|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nee, eerst even alles met de eigen vrouw bespreken vooraf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
"even aan mijn vrouwtje vragen, ik zweerde dat ie dat zei,. bastianus lachte er niet eens bij"! (vrouwetje niet anti-fem bedoeld, maar ter intonatie...) |
|
quote: De datum is al gezet hoor! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
|
|
Op een oude fiets moet je het leren Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
mangs de ketting in dun ölie zett'n is niks mis met! |
|
Ik heb besloten dit keer niet mee te doen aan een onderzoek naar schizofrenie. Het ging mis op het punt dat ze van plan waren cliënten te vergelijken met "gezonde" mensen, althans de test resultaten.777 Ik doe alleen nog mee als ze het verloop van een ziektebeeld anaalizeren. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
onderzoek = vergelijken met... toch? (maar wat is gezond?) maar begrijp wel dat je er niet aan meewerkt... (ook al kan het wel bijdragen aan betere manieren om iets van schizofrenie te weten, te leren en te accepteren). [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 29-10-2010 17:26] |
|
Nouja met gezond wordt bedoeld mensen die zich niet gemeld hebben bij een instantie met geestelijke klachten. Daarnaast gebruik je dan voor een groep "gezonde mensen" altijd nog mensen zonder schizofrenie om het beeld beter te kunnen vergelijken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat ben ik met jou eens! Alleen wat mij dwars zit is dat elke client een ontwikkeling kent. Laat ze dat dan bekijken en dan een vergelijking maken binnen verschillende periodes van de problematiek. Ik heb in het verleden veel meegewerkt, maar ik ben van mening dat ze de verkeerde kant op kijken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
misschien kun je dat in het onderzoek laten weten? zoals je weet (vorig topic) heb ik een (jonge)man begelid, waarbij je nu eigenlijk niets meer merkt... (behalve dat hij er "altijd" over begint)... klinkt beetje vaag wellicht... maar schizofrenie is niet (meer) zo desastreus als jaren geleden (qua behandeling, acceptatie etc). [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 29-10-2010 17:33] |
|
Nu ben je net zo aan het generaliseren als zij Binnen wetenschap wil je testen tussen 2 groepen. voor sommige dingen maakt het verloop niet echt uit voor andere dingen wel. En wetenschap is geen eenheid, de ene onderzoeksgroep is goed bezig de andere niet. Maar opzich wel goed om zelf ook kritisch te kijken naar met wat je meedoet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik bedoelde het ook totaal niet in algemene zin. Gewoon wat ik mee maak aan artsen e.d. Dat is een lokaal beeld Volgens mij is wetenschap helemaal niet handig bij schizofrenie. quote: Nee niet vaag! ik herinner het mij nog! Op mijn werk kreeg ik ook vaak te horen(aan het begin); "ik merk niets aan jou" IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: dat bedoel ik (en ook niet alleen aan het begin... dus als iemand weinig "restverschijnselen" (kutwoord) heeft), merk je 't helemaal niet... |
|
quote: ah jah dat zou ik me wel goed voor kunnen stellen. quote: Levenservaring heb je nu nog veel meer aan, maar wetenschap werkt wel wat opbouwender een beeld maar (nog) niet praktisch en erg traag. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
OOPS [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 29-10-2010 17:54] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Hulde! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Met de boks vol wagensmeer... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Met de vlam in de pijp! (Henk & Inrgid Wijngaert) met'ne bokse vol waag'nsmeer, goa ik daag'luks tekeer, Adhd, doot moar ritalin! Depressie? heb g'woon gin zin. schizofrenie? doot moar risperdal, mek niks uut, ut is elkun dag bal met de vlam in de piepe, stek ik dur nog ene op, met de vlam in de piepe, ik bun toch al gek in'nun kop spiegieatrie? wa bun ie van mie? spiegieatrie, da g'leuf ik nie ik heur stemmen, ze wilt mie mennen, moar ik bun gin peard, wel tot god bekeart! wat slecht! |
|
Moodswings, muh. Dinsdag maar eens erover hebben. Ook meteen de dermatillomania aankaarten, kan allicht met stresslevels te maken hebben heb ik het idee. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ik had nog nooit van zoiets gehoord. net ff stuk over gelezen. Ik hoop dat je er van af komt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik wist ook niet dat er een benaming voor was. Kwam het vandaag toevallig tegen op een ander forum, herkenning alom. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Mm, zo veel verkapte vormen van zelfpijniging. Succes ermee meis. Wel verstandig het aan te kaarten. |
|
Dermatillomania... mooi woord voor een woordspel. Succes ermee! "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |