![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ghostrider en Electra wellicht (maar beiden ken ik niet) en Dardevil was toch niet slecht mark?? (ten minste de directors cut dan). zelf vind ik achteraf gezien dat de FF wel beter had gekund (op human torch en thing na) ![]() |
|
Daredevil en Fantastic Four vind ik niet bepaald om over naar huis te schrijven, maar de overige verfilmingen van Marvel zitten voor mij allemaal ergens tussen 'heel aardig' en 'gewoon goed' in. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Hobo with a Shotgun I saw the Devil Beide meesterlijk op een eigen manier! ![]() |
|
quote: Bijzonder voorspelbaar idd; niveau-tje Stargate (de serie dan) en dat met een budget van 60 mln (!). 3/10 ![]() |
|
quote: Ik ben nog niet bijgekomen van de dr.Doom uit die films. En laat ik het helemaal maar niet hebben over Galactus. De Silver surfer was weer wel cool. ![]() |
|
Daredevil vond ik wel aardig eigenlijk Fantastic Four vond ik dan weer niets aan iemand Source Code al gezien? ![]() |
|
quote:WTF ![]() |
|
quote: Ik vond DD echt uitermate belabberd, eerlijk gezegd. Director's cut trouwens niet gezien, nee, ik begrijp dat dat wel degelijk een groot verschil maakt. Maar sowieso ben ik geen groot fan van DD of van Ben Afflek, dus heb sowieso niet al te veel trek om de moeite te nemen om die director's cut te kijken. Als hij een keer op tv komt geef ik het wel een kans. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-04-2011 18:55] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Maar het vervolg komt er denk ik wel, ze heb dat bedrag al twee keer opgehaald nu! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Is helemaal niet erg dat dom vermaak het goed doet, hou ik best wel van in films, maar SLECHT dom vermaak is wel jammer. ![]() |
|
Indeed. Met die 60 miljoen hadden ze veel beter dom vermaak kunnen maken. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Of minder dom vermaak; Chain of Dogs? ![]() |
|
Hobo with a Shotgun. Op een sick en twisted manier een briljante film! Rutger Hauer is een held.. Die speech tegenover die pasgeboren kindjes, geniaal! "..or you'll end up like me.. A hobo with a shotgun!" ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: *fap fap fap* No dogs, no masters. ![]() |
|
Severed, Forest of the Dead gezien. Veel bloed, zombies, kettingzaag, ledematen, vermaak. Aanrader. http://www.youtube.com/watch?v=Y1Ysjzi9ApU [Dit bericht is gewijzigd door Pit Beast op 21-04-2011 7:28] ![]() |
|
![]() Ik ga deze maar weer eens met een kijkbeurt verblijden 5 Euro's? Op je muil!! ![]() |
|
was ok signature ![]() |
|
Such hawks, such hounds. docu over stoner en doom. Met oa Wino, SunnO)))-lui en nog veel meer. ![]() ![]() |
|
Mirrors, leuk! Paranormal Activity --> ![]() ![]() |
|
quote: ow hier heb ik nog niks over gehoort dit moet ik eens checken aj moe kakken moej kakken ![]() |
|
quote: ![]() http://www.imdb.com/title/tt1377796/ Doen, zeker de moeite waard. Is wel als torrent te vinden en ook wel op mediafire. Het gaat wel alleen over Amerikaanse bands, was ik vergeten erbij te vermelden. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Mirrors heb ik enkele maanden geleden gezien had toch wel zijn effect op mij merkte ik achteraf ![]() deze week mirrors 2 zien liggen iemand die me kan vertellen of die even goed is of eerder een flauw afkooksel? ![]() |
|
quote:Die zoek ik ook even op. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |