|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wel met joint op de lip he BJ. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
ELKE DAG ROOK IK DIE CRACK111 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ZO en als ik jou ooit tegen kom gaan we kapsalon eten! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: I am mine own redeemer...! |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dank voor de tip, ga ik zeker kijken. Ziet er ook flink treurig uit. |
|
Ik ben er ook wel benieuwd naar. |
|
quote: mmm, leuk, zo'n psycholoog die "invult"...hij is ook niet voor niets schoolpsycholoog, omdat hij nergens anders aan de bak komt, denk ik. I am mine own redeemer...! |
|
quote:Hij lijkt op mijn broertje. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Waarschijnlijk. Wel een extreem slecht 'voorbeeld'. |
|
Vraag eens naar papieren. Dan blijkt menig psychiater/psycholoog slechts een stagaire. :') Die mogen fijn ervaring opdoen over iemand anders zijn/haar rug. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik zou 0,0 problemen hebben met een stagiare, ben ik zelf ook tenslotte. Maar hier moet wel openkaart over gesproken worden. Maar goed, dit mens werkte er al 10 jaar en was -stagiar of niet- gewoon kut. |
|
quote: Ook zo'n agressieve hond? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Ik ben de rustigste van ons gezin. Dat zegt genoeg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ach ja, herkenbaar. Ik heb ooit eens een verkennend gesprek gehad met een psychologe die was gedetacheerd bij mijn huisarts. Ze vroeg naar mijn klacht en toen ik haar meedeelde dat het om gevoelens van depressiviteit ging zei ze letterlijk: "Als je echt depressief was dan zat je nu niet hier maar had ik je thuis uit je bed moeten halen'. Toen heb ik mijn jas aangetrokken en mijn heil ergens anders gezocht. Kutwijf. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
"Als je echt psychologe was had je om deze uitspraak zelf depressief op bed gezeten" ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Tot nu toe vind ik het een beetje een pieperd, die gast. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bedankt voor de herinnering, was het vergeten. |
|
quote: Ik ook. Hij zit me net iets te graag in zijn slachtoffer rol. "Ik heb een vorm van autisme dus dit overkomt mij allemaal" dat idee krijg ik erbij. De momenten van woede weet ie ook zo te timen dat ze hem het beste uitkomen. Maar misschien heb ik het helemaal mis, ik kan niet in zijn hoofd kijken. [Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 08-10-2012 23:14] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Ik denk hetzelfde. Maar goed. Is ook wel een beetje de schuld van de zorg van tegenwoordig. Die mensen die een beetje kunnen argumenteren en verstand hebben aan hun lot overlaat. Terwijl hij zichzelf continu verliest in zijn stommiteiten. Hij had allang op zijn lazer moeten hebben, natuurlijk. Via bemoeizorg ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
bemoeizorg |
|
Zo heet dat toch? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat zal best. Ik vind het gewoon een grappig woord. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |