IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Roadburn 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-05-2011 13:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

@kwel: Ja, klopt. Ontken ik toch ook niet?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-05-2011 13:27]


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 03-05-2011 13:23 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Ik ben het juist met je eens


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-05-2011 13:24 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2011 13:22 schreef iPim het volgende:
3voor12 is volgens mij het Nederlandse hipsterparadijs.
Slechte hipsters ken jij.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-05-2011 13:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Nieuwe Liturgy zit niet eens in de luisterpaal!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-05-2011 13:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2011 13:23 schreef iPim het volgende:
Ik ben het juist met je eens

Sorry, had het tegen kwel
quote:
Op 3 mei 2011 13:26 schreef kwelgeest het volgende:
Nieuwe Liturgy zit niet eens in de luisterpaal!

Tijdje terug wel :')


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-05-2011 13:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Blijkbaar is mainstream relatief.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-05-2011 13:31 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2011 13:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Tijdje terug wel :')
Godver, ik zie het.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-05-2011 13:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-05-2011 18:54 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Eerste streams online.

Acid King
Coffins
Evoken
Grave Miasma
Hooded Menace
Naam
Stone Axe
Trap Them

http://www.roadburn.com/audio-streams/



[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 09-05-2011 18:56]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-05-2011 18:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2011 20:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wat heb ik veel foto's van Sabbath Assembly (A)


Staat ze daar met haar harige oksels op?
Volgens Bas gebruikt zij geen lady-shave.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-05-2011 20:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2011 18:57 schreef Staalman het volgende:
Staat ze daar met haar harige oksels op?
Volgens Bas gebruikt zij geen lady-shave.



Klopt! Je kunt het hier nét zien.


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2011 23:41 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Erg seventies!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-05-2011 21:26 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Met dank aan Sonic Titan, livestream van The Secret: http://3voor12.vpro.nl/speler/ondemand/44726702#ondemand.44726702


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-05-2011 21:30 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Circle & Pharaoh Overlörd
Corrorosion of Conformity
Count Raven
Dead Meadow
Lonely Kamel
Ludicra
The Secret
Today Is The Day
Weedeater
Winterfylleth

http://www.roadburn.com/audio-streams/


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-05-2011 21:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-05-2011 21:37 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Voor de volledigheid.

Gister nog die van Acid King geluisterd.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-05-2011 22:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2011 21:37 schreef bokaj het volgende:
Voor de volledigheid.

Ja, heel goed, ik wist ook nog van niets verder


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-05-2011 22:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2011 21:37 schreef bokaj het volgende:
Gister nog die van Acid King geluisterd.

Nu die van Winterfylleth, die is prima en die van The Secret was dat zeker ook!

Acid King ga ik ook nog wel even terugluisteren


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-05-2011 23:03 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Grave Miasma heb ik ook nog geluisterd, grappig dat de aankondigingen ook in de gruntstem gebeuren.

Sowieso hebben de streams over het algemeen altijd wel een goed geluid. Ik ben er wel blij mee dat ze de streams aanbieden, kun je fijn nog weer nagenieten en/of bands horen die je hebt moeten missen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-05-2011 23:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Klopt, geluid is sowieso prima Ik had ook duidelijker kunnen zijn door te zeggen dat ik het gespeelde erg tof vond

Ben er ook blij mee dat ze het doen. Vond het vorig jaar al gaaf om te horen, en toen was ik er zelf niet eens geweest!


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-05-2011 23:09 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2011 23:05 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Klopt, geluid is sowieso prima Ik had ook duidelijker kunnen zijn door te zeggen dat ik het gespeelde erg tof vond
Winterfylleth had ik nog live gezien en toen was het ook dik in orde. Ik had alleen niet zo'n zin in dat soort muziek op dat moment, dus ben ik hem na 2 nummers weer afgetaaid. Goede band verder wel.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-05-2011 23:10 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ik kende het nog niet totdat ik deze stream hoorde, hehehe! Zal er eens naar op zoek gaan

Bij het einde van de stream zingt hij even clean, dat had ik verder tijdens de stream niet gehoord geloof ik. Doet hij dat op CD ook/vaker?


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-05-2011 23:22 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Weet ik niet meer, ik heb de cd's ook maar 1 keer geluisterd voor Roadburn en behalve dat ik het wel trok, itt wat ik er van te voren van verwacht had, is er weinig blijven hangen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 12-05-2011 23:23 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hehehe, ok ok.


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-05-2011 0:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Godverdomme, Ludicra, Today is Today; alles is vet! En ik was er niet!


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen