|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Zie dat nog niet gemeld is dat COUGH ook komt. Erg gaaf! Ow en Weedeater is ook erg vet! |
|
Weedeater, eindelijk. You have time. You are doing fine. |
|
Pfff..... Toegevoegd aan fest+afterburner: VoiVod (2x) Shrinebuilder Dead Meadow Black Pyramid Black Mountain YOB (playing The Unreal Never Lived) Rwake Master Musicians of Bukkake Imaad Wasif Ludicra Dragon Tears Gomer Pyle -edit: en dan is er voor de Sunnday nog niets bekend gemaakt. Daarvoor zijn in ieder geval Menace Ruine en Aluk Todolo sterke geruchten. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 10-11-2010 10:25] You have time. You are doing fine. |
|
Wat een lineup!! Thursday, April 14th Godflesh (performing Streetcleaner in its entirety, and in track order, including the Tiny Tears EP) Pentagram Wovenhand Buzzov*en Soilent Green Alcest Wardruna Acid King Circle Blood Ceremony The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble Count Raven Ghost Year of no Light Winterfylleth The Atomic Bitchwax + 1 more band TBA In Solitude Zoroaster Naam Quest For Fire Carlton Melton Cough Friday, April 15th – Sunn O)))’s Curated Event at the 013 venue Sunn O))) Friday, April 15th – Roadburn Festival – Midi Theatre Voivod Incredible Hog Pharaoh Overlord Place of Skulls Year of no Light (live soundtrack to CT Dreyer’s horror masterpiece Vampyr) +1 more band TBA Saturday, April 16th SWANS Candlemass (celebrating 25 years of doom, including “Epicus Doomicus Metallicus” in its entirety; featuring original vocalist Johan Längquist) Shrinebuilder Voivod Weedeater Yob (performing The Unreal Never Lives in its entirety) Circle Dragontears Rwake Master Musicians of Bukkake The Gates of Slumber Ramesses Evoken Yakuza White Hills +1 more band tba Liturgy Lonely Kamel Wolf People Stone Axe Ludicra Imaad Wasif Sunday, April 17th – Roadburn Afterburner – 013 Venue Black Mountain Dead meadow Blood Farmers Black Pyramid Dragontears Gomer Pyle (+3 more bands tba) |
|
@MArkZ; rustig maar, rustig maar, haal even diep adem...relax Mooie toevoegingen overigens. Black Mountain is gaaf. |
|
Indeed, maar ben helaas afwezig op Afterburner.. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 10-11-2010 10:35] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Pffff... Het gaat gelukkig wel weer. Dank. |
|
Die ga ik dit jaar zeker wel meepakken voor die extra 25 euro. Vraag is meer of mijn lichaam het een beetje volhoudt, meestal al gesloopt na drie dagen. Dead Meadow live is ook echt te gek, staan mooi op de Afterburner. You have time. You are doing fine. |
|
Staan al die bands nou echt exclusief op Roadburn? Ik hoop stiekem op een losse Yakuza/Rwake/Yob show ergens in de buurt....ijdele hoop? |
|
Kut zeg, de line-up op de Afterburner show verplicht mij nu wel een kaartje te bestellen. Ik, Wil Schuurman |
|
Wat zijn die kaarten duur! Dat wordt hem dus niet |
|
quote: Een aantal van de bands die op Roadburn spelen doen dat gewoon als onderdeel van hun tour, dus er gaan ongetwijfeld losse shows komen van een paar Roadburn acts. Echter, e.e.a. vindt pas over een half jaar plaats, dus Roadburn is waarschijnlijk al uitverkocht voordat de tours bekend worden gemaakt. Tricky om daar op te gokken dus. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Mooi. Bijstandmoeders en laagste-schappen consumenten niet gewenst. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Jij bent nog nooit op Roadburn geweest? Toch altijd een aardig crustenbende daar, ik weet wel zeker dat een gedeelte van de bezoekers überhaupt geen boodschappen doet en hun eten uit containers vist. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Oh, jawel. En ja, Florrie Rost van Tonningen had het wel geweten met dat tuig. [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 15-11-2010 10:48] Ik, Wil Schuurman |
|
Na Black Pyramid en Black Mountain nu ook Black Math Horseman aan de line-up toegevoegd. Nooit van gehoord overigens... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Vet! Ook op Afterburner? BMH zou afgelopen editie al spelen, maar de aswolk gooide roet in het eten (ha, hahahaha). Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Geen idee. Welke dag staat er (nog) niet bij. quote:Ah ja, nu je het zegt. Toen had ik er ook al nooit van gehoord Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik geef mijn portie aan fikkie... ik geloof het wel.. de enige band die ik graag wilde zien was GHOST en die check ik wel op een ander festival volgend jaar... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Scheelt weer een kaartje Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Tjah, ze hebben een website & een myspace waar je wat kunt luisteren. Ik vind het een geweldige band, maar verwacht niet al te veel origineels. Typisch Amerikaanse sound (volgens mij is hun - enige - MCD geproduceerd door Scott Reeder). Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Black Math Horseman speelt op de zaterdag volgens de roadburn site. Ik ben er wel blij mee dat ze komen. |
|
Eerste bands voor de vrijdag: Winter Earth Scorn Beaver Aluk Todolo Menace Ruine Hooded Menace The Secret Atilla Csihar’s Void Ov Voices |
|
winter, heersch www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |