|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://player.omroep.nl/?aflID=13274430 Intrigerende documentaire dit. Gaat over een gast die na een hele reeks geweldsdelicten ter observatie in het Pieter Baan Centrum wordt geplaatst voor onderzoek. De hamvraag is wel of geen TBS. Ik zal de uitslag niet verklappen. Maar wat ik wel wil zeggen dat het in essentie helemaal niet zo'n beroerde gast lijkt. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Had 'ie die delicten voor of na z'n 20e gepleegd? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zowel voor als na zijn 20e. Wat is precies je punt? Dat ik ook TBS met dwangverpleging opgelegd zou moeten krijgen? ... hoe de hazen lopen ... |
|
Geef je nou zelf de voorzet maar effe? |
|
ja een echte psychopaat is zijn hulpverlener altijd een stapje voor he ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Het is altijd treurig om te zien als een van je naasten afglijd in een psychoze. Ik kan onmogelijk kijken in de harten van de mensen die er bij betrokken zijn. Ik zie veel herkenning en heb met veel mensen de mogelijkheid gehad om te praten POST psychoze. DWZ na de stortvloed van informatie en desoriëntatie. Ik denk dat je de persoon in qwestie beter begrijpt als je bedenkt dat het blowen en drinken, waar ik zelf nogsteeds een handje van heb, een meganisme is van coping. Ok het klinkt als een cliche maar hij kan op dit moment de realiteit niet aan. Dit is een beetje een moeilijk punt MAAR ik denk dat jij hem de ruimte moet geven. Het per direct stoppen van middelen gebruik zal hem niet helpen omdat hij het gebruikt om om te gaan met dingen die wij als buitenstaander niet kunnen en ook niet zouden moeten begrijpen. Wat je kan doen is er voor hem zijn en vragen wat de kern is van z'n voor ons onduidelijke angst. Ik heb vrienden die nu een leefbaar bestaan hebben maar nog altijd angst kennen voor bijv. de illuminatie. Bij mij is de parallel de medicijn industrie. Dat is mijn satan. Dus ik ook heb een duivel en of satan.Wat ik jou hier probeer te vertellen is: de spil of de as omwaar het kwaad, want dat is er vaak in een psychose, het kwaad, waar het om draait. Probeer dat te tackelen. Ik weet het is moeilijk maar probeer tot de kern te gaan. Mensen met een psychose kennen allerlei drogredenering om toch het kwaad bevestigd te zien, MAAR het is aan jullie om hem hier door te slepen en te laten zien dat er, en het is zo simpel, niets aan de hand is. Probeer het op te breken in kleine stukken en van uit daar te werken naar een relativerend eind regel. Een soort alles overkoepelende regel die rust geeft. MISSCHIEN kinkt het gemakkelijk of zelfs betweterig maar het opdelen en in stukken hakken van de bedreiging kan bijdragen aan een verplichtende visie. ' Ik heb het vaak gezien, jullie kunnen het ook. Je moet alleen de tijd nemen. Dingen kunnen vaag overkomen maar soms is een klein ding een juist grote verandreing. Langste post ooit: hoe ik mijn psychose ervaar?? Ik heb als ik echt ziek ben om elke hoek een vijand die mij 14/7 iets wil doen. Dus wat dat betreft heb ik nooit rust. Ook al ben ik niet psychotisch nu, het ligt altijd op de loer. Absence of war does not mean peace [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 15-11-2011 10:36] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hey man, thanks voor je uitgebreide post. Heel veel dingen die je zegt zijn zeer herkenbaar en sommige punten hadden we zelf ook al bedacht. Voor de rest ga ik nu even zeer hard nadenken, dus je hoort nog van me. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Motje, als je je echt zorgen maakt i.v.m. levensbedreigende situaties voor hemzelf of de omgeving (dit is namelijk de indicatie waarop verplicht hulp kan worden ondernomen) dan zou ik dit aangeven bij de dichtstbijzijnde GGZ. Dan nog bestaat de kans dat er niks gebeurt, zorg onder dwang wordt echt niet gauw gegeven in ons land. Maar dan hoef jij jezelf in elk geval niet te verwijten dat je niet gewaarschuwd hebt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ook dat plus tien Daarnaast heb ik zin om een stuk uit de muur te meppen maar dat terzijde. same ol' same ol' IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Thanks. Ik geloof dat een vriendin van me ook zoiets aan het uitzoeken is. Een bedreiging voor zichzelf is hij niet echt, maar de kans dat hij een keer iemand anders wat aan doet acht ik een stuk groter, al helemaal sinds afgelopen weekend. Ik zal haar deze informatie even doorsturen. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Dat blowen en drinken voor hem een manier is om om te gaan met alles hadden wij ook al bedacht. Hij heeft al een aantal stoppogingen gedaan, maar wat jij ook al zegt, dan wordt hij ook gek op den duur. En dat hij de realiteit niet aan kan, wel dat is wel duidelijk voor ons. We proberen al heel lang om hem de tijd en de ruimte te geven die hij nodig heeft. Maar daar beginnen nu problemen mee te komen aangezien hij de laatste tijd keihard over de grenzen van verschillende mensen die hem steunen heen aan het gaan is. Dat hij op die manier zijn vrienden enorm kwetst en ook begint af te stoten ziet hij niet. (verdraaid alles wat er gebeurd is dus hij is in zijn beleving constant het slachtoffer ipv de aanstichter) Wij zijn ook maar mensen, en er is maar zoveel wat je kan hebben. Een vriend van ons kent hem al 26 jaar en die begint ook aan het eind van zijn Latijn te raken zo ondertussen. Heel lastig en ook wel sneu allemaal. Wat je zegt over de Illuminatie, dat heeft hij dus ook. En de FBI en de Bilderberg groep en hackers en demonen en nog een hele riedel. Het opdelen en in stukken hakken van zijn angst kunnen we nog proberen. Ik hoop dat hij erover wil praten maar ik vrees van niet. "het is aan jullie om hem hier door te slepen en te laten zien dat er, en het is zo simpel, niets aan de hand is" Check, ook gedaan en man man man wat wordt hij kwaad als je dat probeer, maar goed dat is misschien een kwestie van aanpak en verwoording. Wat je zegt over 24/7 je bedreigd voelen snap ik wel, dat zie ik ook weer in hem terug. We waren er al rekening mee aan het houden dat het bergafwaarts zou gaan ook gezien de slechte zomer en nu de winter weer voor de deur (daar is hij enorm gevoelig voor) maar ik denk ook, hij WEET dat hij ziek is, verschuild zich er ook vaak genoeg achter, maar dat betekend niet dat je alles maar kan maken zonder dat het consequenties heeft. Al met al verdomd complex allemaal, tjonge. Bedankt voor het meedenken in ieder geval, daar heb ik veel aan. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Therapie: succesful! Ik ben aan het werk ondanks het advies van UWV om vrijwilligerswerk + uitkering te doen. Ik hou het goed vol en doe m'n werk goed. Ik betaal netjes de helft van alle vaste lasten, ben sociaal op het werk, kan weer van de weekends genieten, ben geen manipulatieve claimende vriendin meer want heb het nu te druk om me te bemoeien met m'n vriend z'n shit, het gaat stukken beter tussen ons dankzij dat, ik heb weer een leven. Ik ben tevree. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
@ Mottighaerd het is gewoon een stel krabben in een emmer. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Mooi! Besef wel dat borderline nooit helemaal overgaat hè. Het enige dat je kunt doen is er mee leren omgaan zodat het voor jou en je omgeving dragelijker wordt. Maar zo te zien gaat je dat nu goed af ... hoe de hazen lopen ... |
|
beetje polsje snijden is nooit iemand minder van geworden. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Nouja zodra je hand eraf ligt ben je toch wel een paar honderd gram minder. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: daar was laatst een meisje broos. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Wat fijn Vode! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Ik lees hem nu pas @Vode: dat klinkt mooi, goed bezig www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Ik zit er serieus aan te denken om te minderen met de Zyprexa, in overleg met de behandelaar natuurlijk. Ik werk nu 3 x 3 uur per week en ben kapot als ik thuis kom. Een deel is wennen aan activiteit, maar een groot deel is ook gewoon de Zyprexa... Drie uur werken en dan 6 uur slapen is niet flex yo. Ik ben nogal een vergeetachtige pik, en vergeet met enige regelmaat pillen bij te bestellen en/of op te halen. Zoals dit weekend. Nu 2 dagen geen Zyprexa en het enige wat ik merk zijn wat whacky lichamelijke sensaties, maar in mijn hoofd is alles totaal ok. Weet iemand hoe Zyprexa precies werkt? Met therapeutische waarde in het bloed? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Dat denk ik niet feitelijk omdat de huishouding per mens verschild. Wat is therapeutisch een einddoel of een streven? Ik liep met 30 mg vrolijk rond terwijl anderen de klok rond slapen, waar praat je over. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
plus ik zou het roken van weed ook in jou bepaling meenemen. Risico ja/nee. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
en weet je het al?? SPANNING JA SPANNING IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
beter ga je die baan bij de bakker niet verneuken, anders krijg je het hele forum over je heen. Dat moet jij niet willen. SWAG belasting centen pas op, bel job ff. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |