|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik scoor 3, blijkbaar. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
33 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hé, ik dacht dat jij helemaal niet graag info opzocht over dingen? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Why am I not surprised? Subtiel kamerolifantje |
|
Is er geen verband tussen 20 en 57? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
jawel: en vw 1 als verbinding van twee of meer begrippen: Jan en Piet 2 als verbinding van twee zinnen: hij schreef de brief en was toen gerust 3 bij wijze van aanloop: en, ga je mee? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
17. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: hmm.. een beetje laffe score voor iemand die wel eens heeft beweert autistische trekjes te hebben Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Hij is zo sociaal dat hij bewust is van zn sociale tekortkominge. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik ben autistischerder dan bastianus. Yay! wachteenseventjes.... Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Precies. Even kijken naar de vragen en ik weet al dat ik vet boven de 30 zou scoren. Al die testen lijken best nogal op elkaar, altijd dezelfde soort vragen en antwoorden. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:De vragen waren dan ook wel erg eenzijdig. Bovendien bestaan er vele variaties in het autistisch spectrum. Overigens bleek ik, volgens onderzoek, AD(H)D-trekjes te hebben en geen autistische toestanden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Haha ik had ook 21 Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
15. Bareuh... |
|
Officieel beter verklaard Therapie netjes afgerond, en het is echt te merken dat het veel beter met me gaat en dat ik veel sterker in mijn schoenen sta. Erg blij mee Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Nice, good for you Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:Je ziet er ook goed uit, als ik de foto's op FB mag geloven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Thanks! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Goed bezig, gefeliciteerd. Bareuh... |
|
quote:Hier ook 17. En ik ben toch echt een paar keer vol voor het autismeantwoord gegaan. Zouden andere dat soms opheffen bij deze test? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Ik ben ook geneigd dat te denken. Ik kan namelijk wel goed oppervlakkig socializen en dat soort dingen, maar ben ook wel van de patronen en de structuren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
19 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ja, duh, anders zou je met een autismeantwoord direct de volle autistenscore krijgen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Waarom? Je kan toch punten toekennen per antwoord en dat je, bijvoorbeeld, bij zes punten autist bent. Als andere antwoorden echter minpunten geven kan je meer dan zes autismepuntenscoren en nog steeds geen diehard autist zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |