|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Up The Fuck Shut? :') |
|
Use The Fucking Search. Verklaart wel de eerste reacties op DFFD. You have time. You are doing fine. |
|
Candlemass ("Epicus Doomicus Metallicus” in its entirety; featuring original vocalist Johan Längquist) Acid King Wardruna Ramesses Liturgy The Gates Of Slumber Liturgy ben ik niet bekend mee, maar als ik me niet vergis waren er hier wel wat mensen enthousiast over. Maar de rest, Jezus zeg. Eindelijk Acid King zien. You have time. You are doing fine. |
|
Liturgy was echt heel vet op Incubate. Als je Wolves In The Throne Room trekt, zeker checken. Maar idd, Acid King En Ramesses & Candlemass. Nice catch! |
|
Wardruna, wat een kansloos geneuzel is dat zeg... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Da's Gaahl met rare instrumenten, toch? Ken wel wat mensen die er enthousiast over waren. You have time. You are doing fine. |
|
Erg gave band, maar is meer dan alleen Gaahl, heeft ook compleet niks met black te maken. Vind Line-up nou niet echt geweldig op dit moment. |
|
Buzzov*en/Crowbar geruchten zijn sterk en groeien. You have time. You are doing fine. |
|
van crowbar weet ik niks! |
|
@intothevoid: Wordt ineens beter @roadburn: en weer minder [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 13-10-2010 10:27] |
|
quote: Dan praten mensen onzin, maar fair enough als dat betekent dat Buzzov*en in ieder geval wel tot de mogelijkheden behoort. Treurig voor Jenje wel, sorry voor de dode mus. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 13-10-2010 10:36] You have time. You are doing fine. |
|
Zijn weer mooie updates, ik kijk er vooral erg naar uit om ACID KING aan het werk te zien! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ben benieuwd of Yakuza nog een herkansing krijgt. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
klopt dit zo ongeveer? lekker veel "ouwe shit" Thursday, April 14th Pentagram Wovenhand Soilent Green Alcest Count Raven Ghost Year of no Light Winterfylleth In Solitude Wardruna Acid King Circle Blood Ceremony Friday, April 15th - Sunn O)))'s Curated Event at the 013 venue Sunn O))) Friday, April 15th - Roadburn Festival - Midi Theatre Incredible Hog Pharaoh Overlord Place of Skulls Year of no Light - live soundtrack to CT Dreyer’s horror masterpiece Vampyr Saturday, April 16th SWANS Candlemass (celebrating 25 years of doom, including "Epicus Doomicus Metallicus" in its entirety; featuring original vocalist Johan Längquist) Circle Liturgy The Gates of Slumber Ramesses http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Zo staat het op DFFD, dus zou moeten kloppen ja. You have time. You are doing fine. |
|
Erg prettige updates, erg prettig! Upon the wooden stake... |
|
Hmm, maar 2 acts die mij aanspreken, tot dusver. Invloed van Sunn O)) valt me ook wat tegen eigenlijk. |
|
quote: Kapitein, als je onder Sunn O)))'s dag kijkt zie je dat daar nog geen enkele band staat (Midi Theater wordt door RB zelf gedaan). Zij hebben hun gasten nog niet bekend gemaakt. You have time. You are doing fine. |
|
Dus hun invloed is nu nog klein (jaja niet wakker ) |
|
Whoo!! Een herkansing voor Candlemass!! |
|
COUGH nog vergeten in die lijst. |
|
gezondheid Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Nog niet officieel bevestigd. You have time. You are doing fine. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |