|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ga nou maar voor de ADD, krijg je tenminste leukere pillen mee naar huis. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Even dat DGT-gebeuren van Herrie bekeken. Eigenlijk best wel een logische aanpak. Misschien heeft hij toch wel gelijk dan. Maar goed, extreme Borderline is heel erg een zichtbare stoornis voor andere mensen en schrikt ze vaak af. In die zin is het wel een opvallende stoornis vind ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik heb veel kenmerken, maar ik krijg toch geen pillen van de dokter. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: beetje beter die DSM doorlezen en inleven jij. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ooit een dame zoals hierboven beschreven begeleid: was een heel psychologisch rapport geschreven, over gangbangs en meer van dat fraais... ze was het niet eens met het rapport, want: "Er staat dat ik overgewicht heb!" |
|
quote: welke dan? |
|
concerta ritalin en die shit. Valt ook niet zo op in de nieuwe druqz speekseltesten. Dan heb je gewoon een papeirtje! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
van het concerta des levens hebben teveel mensen geen program ritalin: (alleen voor de lekekr natuurlijk) |
|
Onze bassist is nu ook officiëel ADHD-er en krijgt die pillen ook. Daar kan je toch knap naar van worden als ik het zo bekijk. Geef mijn portie maar aan Fikkie. Zelf ben ik heel druk in mijn hoofd, maar het komt niet naar buiten zolang ik mijn leven redelijk kan structureren. Dan maar liever zo. En ik ben verder redelijk rustig. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Door dit soort dingen heb ik wel zo hoog gescoord op borderline. Geen gangbang met een vriendengroep maar ik ben rond mijn 18-21 wel losgegaan qua sex, drugs en rock n roll op zo'n manier dat het niet goed voor je was en dat ik prettig verrast ben dat ik nu niet met een baby en met een serotonine-stoornis in een blij van mn lijf huis zit met lange mouwen aan voor de littekens. Maar omdat ik tegenwoordig een stuk volwassener ben geworden ondanks dat ik nog niet ben waar ik wil zijn, wilt ze nog eerst even aankijken wat voor effect die therapie heeft. Ik mag dan wel genoeg scoren voor het labeltje, dit kan door heel andere dingen komen dan daadwerkelijk borderline. Maarja, ik ben blij dat we er mee bezig gaan en de psychologe is een tof wijf. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
program dat antivlooien spul? Hehe dat tegeltje heb ik hier nog, een mooie herrinering aan mn blokhut. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dus je bent niet in voor trio's en gangbangs enzo? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: heel belangrijk die match! Good Luck! |
|
quote: Ik heb die troep ook geslikt. Vaak conflicten in die periode IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Bastianus.... gedraag je! Jij als weer-opnieuw-verliefde-getrouwde-katholieke-man! |
|
quote: Alleen als mijn fiancee mee mag doen Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Dat zijn ook de enige die ik in het echt heb meegemaakt. Een paar vrienden van me zijn geestelijk behoorlijk toegetakeld gebleven na relatie met zo'n dame. Goed om te horen dat het behandelbaar is. Jammer dat veel van de meiden met die ziekte niet behandeld willen worden/blijven. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
zo Bastianus... nu jij weer! |
|
quote: wel een ontremde opmerking hoor... |
|
quote:Misschien wil ze alleen de vrouw van bastianus er nog bij hebben. |
|
Bastianus is konijn aan het klaar maken voor het avondeten denk ik... |
|
quote:Ik doe en bespreek alles wat ik doe qua extremere sexdingen wel netjes met de vrouw hoor. Maar goed, om nu potentiële objecten van een algemeen forum af te plukken lijkt me inderdaad niet zo praktisch. Er wordt al zo geluld. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Mijn konijn kan zichzelf prima klaarmaken hoor. Moet je zijn hok maar eens schoonmaken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: spreek je de 6e wel effe! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |