|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik bedoelde eigenlijk echt als therapie. En niet als een vak op school. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ach, je moet toch ergens een diagnose stellen. Anders krijg je niet betaald. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: vertel ons wat je voelt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Toch apart iets, ik loop tegen iemand op en degene zegt sorry tegen mij. Hm? Mensen zijn raar. |
|
quote: Dat had ik vaak in de sportschool. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Volgens mij zou ik ook sorry zeggen als jij tegen mij opliep. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, okee.. logisch. Jij kan er ook niks aan doen dat je onzichtbaar bent. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-11-2010 21:20] |
|
quote:Nu ja, ik zou eerder zeggen dat jij erg zichtbaar bent. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ghehehe, dan was het geen sorry geweest maar was ze aan de kant gesprongen. Of gewoon gesprongen, uit ellende, zou ook een goede mogelijkheid zijn geweest. Maarja dan was ze over de knieapparaten gevallen, ook weer niet zo charmant. |
|
quote:Haha. Het lijkt mij vooral een gevalletje sub-assertiviteit. Je verontschuldigen voor iemand anders. Toevallig net les over gegeven vandaag. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Oooooh doe teach us, meester Bastianus. About sub-assertiviteit en andere leuke termen [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 15-11-2010 21:28] |
|
quote:Wat schuift dat? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Voor sommigen zelfkennis denk ik. |
|
quote:Blijft toch het leukst om IRL te doen, dat soort lessen. Op een forum kan je wel wat theorie spuien, maar dat maakt het niet echt. Heb laatst de aanbieding gekregen om wat NLP te gaan leren en cursussen te gaan geven. Maar ik vind dat toch wat dubieus, moet dan meteen aan dr. Phil of Emiel Ratelband denken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: En terecht, ik vind dat jij prima in dat rijtje past |
|
quote:Bad Brains is ook NLP geïnspireerd, de term: PMA hebben ze letterlijk overgenomen uit een of ander NLP handboek. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 15-11-2010 21:42] |
|
quote:En bedankt. Vandaag een coachingsgesprek gehad op het werk, dat bevestigt deze uitspraak van jou ook wel een beetje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Hé, dat is dan wel weer erg gaaf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Vond je dat vervelend om te horen of bevestigde het al iets wat je allang wist? |
|
quote:Het verbaasde me niet wat ik hoorde. Pedagogisch gezien was het allemaal 100% in orde, ik had alle aandacht bij instructies en ze gingen allemaal aan het werk voor me. Orde houden geen enkel probleem, en een enorme vertrouwensband met al mijn leerlingen. Maar... Het zou beslist geen kwaad kunnen als ik eens wat structuur in mijn lessen aanbracht, want de leerlingen deden een hoop, waren leuk bezig, maar het zou misschien wel handig zijn als ze ook daadwerkelijk wisten aan het eind van een les wat ze nu eigenlijk gedaan hadden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nouja mooi dat het goed gaat |
|
quote:Ik heb het in elk geval heel erg naar mijn zin, was ook erg toe aan een uitdaging. Maar er valt nog erg veel te leren in didactische zin voor me. Aan de andere kant, op pedagogisch gebied kan menig collega weer wat van mij leren volgens de coach, die kan ik toch weer in mijn zak steken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat weet ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |