|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Grave Miasma speelt op de vrijdag, héél vet! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ken het niet, maar Goat Molestör (zo heetten ze eerst) is wel aardig de shit. Puik, dit soort toevoegingen hebben we nodig. You have time. You are doing fine. |
|
Ik begin me echt ernstig zorgen te maken over wat ik wil zien, ik voorspel echt epic clashes (zoals iemand anders, ik weet ff niet wie, dat zei). Ik heb er even een paar minuutjes voor uitgetrokken, en dit is mijn lijstje tot nu toe (hoewel van bands die meer dan één show spelen een show ook wel volstaat): Donderdag, sowieso zien: Pentagram Wovenhand Buzzoven Quest For Fire Cough Acid King Blood Ceremony Donderdag, als het kan zonder overlap: Godflesh Zoroaster Naam Circle The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble Ghost The Atomic Bitchwax Vrijdag, sowieso zien: Winter Earth Voivod Pharaoh Overlord Place of Skulls Sabbath Assembly The Secret Grave Miasma Vrijdag, als het kan zonder overlap: Sunn O))) Corrosion of Conformity Keiji Haino Beaver Hooded Menace Aluk Todolo Zaterdag, sowieso zien: Weedeater Ufomammut Voivod Dragontears Rwake Wolf People White Hills Yakuza Zaterdag, als het kan zonder overlap: Candlemass Shrinebuilder Lonely Kamel Ramesses Evoken Circle Zondag, sowieso zien: Black Pyramid Sourvein Blood Farmers Dragontears Samsara Blues Experiment Zondag, als het kan zonder overlap: De rest. :') Ach, als driekwart lukt ben ik allang tevreden. Heel veel zin in, in elk geval [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 03-02-2011 15:31] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Manmanman, wat een verschrikkelijk vette line-up!! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Alcest CD verkopen en een kaartje scoren jij! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Ik heb nog een ticket te koop. Gewoon tegen normale prijs. mail: void [at] controlhumandelete.com the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: ik meel je nu www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 09-03-2011 19:33] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Ah dat wist ik niet eens. Goat Molestor was wel vet ja! Je moeder. |
|
quote:hmja, sluit maar achteraan in de rij Ik zoek er nog twee... [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 18-02-2011 0:18] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hehe, ik zei nog tegen 'm van 'jonge, koop het nou maar gewoon', maar nee, meneer wist het beter. Oh, Sungrazer vervangt Gomer Pyle op de Afterburner, wat mij betreft oké! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Maat van mij had een verouderde browser-probleem. Die zag de beveiligingscode niet op de ticketsite die je moest overtikken...toen natuurlijk te laat...balen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Sungrazer al twee keer gezien, telkens tof, maar Gomer Pyle is toch echt een andere klasse. You have time. You are doing fine. |
|
Summon the Crows erbij op vrijdag en The Machine op de afterburner. Programma is nu rond. |
|
ik heb 2 kaartjes te koop voor roadburn. voor meer info mail maar ff naar ricoz0r[at]hotmail.com (2e 0 in ricoz0r is een "nul"). voor de complete beschrijving van hoe en waarom verwijs ik naar het verhaal op metalfan of de tekst staat ook wel in me marktplaats advertentie: http://tickets-kaartjes.marktplaats.nl/evenementen-en-festivals/429748975-2-kaartjes-aangeboden-voor-het-roadburn-festival-2011.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1 |
|
MAIL! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wat een lang verhaal voor een verkooppraatje .. |
|
quote: Ja en ook nog een lange link. |
|
Tsja.. bij dit soort snel uitverkochtte concerten moet je heel goed opletten dat je niet genaaid wordt met een fake-kaart. Denk dat een lang praatje toch wat meer vertrouwen geeft wat dat betreft. Klinkt een beetje als een liefhebber die graag ziet dat zijn kaartje bij een liefhebber terecht komt, ipv bij de hoogste bieder. Anders kun je zo'n ticket net zo goed meteen op seatwave.com gooien (waar ze beginnen bij 260 britse pond..) .. Ben blij dat ik reeds voorzien ben van een ticket |
|
Ik zou altijd proberen langs te gaan bij de aanbieder. Dat afstand-gedoe lijkt me risicovol. |
|
Er staat een mobiel nr bij, een goed verhaal, goeie prijs en hij woont redelijk bij me in de buurt. Dus 1 kaart is iig verkocht (aan mn maat) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Is er nog eentje over dan? Anders neem ik die denk ik wel. |
|
Ja, die R1c0 had er eentje voor mij gereserveerd, maar nu krijg ik een mail dat ie ze toch maar aan iemand anders heeft verkocht. Lekker is dat...dus nee, er is geen over... [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 10-03-2011 15:43] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Vol op z´n oog.. ! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |