|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Positief denken is gay en overrated. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Denken heb je sowieso niet zo heel veel aan. je kan beter gaan skypen. Van mijn kant de laatste tijd erg jammer om te zien dat iemand die ik ken aan het wegzakken is in zijn eigen wereld. Volgens mijn interpretatie komt het omdat ze geen label kunnen toepassen. Als je een fabriek hebt met allemaal dozen waar geen labels op zitten dan wens ik je veel plezier met zoeken naar de order van 11 januari 2011. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ik zeg ook niet dat je de waarheid moet ontkennen Je moet gewoon realistisch denken, als je verder wilt leven en er wat van wilt maken, moet je je natuurlijk wel richten op de leuke dingen. Maar niet de waarheid verbloemen(klinkt mooier op dit forum) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe tof als je daaraan mee kan doen. Heb het pas enkele keren op maar ik kan me wel voorstellen dat het een redelijk model op kan leveren. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Leuk, meer drugs! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Verzekeringsartsen hebben geen emoties. Brr enge vrouw Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:De beroepsnaam zegt het al hè. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mooi, labeltje is binnen, nu coaching en -indien mogelijk- een wajong met terugwerkende kracht regelen. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 13-12-2010 18:05] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Dus... net gesprek achter de rug. Therapie die ik nu doe is niet voldoende (1x per week assertiviteits en 1x per 2 weken cognitieve therapie). We zitten dus nu te kijken naar een centrum voor persoonlijkheidsstoornissen. Wat inhoud dat ik deeltijd wil doen, maar als hun beslisses dat ik daar voltijd moet zitten (alleen de weekends thuis) dan word dat het. Een enge gedachte, maar ik probeer het te zien als een investering. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Ik hoor vaak goede verhalen van mensen die dat gedaan hebben. Niet op het moment dat ze moeten, maar wel achteraf. Het schijnt dat je goede handvatten krijgt om met dingen om te gaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De derde maandag van het jaar is de meest deprimerende dag van het jaar. Het is de dag waarop je de nieuwjaarsvoornemens voorgoed opgeeft, de gezelligheid van de feestdagen is weggeëbd, er weinig is om naar uit te kijken en de rekeningen van het kerstfestijn komen toe. In combinatie met grijze lucht, koude temperaturen en weinig zonlicht, krijg je de meest deprimerende dag van het jaar, zo legt evolutionair psycholoog Dan Kruger uit. signature |
|
quote: Ik dacht dat kerst dat was :S quote: JA VOOR DIE ANDEREN WEL |
|
quote: wat een zeurpiet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nou, we gaan straks eens beginnen met de eerste sessie cognitieve gedragstherapie. Is nog erg rap gegaan eigenlijk. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
...nooit "gediagnosticeerd"(kuch), maar waarom voel ik me altijd zo goed met 5 mg ritalin in de mik? anyone? co-operation not competition! |
|
quote: *Zucht* Heb je een zaterdagmiddag de tijd? Boeiender |
|
*kuch* dinsdagavond toch??? (*doet net of hij zaterdagmiddag vergeten is*)... co-operation not competition! |
|
Mkay, gezien je aantal posts moet ik nu helaas ingrijpen... BELTEGOED! Boeiender |
|
nee hoor... gaat goed... maar toch thx mijn vriend! 2011: - geen smartlappen emo shit *check* - weet wanneer je op moet houden *check* - me nergens mee bemoeien *check* - (good old) ome Herrie worden *check* - in a friend, you always find a second self *CHECK* co-operation not competition! |
|
Good busy dan! Boeiender |
|
quote: Rechters ook niet, naar om te ervaren ja. |
|
verzekeringsartsen en rechters hebben een publieke taak waarbij emotie ook niet als uitgangspunt zou moeten gelden... co-operation not competition! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |