IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Roadburn 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 10-03-2011 20:33 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 10 maart 2011 15:07 schreef NecRobert het volgende:
Ja, die R1c0 had er eentje voor mij gereserveerd, maar nu krijg ik een mail dat ie ze toch maar aan iemand anders heeft verkocht. Lekker is dat...dus nee, er is geen over...


Fuck man, lelijk is dat..


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 15-03-2011 21:41 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org




bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-03-2011 21:45 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Niet te doen met al die overlap op donderdag. Zaterdag begint ook al met 3 bands tegelijk die ik allen wel had willen zien.


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 15-03-2011 21:46 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Eindelijk, het schema!









Op donderdag is het kut: én Buzzoven én Quest For Fire én Blood Ceremony tegelijkertijd (bands die alle drie aan de top van mijn lijstje stonden), Pentagram én Cough tegelijkertijd, Wovenhand, Naam, Ghost én Acid King min of meer tegelijkertijd.

Vrijdag: Sabbath Assembly en Winter die clashen.

Verder op het eerste gezicht niet écht klote-clashes, dus dat valt mee! Alleen de donderdag wordt voor mij echt verdomd lastig, maar die dag vind ik ook veruit het meest briljant.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 15-03-2011 21:50 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Donderdag alleen de clash tussen Year of No Light en Kilimanjaro.

Zaterdag jammer dat Black Math Horseman tegenover Candlemass staat en Rwake aansluit op Weedeater (of hoe ver is dat Midi Theater eigenlijk van 013?).
Verder is de overlap Yakuza/Ufomammut jammer, maar die laatste heb ik pas nog gezien. Al met al valt het reuze mee en kan ik het meeste zien wat ik wil.

Maargoed, als ik Winter maar kan zien is het festival voor mij al geslaagd

[Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 15-03-2011 21:51]



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-03-2011 7:51 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

NIET TE DOEN!!!!

Tjonge, wat zuigt dit schema zeg...

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 16-03-2011 8:15]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-03-2011 8:29 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Als ik zelfs Alcest (staan ook met Primordial in 013), Ghost (al gezien en staan in voorprogramma Paradise Lost), Naam en Quest for Fire (staan op 2de Paasdag in de Baroeg) en Cough (staan ook in Utrecht, Venlo) skip, blijft het ruk...

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 16-03-2011 8:31]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


finsedrol
Usericon van finsedrol
Posted 16-03-2011 9:16 by finsedrol Wijzig reactieProfiel van finsedrolQuote dit bericht

Wat een nachtmerrie



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 16-03-2011 9:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hmmm... Vol en deels overlap:

Alcest vs. TKDE
Wovenhand vs. Ghost
Pentagram vs. Today is the Day vs. Cough

Earth vs. Trap Them
Winter vs. Sabbath Assembly

Weedeater vs. Evoken
Shrinebuilder vs. Yakuza vs. Ufomammut
Ufomammut vs. Swans

Dammit, vooral dat blok rond Ufomammut vind ik kut.


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-03-2011 10:59 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

OMG choices

Weedeater - Ludicra - Evoken
Alcest - Year of No Light
Winterfylleth - Quest for Fire
Shrinebuilder - Yakuza - Ufomammut
Today is the Day - Cough

Verder jammer dat veel leuke bands in de kleine batcave staan: Quest for Fire, Cough, Menace Ruine, The Secret, Ludicra

Maar heerschend dat het weer wordt...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 16-03-2011 13:18 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Had erger verwacht, eigenlijk. Desalniettemin aardig huilen weer. Meest vervelende clashes:
Donderdag:
Buzzov*en - Quest For Fire
Woven Hand - Naam - Acid King
Pentagram - Today Is The Day

Vrijdag:
Winter - Sabbath Assembly

Zaterdag:
White Hills - Rwake
Weedeater - Pharaoh Overlord
Ramesses - Dragontears
Clusterfuck rond Ufomammut - Swans - Yakuza - Gates of Slumber - Wolf People

Afterburner:
Alles, eigenlijk.


You have time. You are doing fine.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 16-03-2011 13:23 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2011 21:50 schreef CTTS het volgende:
(of hoe ver is dat Midi Theater eigenlijk van 013?).

Drie minuutjes lopen. Probleem is echter dat ze er een strikt deurbeleid op na houden: meer dan x-honderd man = deurstop. Vorig jaar dikke rijen voor de deur, niet te doen. Vorig jaar een half uur in de rij gestaan voor (ik meen) Brant Bjork, waar ik dus pas halverwege binnenkwam. Héél kut om buiten te staan terwijl er op dat moment tenminste drie optredens aan de gang zijn...


You have time. You are doing fine.


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 16-03-2011 13:25 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ja, ik had het al verwacht, vooral op donderdag. Wat ik érg jammer vind is Swans - Ufomammut. Die wil ik beide erg graag (op Roadburn) zien.

Vorig jaar Sons of Otis + Brant Bjork (na elkaar @ Midi theather) was chaotisch druk, en inderdaad een dikke rij voor de deur.


Ik, Wil Schuurman


LEchappee
Usericon van LEchappee
Posted 16-03-2011 15:00 by LEchappee Wijzig reactieProfiel van LEchappeeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/LEchappee

godver, wat kijk ik hier naar uit.



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-03-2011 15:39 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Maar even mijn eigen timetable gemaakt. Altijd hopeloos, die optimale strategie verzinnen die ik na twee uurtjes waarschijnlijk alweer op heb gegeven. :')

Donderdag: Year Of No Light - Buzzov*en - Acid King - Pentagram - Today Is The Day - Godflesh - Count Raven

Vrijdag: Keiji Haino - Earth - Winter - Beaver - Jesse Sykes (kort) - Menace Ruine - Incredible Hog - Grave Miasma - Voivod

Zaterdag: Master Musicians of Bukkake - White Hills - Weedeater - Pharaoh Overlord - Ramesses - Ufomammut - SWANS

Afterburner: Sungrazer - Dragontears - Dead Meadow - Black Mountain - Samsara Blues Experiment

Bold is wat ik sowieso wil zien.
Baal vooral dat ik Quest For Fire en Sabbath Assembly moet missen, en dat Weedeater /Pharaoh Overlord en Ufomammut/SWANS overlappen.


You have time. You are doing fine.


Silence
Usericon van Silence
Posted 17-03-2011 15:45 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Year of No Light is live ook echt een aanrader.


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 17-03-2011 16:46 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 17 maart 2011 15:45 schreef Silence het volgende:
Year of No Light is live ook echt een aanrader.
Alleen ze spelen tegelijk met TKDE


Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 17-03-2011 16:59 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

Even a la intothevoid een gelijkwaardig schemaatje gemaakt:

Donderdag: The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble - Year Of No Light - Buzzoven - Acid King - Pentagram - The Atomic Bitchwax - Godflesh - Carlton Melton - Soilent Green

Vrijdag: Keiji Haino - Earth - Winter - Sabbath Assembly - Beaver - Corrosion of Conformity - Circle / Pharaoh Overlord - Sunn O))) - Grave Miasma - Voivod - The Secret

Zaterdag: Candlemass - Black Math Horsemen - White Hills - Weedeater - Pharaoh Overlord - Voivod - Yakuza - Ufomammut - Wolf People

Zondag: Sungrazer - Blood Farmers - Dragontears - Dead Meadow - The Machine - Black Pyramid - Samsara Blues Experiment - Sourvein


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 17-03-2011 17:05 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

edit: te flauw

op speciaal verzoek: Neem jij je rugzak mee, Sonic Titan? De portiers doen altijd zo moeilijk als je je biertje mee naar buiten wilt nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 17-03-2011 17:09]


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-03-2011 17:05 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht



You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-03-2011 17:06 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Ahhhh, bokaj, waarom haal je het weg?!?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-03-2011 17:06]


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 17-03-2011 17:07 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 17 maart 2011 17:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Ahhhh, bokaj, waarom haal je het weg?!?
Kan ie wel? Zet ik hem wel even terug.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-03-2011 17:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Kan zeker!

edit: prima

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 17-03-2011 17:09]


I wish I was a butterfly || Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 17-03-2011 17:13 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Ben met flink wat bands nog niet bekend maar dingen die ik hoe dan ook wil zien:

- Wovenhand
- Today is the Day
- Earth
- Winter
- Black Math Horseman
- Rwake
- Yakuza
- Sungrazer
- Black Mountain



Sonic Titan
Binkelator.. ಠ_ಠ
Usericon van Sonic Titan
Posted 17-03-2011 17:18 by Sonic Titan Wijzig reactieProfiel van Sonic TitanQuote dit berichthttp://forum.zwaremetalen.com/forum_logout.php

quote:
Op 17 maart 2011 17:05 schreef bokaj het volgende:
edit: te flauw

op speciaal verzoek: Neem jij je rugzak mee, Sonic Titan? De portiers doen altijd zo moeilijk als je je biertje mee naar buiten wilt nemen.




Die gaat wel mee ja, kan ik daar mooi bier in zetten, voordat iemand anders het doet.


Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place."


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen