IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Roadburn 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-09-2010 16:19 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Qua black vond ik Shining wel een groot succes, maar dat is slechts een verre achterneef van de meeste zwartmetalen adepten. Darkspace was behoorlijk matig ja. Toch hoop ik weer op acts als Oranssi Pazuzu en A Forest Of Stars.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-09-2010 16:44 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Wolves in the Throne Room was vorig jaar toch ook wel een succes, net als Altar of Plagues dit jaar. Ik zou zelfs een Mayhem wel op Roadburn willen zien. Treedt Deathspell Omega ook op? vast niet..


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 01-09-2010 16:51 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 1 september 2010 16:19 schreef M. het volgende:
Qua black vond ik Shining wel een groot succes, maar dat is slechts een verre achterneef van de meeste zwartmetalen adepten. Darkspace was behoorlijk matig ja. Toch hoop ik weer op acts als Oranssi Pazuzu en A Forest Of Stars.


Ik zou shining (de noorse dus) en black metal niet eens in 1 zin durven zeggen. Deathspell Omega treed helaas ook niet op, zou wel heeeeul vet zijn.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 01-09-2010 18:09 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 september 2010 16:19 schreef M. het volgende:
Qua black vond ik Shining wel een groot succes, maar dat is slechts een verre achterneef van de meeste zwartmetalen adepten. Darkspace was behoorlijk matig ja. Toch hoop ik weer op acts als Oranssi Pazuzu en A Forest Of Stars.


De Noorse Shining black? In geen velden of wegen, dan is Church Of Misery net zo black.
Maar wat mij betreft mogen er best wel black bands spelen als ze maar in het concept passen, net als Altar Of Plagues, Wolves In The Throne Room. Bv. een Lurker Of Chalice of Leviathan of Xasthur zou geweldig zijn.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 01-09-2010 18:14 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Droom lekker verder.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-09-2010 18:33 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 1 september 2010 16:51 schreef Brent_ het volgende:
Ik zou shining (de noorse dus) en black metal niet eens in 1 zin durven zeggen.

Toch heb je dat net gedaan.

Ik durf het trouwens wel. Whatever baas, als ik het maar hoor.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 01-09-2010 19:00 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 september 2010 18:14 schreef bokaj het volgende:
Droom lekker verder.



Ik weet dat die drie onmogelijk zijn. Maar een mens mag toch dromen, nietwaar?


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 02-09-2010 0:05 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Wanneer start de voorverkoop dan?


finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 02-09-2010 0:06 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar..



rotor
Usericon van rotor
Posted 02-09-2010 0:10 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

meestal eind november zo ongeveer


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 06-09-2010 20:27 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Er waren schijnbaar wat geruchten dat SLEEP en / of ELECTRIC WIZARD zou(den) spelen, maar dit gaat (hoe vet het mij ook lijkt) niet gebeuren volgens de organisatie.


Northward
Usericon van Northward
Posted 06-09-2010 21:52 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Had me wel verheugd op een Dopesmoker in het geheel set hehe. En vooruit, als toegift Dragonaut nog even dan.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 06-09-2010 23:11 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2010 21:52 schreef Northward het volgende:
Had me wel verheugd op een Dopesmoker in het geheel set hehe. En vooruit, als toegift Dragonaut nog even dan.



Zelfde hier, dat had mij echt ultiem geniaal geleken!

Sleep doet wel een tour door de States, naar ik meen negen verschillende shows. Hopelijk komen ze ooit nog eens naar Europa, en dan meer specifiek, naar Nederland.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-09-2010 23:13 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ze stonden afgelopen jaar ook op ATP. Ze mogen over 2 jaar wel curator zijn.


galspuug
Usericon van galspuug
Posted 07-09-2010 9:29 by galspuug Wijzig reactieProfiel van galspuugQuote dit bericht

Heeft er hier iemand de reunieshow van Evil Superstars gezien (en wellicht op mp3?) waarbij Sleep's Jerusalem gespeeld werd?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 08-09-2010 13:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2010 10:25 schreef intothevoid het volgende:
Van Bobby Liebling's Facebook:
"Next year is scheduled 2 be a busy year for Pentagram, w/ the new album in March/April and the documentary debuting at Sundance & a press party at South x Southwest, where we are also scheduled to play in support of the new album. We follow w/ an April European tour kicking off at Roadburn."

En uit een eerder bericht: "the new lineup of Victor Griffin, Greg Turley, Gary Isom, & myself."





Nu ook bevestigd door Roadburn zelf.

Tot nu toe geen namen waar ik heel opgewonden van raak.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 08-09-2010 13:36 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik hoop wat Pentagram betreft stiekem héél erg op wat oude tracks zoals Smokescreen en Starlady..


lifeblind
Usericon van lifeblind
Posted 08-09-2010 13:44 by lifeblind Wijzig reactieProfiel van lifeblindQuote dit berichthttp://www.myspace.com/faaldoom

De line-up voor komend jaar maakt mij nu al heel erg blij moet ik zeggen.


Upon the wooden stake...


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 08-09-2010 16:49 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 8 september 2010 13:44 schreef lifeblind het volgende:
De line-up voor komend jaar maakt mij nu al heel erg blij moet ik zeggen.


+1


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 09-09-2010 5:20 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2010 13:16 schreef Mark Z het volgende:
Tot nu toe geen namen waar ik heel opgewonden van raak.

Wat? Perfect tot nu toe man! Zo'n beetje de grondleggers van alles wat doom is, de twee mensen die waarschijnlijk het meest invloedrijk zijn in de huidige 'scene' en het almachtige Swans...

Als Pentagram veel Relentless spul speelt ben ik al helemaal blij. Death Row show van vorig jaar heerste onwaarschijnlijk hard.

Ik doe een dansje.


You have time. You are doing fine.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 09-09-2010 8:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2010 5:20 schreef intothevoid het volgende:
...de twee mensen die waarschijnlijk het meest invloedrijk zijn in de huidige 'scene'...



Ik zit blijkbaar in een andere doom 'scene'...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-09-2010 21:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

In Solitude, Ghost, Blood Ceremony, Alcest en Soilent Green komen ook.

Ik luister nu dat In Solitude, lekker zeg! Fijne old school heavy metal die volop citeert uit het werk van Mercyful Fate en Iron Maiden. Zo origineel als een lolcat dus maar who cares!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-09-2010 21:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Kwam Mercyful Fate zelf maar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-09-2010 21:19 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja, dan...

Maarre, dat In Solitude ga ik dus wel even checken, nog nooit van gehoord.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-09-2010 21:22 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ok, na een half nummer ben ik om. Hoewel ik zelf dat eerste nummer op hun myspace haast meer hebben van fatal portrait van king diamond.

Gaaf dus!

http://www.myspace.com/insolitudeheavymetal

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 10-09-2010 21:23]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen