![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Trollhunters/Trolljegeren; best cool ![]() Youth in Revolt; zitten een paar legendarische momenten/acties in, maar al met al wat saai. 6 No dogs, no masters. ![]() |
|
Lomp vermaak kan zeker wel eens leuk zijn. Binnenkort maar eens proberen dan. ![]() Die laatste ga ik opzoeken. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Precies, een bud spencerfilm op zijn tijd hoort er bij! ![]() ![]() |
|
quote: Trolljegeren was vet idd, maar Skyline is echt extreem troep. Enige acceptabele waren de luchtslagen tussen Airforce en de aliens, elk moment met iemand uit de cast was het equivalent van nagels op een schoolbord. ![]() |
|
Door 'Black Swan' heb ik 'The Wrestler' en het weergaloze 'The Fountain' weer herkeken. ![]() ![]() |
|
Zijn Black Swan en die nieuwe met Samuel Jackson allebei zo goed ja? Het laatste jaar ofzo kan zo goed als geen enkele film me beoeien, vanwege het totale gebrek aan verhaal en inhoud. Ik blijf terugpakken op films als "Stand by me" of "It" bv, die het wel van het verhaal/inhoud/sfeer moeten hebben. ![]() |
|
quote:LOL, dit was ook een alien invasion versie, van SyFy oid. Erg flauw om mee te liften met die andere. Misschien wordt het overigens een culthit, ik heb hem wel afgekeken omdat ik niet kon geloven dat het zo dramatisch slecht kon zijn.... Oh, de bovenste heb ik dus gezien, en de onderste is de versie die mij wel vet lijkt: http://www.imdb.com/title/tt1758570/ http://www.imdb.com/title/tt1217613/ ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Mooie term voor: http://en.wikipedia.org/wiki/Mockbuster No dogs, no masters. ![]() |
|
K heb laatst 127 hours gezien... Was best redelijk! Vooral t einde was mooi ![]() |
|
Gisteren eindelijk Walk the Line. Prachtige film! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Zonder die Sigur Ros track waarschijnlijk niet zo mooi geweest Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Amsterdamned ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Afgelopen weekend silent hill herkeken, nu op blu-ray. Zag er op dvd al geweldig uit, maar op blu-ray helemaal. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Een van de weinige films in het genre die ik echt tof vond! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Sucker Punch! ![]() Prachtige overload for the senses van Zack Snyder met gigantische shogun met gatling guns, duitstalige nazi zombies, draken, chicks in geile pakjes en een overdaad aan shots waarop de dames er op hun paasbest opstaan. Een film van mannen voor mannen. Verder gewoon hersenloos popcorn-vermaak, maar daar is op zijn tijd niets mis mee. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() Apart, barbiepoppen die in een 2e wereldoorlog fantasie spelen. Wel aardig wat humor overigens. Boeiender ![]() |
|
quote: die laatste ga ik volgende week wsch kijken. ben benieuwd, previews zagen er veelbelovend uit. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Hey WaBla, ben jij een hoe of een bitch? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
vandaag gekeken: The Switch: Leuke feelgood film over een VROUW (jennifer aniston) dat zwanger wil worden maar geen man heeft dus een zaaddonor zoekt. Beste vriend (jason bateman) is jaloers en in een zatte bui gooit hij per ongeluk het zaad door de spoelbak en dan zijn eigen donatie ervoor in de plaats doet om het niet te laten uitkomen. ![]() ![]() The Tourist: Gewoon kijken, die behoeft geen intro. Leuk hoe Depp een van zijn karaktertjes erin verwerkt, hij doet de Jack Sparrow-walk terwijl hij in zijn pijama over de venetiaanse daken rent. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Beide aanraders dus. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 27-03-2011 6:07] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Klinkt te romantisch. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:bruut ![]() meisje en Jennifer Anniston? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 27-03-2011 6:05] ![]() |
|
quote: heb ik iets gemist? ![]() anyway, als ik dan toch echt moet kiezen ben ik liever een bitch denk ik ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote:Hey Bokaj, ben jij een hoe of een bitch? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |