|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
FORTAROCK - THE FESTIVAL ZATERDAG 2 JULI 2 PODIA, 14 BANDS IMMORTAL ARCH ENEMY SACRED REICH AGNOSTIC FRONT PARKWAY DRIVE CHANNEL ZERO PARADISE LOST DARK TRANQUILLITY TRIPTYKON GOJIRA GHOST GOD DETHRONED KVELERTAK VALIENT THORR FORTAROCK - PRE-PARTY VRIJDAG 1 JULI PESTILENCE ETHEREAL De FortaRock organisatie heeft eveneens besloten geen ticketverhoging toe te passen in 2011, ongeacht de doorgevoerde BTW verhoging. Tickets blijven verkrijgbaar voor €49,50. Tickets kunnen worden gekocht via www.fortarock.nl, www.doornroosje.nl en de volgende VVK-adressen: State Off Art Metalstore, Kroese Arnhem/Nijmegen, Waaghals Arnhem/Nijmegen, Uitburo Nijmegen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-06-2011 7:02] |
|
SACRED REICH Dit jaar weer aanwezig dus |
|
YESSS!!! Count me in Black seeds of bunny! |
|
Klink nu al beter dan afgelopen keer. |
|
Nou ik vond vorige keer anders best cool, alleen jammer van de headliner Black seeds of bunny! |
|
Ik kan me herinneren dat we uiteindelijk niet gegaan zijn ivm iets met de lineup icm de prijs van het ticket en de reisafstand. En dat terwijl 2009 echt helemaal te gek was! |
|
Voorgaande edities niet geweest, hopelijk deze keer wel aanwezig! |
|
in 2009 ook geweest en vond het op zich wel erg goed (op het veel te zachte geluid na dan op de open stage en het feit dat een Satyricon toch niet geheel tot zijn recht kwam doordat het nog licht was) dit jaar niet geweest (voornamelijk door de headliners) wie weet volgend jaar nog eens overwegen |
|
quote: Aan beide is gewerkt of rekening gehouden afgelopen jaar en dit jaar idem. Geluidsniveau is omhoog gekrikt en dit jaar ook geen band als Immortal bij daglicht, maar in de tent met vette lichtshow en vuurwerk, etc. |
|
Tsja voor mij was het met Ex Deo, Decapitated, Behemoth en Kreator een no-brainer En Nijmegen is ook maar anderhalf uurtje, dus das heel goed te doen Black seeds of bunny! |
|
quote: goed om te horen! bij leuke line-up zou ik dan wel terug gaan waarsschijnlijk |
|
Met het hotel bij het station erbij is het vanuit Noord-Holland ook prima te doen. Weer aanwezig! |
|
Sexy Time! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Sacred Reich dit wordt weer vet! |
|
vorig jaar gewerkt daar, super relax en gezellig festivalletje! |
|
Dat begint al beter ja! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Godsamme. Dikke pluim voor de organisatie. Twee hele goede namen. In ga er zeker bij zijn. Immortal *kwijl* |
|
Mja, ik wacht nog wel even tot er wat meer bekend is. Afgelopen keer begon het ook goed qua namen meen ik me te herinneren... |
|
Ja idd. Ik snap best dat iets als Bullet For My Valentine veel kindertjes van 14 trekt die van hun spaargeld een ticket kopen, maar waarom geen brute death ofzo? Killswitch en Bullet mogen ze mooi thuis laten. Bij voorbaat dank... |
|
Vorige keer stond er ook iets als Decapitated, dus afwisseling genoeg lijkt mij. en mooi begin, Sacred Reich is gaaf! Immortal is niet echt mijn ding. |
|
Gaat Immortal nu elk half jaar een exclusieve NL-show doen? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gaaf toch, dat de shows in NL exclusief zijn? In andere landen krijgen ze van die standaard shows. Je weet wel. |
|
:') Black seeds of bunny! |
|
quote: Een festival dat een beetje breed programmeert levert nooit 100% toffe bands op; ik zou er ook nu niet op rekenen. Als er maar genoeg gaaf spul tussen zit en dat is er altijd nog geweest. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Dynamo '92 als enige uizondering. Verder wat Vargen zegt +1. Vorig jaar begon het ook met een paar toffe namen en toen puntje bij paaltje kwam... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Concerten | Volgende pagina |