|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
I wouldn't mind Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Ik ben het zelf ook. Volgens mij was het wel ok. Vode? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Jaaaa, een gezonde dosis zelfspot gets you through the day! Kutborderliners. Nou, de eerste week zit er bijna op. Het is niet niks, ik kom dit weekend m'n bed niet uit denk ik. Overdag is het prima en de therapie is prima maar 's avonds is t echt moeilijk, in die huiskamer zitten, of op je kamer zonder internet. Beetje lamlullen terwijl 15min met de trein je huisje is. Maargoed. Het is nog te doen. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
tijd om weer met wat truqz de tijd te doden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: QFT [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 27-05-2011 21:43] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Nou, ben nog niks afgevallen! Vanaf volgende week eindelijk wel m'n eigen keuze van de opties wat ik kan eten want de eerste 2 weken krijg je het voorstelmenu. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Dat schijnt ook nog wel eens te helpen ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:Pfffhaha! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Shit.. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Wat moet ik me daarbij voorstellen, zo'n voorstelmenu? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ehm, je hebt bij maaltijd drie opties die je kan kiezen van elk onderdeel (vlees, aardappel, groenten, soep, rauwkost, sausje) en die kies je een week van te voren. Er staat op het papiertje ook een voorstelmenu als je het niks boeit of als je nieuw bent krijg je die een week. En het is meestal de slechtste keuze die je kan maken van dat menu. Gelukkig koken we op donderdag zelf Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: |
|
Oh gawd ik tuin er zo in. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Nog meer mensen hier die wel eens de Autisme Spectrum Quotiënt test gedaan hebben? Autisten scoren over het algemeen hoger dan 32, ik had een score van 39. Stomme uitslag http://www.wired.com/wired/archive/9.12/aqtest.html Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Ben je nu een beetje van slag, omdat je je beeld van jezelf moet aanpassen? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ben nog altijd dezelfde persoon als voorheen natuurlijk. En ik weet dat ik het niet van mijn sociale capaciteiten moet hebben, die test bevestigt dat wel weer eventjes. Maar goed dat maakt je nog niet automatisch een autist natuurlijk. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Oh, maar als die verandering van perceptie niet zo'n schok is ben je misschien inderdaad niet zo'n erge autist Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
luister naar die mooiboi IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ben m aan het doen hoor. Jammer van dit soort tests dat het zo duidelijk is welke antwoorden je moet geven voor welke uitslag. Subtiel kamerolifantje |
|
21...damn! Weer niet bijzonder. Subtiel kamerolifantje |
|
7, maar inderdaad. |
|
Ik heb de test ook gedaan. Ik scoor 11... |
|
quote: pfff.. patser!! Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |