![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
dittum: ![]() mwah, leuk, had geen verhaal verwacht ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote:Beer? Boeiender ![]() |
|
quote:Dat werk je naar binnen als je de film zit te kijken he. Ik tenminste wel. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol ![]() |
|
Gisteren Mystery Men gekeken, was echt super leuk. Tom Waits was ook geniaal als oude vrouwen versierder. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
gisteren rite en little fockers gezien. vond ze allebei goed! ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Het waren 2 filmvolle dagen in huize BlackSun: ![]() in no particular order ![]() ![]() Monsters vs. Aliens ![]() ![]() The Prestige goed verhaal, mooi uitgevoerd met een eind waar veel duidelijk wordt. En gezien ik hem nog eens een keer aanzet weet ik in het begin ook waarover het gaat en waarop ik moet letten ![]() ![]() Fanboys ![]() ![]() Godzilla (1998) Blijft steengoed (ondanks de acteerprestaties van ene heer Broderick ![]() ![]() Moulin Rouge Voor mij een eerste keer, chaotisch surrealisme ten top, scoort hoog op mijn 'die verdwijnt niet in de prullenbak'-meter ![]() ![]() You've got mail klassieker ![]() ![]() Phonebooth anticlimactisch, verder zeer intrigerend ![]() Kung Fu Panda: Secrets of the furious five (shortfilm) lekker (kort) hersenloos kung-fu-insiders vermaak ![]() Harold and Kumar go to White Castle quote: ![]() Independence Day nogmaals: klassieker ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 02-02-2011 4:19] ![]() |
|
Kun je de titels erbij zetten F.E.S.? Meer dan de helft van de plaatjes doet het niet. Het komt niet echt over zo. ![]() |
|
werkt hier prima, op 1 plaatje na dan... maar staat niks tussen wat ik zou kijken/aanraden eigenlijk hehe, op The Prestige na dan. [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-02-2011 3:54] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Raar. Hier doet de bovenste het niet, dan 6 wel en vervolgens de onderste 3 weer niet. ![]() |
|
Hier; Monsters vs Aliens The Prestige Fanboys Godzilla Moulin Rouge You've got mail Phoneboot Plaatje doet het niet Zo'n kut Harold & Kumar film Independence day Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik vind alleen Godzilla wel aardig. Maar ik hou wel van dat soort monsterfilms. ![]() |
|
quote:done ![]() ![]() |
|
quote:Cloverfield en The Host gaan binnenkort weer aangezet worden ![]() ![]() |
|
Zojuist wakker geworden na het in slaap vallen bij Jonah Hex. Ik geloof niet dat ik veel gemist heb. ![]() ![]() |
|
Cloverfield trok ik dan weer niet vanwege het handheld camera perspectief en te weinig uitleg over de monsters. Host ken ik niet, eens opzoeken. quote:De soundtrack van Mastodon. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-02-2011 4:22] ![]() |
|
@F.E.S; quote: Alleen kung-fu panda deed het hier niet dus hehe [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 02-02-2011 4:23] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
zag het (te laat) ja ![]() ![]() |
|
quote: Ja, ik heb wel iets van ruige gitaren in het begin gehoord, maar wist niet dat het iets bekends was, de muziek van Mastadon is mij sowieso onbekend.. ![]() |
|
quote:doen! ![]() |
|
Waar is mijn post van 4:30 heen? @ F.E.S. ![]() Nog maar een keer: quote:Ze hadden speciaal de soundtrack voor de hele film geschreven, maar er kwam een nieuwe regisseur die de film verknipt/ opnieuw gemonteerd heeft waardoor er maar 4 nummers overbleven. Ik hoop dat de originele score nog eens uitkomt in de toekomst. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-02-2011 4:41] ![]() |
|
naar bed? ![]() |
|
quote:Heel raar want ik stond wel als laatste post. ![]() ![]() |
|
ZM has many of its own mysteries, my son! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |