|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Roadburn is thrilled to announce that Italy’s psychedelic drone lords, Ufomammut, will perform their much acclaimed 2010 album, Eve, in its entirety at this years Roadburn Festival, Saturday, April 16th at the Midi Theatre in Tilburg, Holland. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Was te verwachten na al de berichten van de laatste dagen. Desalniettemin erg tof. Nu nog een kaartje.. |
|
Ik wist het! Erg goede vervanging voor YOB! |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hopelijk nog een aparte show van Ufomammut |
|
Als er iemand een kaart over heeft: Ik wil dr graag heen!!!! Mail me als je van een kaartje af wilt (hackedup4@hotmail.com You can either agree with me, or be wrong. |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vet nieuws, en ik heb vanmiddag toch nog een Afterburner-ticket gehaald. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
+ THE ATOMIC BITCHWAX + NAAM + QUEST FOR FIRE + MIRROR QUEEN quote: [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 14-01-2011 9:50] |
|
[Dit bericht is gewijzigd door roadburn op 14-01-2011 9:42] |
|
quote: Dit was toch al lang bekend? En Mirror Queen speelt niet, alleen de eerste 3. |
|
quote: Het was inderdaad al een flinke poos bekend. Mirror Queen (wat is dat eigenlijk voor band? Ik ken het niet) is wel supportact bij de rest van de Europese tour van de andere drie bands. Als het vet is pak ik misschien nog wel een andere Nederlandse datum mee. Lights From Paradise van Quest For Fire was mijn nummer één album van 2010, te geniaal gewoon. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Noooit van gehoord Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
+1 Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Jawel, zij zingt op die Sunn/Boris collaboratie. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Vriendjes politiek dus Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Wat een randdebiel, niet te filmen. Sunn O))) is curator van één dag van het festival, dan is het toch logisch dat ze artiesten uitnodigen waar ze zelf iets mee hebben? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Ken je Pinky and the Brain toevallig. Elke keer als Pinky the Brain in de maling neemt dan zegt ie...............................NAAAAAAAAARK!! [Dit bericht is gewijzigd door nark op 21-01-2011 17:40] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
+ Trap Them, schijnbaar. Grind/crust, ik ken het niet, weet ook niet of het mijn kop thee is. Maar jongens, wat heb ik er weer zin in, niet normaal. You have time. You are doing fine. |
|
Trap Them is fucking goed Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Gezien onze compatibility op Last.Fm hoef ik er dus niet heen. You have time. You are doing fine. |
|
Toch zeker de moeite waard. Wij luisteren toch allebei naar The Secret? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik zit maar wat te kutten man, zal het tzt eens luisteren. You have time. You are doing fine. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |