IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Roadburn 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 16-09-2010 5:13 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2010 14:20 schreef nuclearwarfare het volgende:
Woven Hand met David Eugene Edwards ook toegevoegd aan de line-up.



You have time. You are doing fine.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2010 9:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2010 8:51 schreef Marcel H. het volgende:
Tot nu toe allemaal goede bands. Beter dan van die gehypte nieuwe bandjes die live ruk zijn (denk Darkspace in 2010)

Darkspace gehypt? En nieuw?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-09-2010 9:41 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 september 2010 9:01 schreef ZelThoR het volgende:
Darkspace gehypt? En nieuw?


Nieuw niet idd, maar wordt ontzettend gehypt waar je ook leest.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-09-2010 9:42 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Nieuw en gehypt en ruk... Jex Thoth


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-09-2010 9:54 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 9:42 schreef Marcel H. het volgende:
Nieuw en gehypt en ruk... Jex Thoth


Jij met je 'vrouwen in doombands'...

Ken het eigenlijk niet, heb ze gemist de vorige Roadburn. Krijg op Hammer of Doom een herkansing.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-09-2010 9:59 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 september 2010 9:54 schreef Mark Z het volgende:
Jij met je 'vrouwen in doombands'...

Ken het eigenlijk niet, heb ze gemist de vorige Roadburn. Krijg op Hammer of Doom een herkansing.


Rituals Of The Oak en Mourn vind ik prima te verteren.
Bij Jex Thoth is de stem wel goed maar de muziek zoooo saai. The Devil's Blood trek ik ook prima en in dat straatje moet je JT zoeken.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 16-09-2010 11:56 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Year of no Light gaat twee keer spelen.
"In addition to performing Ausserwelt on Thursday, April 14th at the 013, Year of No Light will also provide the soundtrack to the 1932 horror classic Vampyr at the Midi Theatre on Friday, April 15th during Roadburn 2011."

KHPLF ook weer blij. YONL doet het voor mij niet zo, hoewel die Vampyr show wel vrij bijzonder klinkt.


You have time. You are doing fine.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-09-2010 12:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 9:59 schreef Marcel H. het volgende:
Rituals Of The Oak en Mourn vind ik prima te verteren.
Bij Jex Thoth is de stem wel goed maar de muziek zoooo saai. The Devil's Blood trek ik ook prima en in dat straatje moet je JT zoeken.
Ik zeg: The River


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-09-2010 12:06 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 september 2010 12:04 schreef Jenje het volgende:
Ik zeg: The River


En daar vind ik de zang dus weer zwak en futloos

Thorr's Hammer daarentegen


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 16-09-2010 12:07 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

@Marcel H.: ken je Sabbath Assembly? Jex Thoth zangeres, ander muzikaal jasje. Ben er zelf nog niet aan toegekomen maar schijnt zeer de moeite waard te zijn.


You have time. You are doing fine.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-09-2010 12:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 12:06 schreef Marcel H. het volgende:
En daar vind ik de zang dus weer zwak en futloos

Thorr's Hammer daarentegen
appels peren

Kracht van the River zit juist in de tegenstellingen muziek/zang


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 16-09-2010 12:41 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 11:56 schreef intothevoid het volgende:
Year of no Light gaat twee keer spelen.
"In addition to performing Ausserwelt on Thursday, April 14th at the 013, Year of No Light will also provide the soundtrack to the 1932 horror classic Vampyr at the Midi Theatre on Friday, April 15th during Roadburn 2011."



Mooi! Die donderdag gaat er toch wel goed uit zien zo. Hoop zelf nog op een Ufomammut of Valkyrie.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 16-09-2010 13:30 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 september 2010 12:41 schreef Mark Z het volgende:
Mooi! Die donderdag gaat er toch wel goed uit zien zo. Hoop zelf nog op een Ufomammut of Valkyrie.


Als Valkyrie komt, heb ik echt een probleem.
Heb nu gekozen om naar Hammer Of Doom V te gaan dat weekend. Daar is tot nu toe het volgende bevestigd While Heaven Wept, Blood Farmers, Argus, Atlantean Kodex, Age Of Taurus and Black Pyramid.


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 16-09-2010 13:43 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 9:59 schreef Marcel H. het volgende:
Rituals Of The Oak en Mourn vind ik prima te verteren.
Bij Jex Thoth is de stem wel goed maar de muziek zoooo saai. The Devil's Blood trek ik ook prima en in dat straatje moet je JT zoeken.


Heb je Acid King (stoner/doom) weleens gehoord? Zo nee, zeker checken, één van de favo's hier.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 20-09-2010 6:07 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Circle (artists in residence, fucking te gek), Pharaoh Overlord (checken die handel!) en Incredible Hog (legendarisch, schijnt, ik ken het niet) bevestigd. Allemachtig, die eerste twee.


You have time. You are doing fine.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-09-2010 6:10 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Is dat de finse Circle? Wat was dat slecht in het voorprogramma van Isis.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 20-09-2010 6:15 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Ja, de Finse. Ik heb ze nooit live gezien, maar heb alleen maar lovende reacties over hun shows gehoord. Bovendien: ze hebben echt veel te veel albums gemaakt, en veel te veel stijlen aangesneden, dus iedere show is anders. Ze spelen niet voor niets meerdere, compleet andere shows op Roadburn.


You have time. You are doing fine.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-09-2010 6:23 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ok. Ik zal eens wat opzoeken. Als voorprogramma van Isis vond ik het totaal ongepast. Bij vlagen werd er erg slecht gespeeld en kon het mij ook niet boeien. Er gebeurde wel van alles op het podium, dat wel. Maar eerst goed spelen en dan pas theater toevoegen IMO. En als het mij al opvalt dat het niet goed is wil dat wat zeggen. Ik zal het misschien wel een 2de kans geven op Roadburn als ik er aan toe kom.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 20-09-2010 6:29 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Check in ieder geval Pharaoh Overlord, Circle project dat ook speelt. Een van de betere stoner bands, toch wel.


You have time. You are doing fine.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-09-2010 6:30 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Zal ik doen. Ik check toch alles wat komt en wat ik nog niet ken.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 20-09-2010 21:51 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 16 september 2010 11:56 schreef intothevoid het volgende:
KHPLF ook weer blij.


Nog niet, nog niet.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-09-2010 22:22 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2010 6:29 schreef intothevoid het volgende:
Check in ieder geval Pharaoh Overlord, Circle project dat ook speelt. Een van de betere stoner bands, toch wel.


Net even gechecked (het eerste album welteverstaan, de overige drie komen later aan de beurt), behoorlijk fijne muziek. Lijkt in de eerste instantie wat eentonig, maar het is ook lekker subtiel, en daar hou ik wel van.


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 22-09-2010 9:56 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Toffe line-up! Zeker weten aanwezig


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-09-2010 8:15 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Winterfylleth bevestigt zichzelf ook voor de donderdag.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 23-09-2010 12:02 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Wat is dat?


You have time. You are doing fine.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen