|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
voor de anderen dan maar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik had net mijn waarschijnlijk behoorlijk psychotische buurvrouw aan de deur. Ze was bang voor allemaal dingen te gelijk. heel incoherent. Ik heb haar rustig laten praten en op den duur subtiel laten weten dat ik ook nog bezoek had. Wat natuurlijk niet waar was en ik ga haar ook niet vertellen dat ik het een en ander heb meegemaakt want dan... Nou ja. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Begrijp ik. Ik probeer psychiatrische mensen ook zoveel mogelijk uit mijn privé-omgeving te weren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
min of meer wel ja. Ik ging er van uit dat het om volume van mijn muziek ging maar dat was het dus totaal niet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
I'm better off crazy. Zoveelste mentalkloon. |
|
Nou ja, de ene psychiatrische figuur is natuurlijk de ander niet. Maar als mensen teveel van mijn positieve energie kosten haak ik af. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Van de week voor het eerst naar mijn nieuwe psychiater, het is geloof vooral een medicijnenconsult. Receptje en klaar. |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Over psychoses gesproken: krijgen anderen ook bij deze draad advertenties van levensbeschouwingen en theologie/godsdiensten? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Sinds kort begonnen met me te verdiepen in de wereld van psychologie en psychiatrie. Zeer interessant. Begonnen met een simpele basiscursus, daarna een blikje in de wereld van neurowetenschappen, en nu wat dieper in de leerstof voor psychiatrie. Gecombineerd met een loopbaan-traject bij mijn huidige werkgever kan hier nog wel eens iets uitrollen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik doe hier niet meer aan mee. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Een uitspraak die meteen verheldering en verlichting schept.. oftewel: Waar heb je het over.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Psychiatrie. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Als klant of als werknemer? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hehehe, als klant. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Geen probleem, vrijwillige medewerking is niet altijd vereist. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Een IBS/RM plakken ze mij anders met totaal geen enkele mogelijkheid meer op. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Dat snap ik. Maar je bent niet toevallig van Scientology tegenwoordig? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Waar gaat dit heen? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Nou, Scientology ziet de psychiatrie als één grote samenzwering, met name in het belang van de medicatie-industrie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Daar zit denk ik wel een kern van waarheid in. Mijn laatste psych had tig prullaria van pillenfabrikanten op zijn bureau staan... Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Ik heb met psychiatrische patiënten gewerkt, en het verbaasde me inderdaad ook hoe makkelijk de pillen het werk mochten overnemen als begeleiders de begeleidingsbehoefte van cliënten niet meer bij konden benen. En de rampzalige effecten van medicatie, mensen met agressief gedrag die door de medicatie een zware depressie kregen omdat het negatieve naar binnen sloeg. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Psychiatrie: Industrie Des Doods. Aanrader als je gelooft in samenzweringen-documentaires. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Ja. Jammer is dat zulke documentaires vaak wel goede punten aanstippen, maar dan met een oplossing komen die in het belang van de maker is. Scientology heeft b.v. wel goede punten over medicatie en stempels plakken door de DSM, maar in plaats daarvan bieden ze dan weer peperdure testen en therapieën aan waar ze zelf beter van worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |