|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Mooi gezegd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja mooi gezegd. En succes ermee mottigh! En nog over die assertiviteitstraining (was jij toch die er heen ging en zich afvroeg of het hielp?). Ik merk dat het cursusboek wat je mee krijgt zo idioot logisch is, maar wat wel helpt is de groep en de begeleiders. Als je goede begeleiders hebt, dat is het belangrijkste. Ze gebruiken duidelijk wel truukjes op ons (hoe -voel- je je daarbij? Wat zou je -anders- kunnen doen, en dat soort dingen) Maar dat helpt wel . En kleine opdrachtjes die je samen met anderen moet doen uit de groep helpen ook wel. Dusja, de stof zelf is zo logisch en voor de hand liggend dat ik de eerste keer dacht wat doe ik hier nou. Maar het is vooral de interactie met andere mensen en daadwerkelijk assertieve dingen doen wat helpt. Maargoed, zo werkt het voor mij. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote:Ik geef nu een kleine assertiviteitstraining aan mijn leerlingen. Eerst een test gedaan, daarna de zaken besproken. Volgende les ga ik oefeningen met ze doen. Volgens mij is de enige manier om assertief te worden het toepassen. Eerst in oefensituaties, en daarna IRL. Succeservaringen met assertief gedrag maken dat het vanzelf een houding/balans wordt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik was gisteren mijn huisje aan het opruimen, met name papier werk. ik kwam allemaal therapie en cursus materiaal tegen van door de jaren heen. Best grappig om terug te lezen. Uiteindelijk heb ik bijna niets daar van gebruikt. Eigenlijk heb ik zelf methodieken bedacht die aansluiten bij mijn verbeelding. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Herkenbaar. Je haalt overal wat informatie weg uit verschillende omgevingen en bij verschillende mensen, en die pas je dan in in je eigen situatie. Het houdt ook nooit op. Ik dacht dat ik al een heel eind was, maar van de week weer genadeloos op bepaalde punten doorgeprikt door mijn coach. Maar dat is ook leuk, het houdt je wel scherp als je af en toe weer met beide benen op de grond wordt gezet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ugh... NLP? :| "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
NLP staat voor Niet Laten Plagen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Zooo vervelend als mensen dat zeggen. ZEG DAT NIET MEER PLZ. |
|
Haast net zo verveld als: dat moet zo en niet anders. :| |
|
quote: Ja dat was ik die over een tijdje waarschijnlijk ook zoiets gaat doen. Mooi om ervaringen te lezen. En hoe het werkt maakt dan niet uit, als het maar helpt! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ik herken dit zeker. Ik ben vaak ook blij (achteraf) dat ik dan bijna gedwongen word om mijn perceptie bij te stellen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Aflevering 1: Wanhopig of crimineel? Zaterdag 20 november - Ned 2, 21.10 uur Deze zomer bliezen meerdere wanhopige Nederlanders hun flat op of staken hun woning in de fik. In onder andere Zaandam, Dordrecht, Huissen en Utrecht gingen huizen in vlammen op. Hoe kijken betrokkenen terug op het drama? Konden familieleden, buren en instanties dit voorkomen? En wat zegt de toename van dit soort incidenten over onze samenleving? http://indeschaduwvanhetnieuws.kro.nl/ |
|
quote:Niks, denk ik. |
|
quote:Veel, denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het zijn vuile linkse uitbuiters die geen respect hebben voor andermans eigendommen! </pvv> Anyway... heeft iemand het gezien? Was het interessant? [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 21-11-2010 13:28] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote:Ik kan je als ervaringsdeskundige vertellen dat het in de regel weinig opleveren zal..En dan ben ik er nog redelijk bekaaid afgekomen met alleen een jaartje brommen (in een kliniek welteverstaan). De meesten krijgen TBS die zulks flikken. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
We hadden je natuurlijk ook preventief kunnen ruimen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
of gewoon in quarantine en dan deleten als een virus. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
hij zit toch al in quarantaine ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ooh ja. Nou ja. quote: http://www.skepsis.nl/postel.html IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hehe jah de definities laten ook veel toe! Leuke link! [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 23-11-2010 17:02] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Inderdaad. Ik ben ook wel eens zuid-afrikaan geweest. Dat ging erin als zoete koek. |
|
2 poolse vrienden van me zeiden altijd dat ze belgisch waren en dat ze daarom zo'n accent hadden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Leuk zo'n behandelplan mee naar huis krijgen en daar een alinea vol geschreven zien over de diagnose en wat er allemaal mis is. Positief denken Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |