IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Roadburn 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 05-11-2010 16:24 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Hoe vet is dat! Buzzoven, Weedeater, White Hills ook nog eens. Mijn kameraden liepen stuk voor stuk te twijfelen of ze er wel zin in hadden ('te veel geld', dat soort dingen), maar zo moet dat wel lukken, lijkt me. Anders ga ik gewoon alleen, ophoeren.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 05-11-2010 17:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zie dat nog niet gemeld is dat COUGH ook komt. Erg gaaf! Ow en Weedeater is ook erg vet!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 06-11-2010 4:55 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Weedeater, eindelijk.


You have time. You are doing fine.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 10-11-2010 10:19 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Pfff.....

Toegevoegd aan fest+afterburner:

VoiVod (2x)
Shrinebuilder
Dead Meadow
Black Pyramid
Black Mountain
YOB (playing The Unreal Never Lived)
Rwake
Master Musicians of Bukkake
Imaad Wasif
Ludicra
Dragon Tears
Gomer Pyle



-edit: en dan is er voor de Sunnday nog niets bekend gemaakt. Daarvoor zijn in ieder geval Menace Ruine en Aluk Todolo sterke geruchten.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 10-11-2010 10:25]


You have time. You are doing fine.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-11-2010 10:24 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Wat een lineup!!

Thursday, April 14th
Godflesh
(performing Streetcleaner in its entirety, and in track order, including the Tiny Tears EP)
Pentagram
Wovenhand
Buzzov*en
Soilent Green
Alcest

Wardruna
Acid King
Circle
Blood Ceremony
The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble

Count Raven
Ghost
Year of no Light
Winterfylleth
The Atomic Bitchwax
+ 1 more band TBA

In Solitude
Zoroaster
Naam
Quest For Fire
Carlton Melton
Cough

Friday, April 15th – Sunn O)))’s Curated Event at the 013 venue
Sunn O)))

Friday, April 15th – Roadburn Festival – Midi Theatre

Voivod
Incredible Hog
Pharaoh Overlord
Place of Skulls
Year of no Light
(live soundtrack to CT Dreyer’s horror masterpiece Vampyr)
+1 more band TBA

Saturday, April 16th
SWANS
Candlemass
(celebrating 25 years of doom, including “Epicus Doomicus Metallicus” in its entirety; featuring original vocalist Johan Längquist)
Shrinebuilder
Voivod
Weedeater

Yob
(performing The Unreal Never Lives in its entirety)
Circle
Dragontears
Rwake
Master Musicians of Bukkake

The Gates of Slumber
Ramesses
Evoken
Yakuza
White Hills
+1 more band tba

Liturgy
Lonely Kamel
Wolf People
Stone Axe
Ludicra
Imaad Wasif

Sunday, April 17th – Roadburn Afterburner – 013 Venue
Black Mountain
Dead meadow
Blood Farmers
Black Pyramid
Dragontears
Gomer Pyle
(+3 more bands tba)



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 10-11-2010 10:29 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

@MArkZ; rustig maar, rustig maar, haal even diep adem...relax

Mooie toevoegingen overigens. Black Mountain is gaaf.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-11-2010 10:35 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Indeed, maar ben helaas afwezig op Afterburner..


[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 10-11-2010 10:35]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-11-2010 10:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2010 10:29 schreef Spirit In Black het volgende:
@MArkZ; rustig maar, rustig maar, haal even diep adem...relax



Pffff... Het gaat gelukkig wel weer. Dank.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 10-11-2010 10:37 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Die ga ik dit jaar zeker wel meepakken voor die extra 25 euro. Vraag is meer of mijn lichaam het een beetje volhoudt, meestal al gesloopt na drie dagen. Dead Meadow live is ook echt te gek, staan mooi op de Afterburner.


You have time. You are doing fine.


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 15-11-2010 9:23 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Staan al die bands nou echt exclusief op Roadburn? Ik hoop stiekem op een losse Yakuza/Rwake/Yob show ergens in de buurt....ijdele hoop?


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-11-2010 10:25 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Kut zeg, de line-up op de Afterburner show verplicht mij nu wel een kaartje te bestellen.


Ik, Wil Schuurman


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 15-11-2010 10:39 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Wat zijn die kaarten duur! Dat wordt hem dus niet


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 15-11-2010 10:42 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 9:23 schreef JWurm het volgende:
Staan al die bands nou echt exclusief op Roadburn? Ik hoop stiekem op een losse Yakuza/Rwake/Yob show ergens in de buurt....ijdele hoop?

Een aantal van de bands die op Roadburn spelen doen dat gewoon als onderdeel van hun tour, dus er gaan ongetwijfeld losse shows komen van een paar Roadburn acts. Echter, e.e.a. vindt pas over een half jaar plaats, dus Roadburn is waarschijnlijk al uitverkocht voordat de tours bekend worden gemaakt. Tricky om daar op te gokken dus.


You have time. You are doing fine.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-11-2010 10:44 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 10:39 schreef Lalena het volgende:
Wat zijn die kaarten duur! Dat wordt hem dus niet


Mooi. Bijstandmoeders en laagste-schappen consumenten niet gewenst.


Ik, Wil Schuurman


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 15-11-2010 10:47 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 10:44 schreef Snagger het volgende:
Mooi. Bijstandmoeders en laagste-schappen consumenten niet gewenst.

Jij bent nog nooit op Roadburn geweest? Toch altijd een aardig crustenbende daar, ik weet wel zeker dat een gedeelte van de bezoekers überhaupt geen boodschappen doet en hun eten uit containers vist.


You have time. You are doing fine.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-11-2010 10:48 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 10:47 schreef intothevoid het volgende:
Jij bent nog nooit op Roadburn geweest? Toch altijd een aardig crustenbende daar, ik weet wel zeker dat een gedeelte van de bezoekers überhaupt geen boodschappen doet en hun eten uit containers vist.


Oh, jawel. En ja, Florrie Rost van Tonningen had het wel geweten met dat tuig.

[Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 15-11-2010 10:48]


Ik, Wil Schuurman


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-11-2010 11:04 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Na Black Pyramid en Black Mountain nu ook Black Math Horseman aan de line-up toegevoegd. Nooit van gehoord overigens...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-11-2010 11:18 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 11:04 schreef NecRobert het volgende:
Na Black Pyramid en Black Mountain nu ook Black Math Horseman aan de line-up toegevoegd. Nooit van gehoord overigens...


Vet! Ook op Afterburner?

BMH zou afgelopen editie al spelen, maar de aswolk gooide roet in het eten (ha, hahahaha).


Ik, Wil Schuurman


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-11-2010 11:23 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 11:18 schreef Snagger het volgende:
Vet! Ook op Afterburner?
Geen idee. Welke dag staat er (nog) niet bij.

quote:

BMH zou afgelopen editie al spelen, maar de aswolk gooide roet in het eten (ha, hahahaha).
Ah ja, nu je het zegt. Toen had ik er ook al nooit van gehoord


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-11-2010 11:24 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Ik geef mijn portie aan fikkie... ik geloof het wel.. de enige band die ik graag wilde zien was GHOST en die check ik wel op een ander festival volgend jaar...



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 15-11-2010 11:26 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 11:24 schreef irritante klootzak het volgende:
Ik geef mijn portie aan fikkie... ik geloof het wel.. de enige band die ik graag wilde zien was GHOST en die check ik wel op een ander festival volgend jaar...


Scheelt weer een kaartje


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 15-11-2010 11:27 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 11:23 schreef NecRobert het volgende:

Ah ja, nu je het zegt. Toen had ik er ook al nooit van gehoord


Tjah, ze hebben een website & een myspace waar je wat kunt luisteren. Ik vind het een geweldige band, maar verwacht niet al te veel origineels. Typisch Amerikaanse sound (volgens mij is hun - enige - MCD geproduceerd door Scott Reeder).


Ik, Wil Schuurman


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-11-2010 12:27 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2010 11:23 schreef NecRobert het volgende:
Geen idee. Welke dag staat er (nog) niet bij.

Black Math Horseman speelt op de zaterdag volgens de roadburn site.

Ik ben er wel blij mee dat ze komen.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-11-2010 13:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Eerste bands voor de vrijdag:

Winter
Earth
Scorn
Beaver
Aluk Todolo
Menace Ruine
Hooded Menace
The Secret
Atilla Csihar’s Void Ov Voices


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 18-11-2010 13:44 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

winter, heersch


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen