het gaat dus om tickets voor het festival zelf, maar er moeten ook 3 overnachtingen bij zitten om op de camping te kunnen verblijven met 2 personen. Kun jij onverwachts niet meer gaan en wil je de kaarten wel aan ons kwijt? Mail me dan even! Afhalen moet wel mogelijk zijn (wil graag zien dat het om originele/echte kaarten gaan). Ik kan er niet meer voor betalen dan 100 euro voor 2 kaarten. Bedankt alvast voor je reactie! Bron € 155,- voor een driedagenticket + € 55,- voor een driedaags campingticket + laten we zeggen € 10,- aan servicekosten = € 220,-. Dat maal twee is € 440,-, en dan heb je het bovendien nog over de kostprijs. Maar nee hoor, meneer kan er maximaal € 100,- voor missen.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
haha, ja die zag ik ook staan ja. Valt me mee dat ie niet ook nog eens eist dat ie gebracht en gehaald wordt Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: :') Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wel een held als het hem lukt. |
|
Absoluut. Laten we allen geen kaartjes meer overnemen totdat deze persoon succes heeft! Denk dat de verbazing van de verkoper over het land zal resoneren als hij zich realiseert dat hij 2 kaarten voor 100 euro gaat moeten verkopen! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
laat maar [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 22-03-2011 21:49] |
|
Was Ziltoid the omniscient maar hier, die zou het voor elkaar krijgen om beide kaartjes te scoren voor in totaal 50 euro en dan zelf 2x naar Roadburn gaan |
|
Wat een kutbands, alleen years of no light is gaaf |
|
Speciaal voor jou is er een fotoshopcursus. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:En in een ander topic ben je lyrisch over Nargaroth? I lolled. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: |
|
quote: trololololoooo? |
|
Het mooie is dat die gast niet eens een troll is (nouja, een unintentional troll, maar dat is net ff wat anders), terwijl alle signalen daar voor de rest toch enorm op wijzen.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Dan ga je toch lekker met 10.000 mongolen in een zaal naar dit kijken? |
|
gaat ie stoer doen... met je gerard joling voor de duidelijkheid ik hou alleen maar van METAL |
|
Nounounou. Tis mooi weer, rustig aan joh... |
|
quote: Metal is kut |
|
quote:Cybergoth, toch, rugridder. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
oh, sorry, even vergeten, strontbeuker |
|
quote:Ik vergeet ook altijd mijn favo. muziekgenre. Twee opties: 1. Hoi Reinier! 2. Je bent echt, maar dan ook echt stupide. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Precies wat ik dacht, maar aangezien Mayo in het welkomsttopic hintte dat ze hem in het echt kende door op een amicale toon te vragen of hij eerdaags nog naar een bepaald concertje ging vermoed ik optie 2. Dan is dat figuur ook nog eens 23 jaar oud, naar het schijnt, wat het al helemaal te triest voor woorden maakt. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
ik beschouw cybergoth gewoon als een metal genre niet als iets aparts ofzo |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |