IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kijk papa, eindelijk wordt Harry Potter en de Steen der Wijzen verfilmd! [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-05-2011 18:06 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 mei 2011 15:59 schreef Sater het volgende:
Hehe, uit het hoofd, ik bel dagelijks bommeldingen door....


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 04-05-2011 19:04 by intothevoid Profiel van intothevoid

Man On The Moon. Nog best ok, ondanks Jim Carrey.


You have time. You are doing fine.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-05-2011 19:08 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 4 mei 2011 15:58 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Spirited Away kijken en dit dan nog een keer proberen te beweren.


Tijdje terug Princess Mononoke gekeken en dat vond ik niks, dus ik durf Spirited Away niet meer aan nu.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 19:09 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 mei 2011 19:08 schreef Mark het volgende:
Tijdje terug Princess Mononoke gekeken en dat vond ik niks, dus ik durf Spirited Away niet meer aan nu.

Toch doen


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-05-2011 19:11 by Mark Profiel van Mark

Japanners zijn te weeig.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 19:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Mweh, vond het bij die film niet zo. Toegegeven, het is wel even geleden dat ik hem gezien heb dus ik heb hem niet helemaal scherp.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-05-2011 19:15 by Mark Profiel van Mark

Mononoke is veel te traag in minn optiek, en gewoon ronduit raar qua verhaallijn. Japanners kloppen niet. Daar is ooit iets fout gegaan in de bedrading nadat ze die bommen daar gedropt hebben, denk ik.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 19:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 mei 2011 19:15 schreef Mark het volgende:
Mononoke is veel te traag in minn optiek, en gewoon ronduit raar qua verhaallijn. Japanners kloppen niet. Daar is ooit iets fout gegaan in de bedrading nadat ze die bommen daar gedropt hebben, denk ik.

Ja, klopt. Maar Spirited Away werkte voor mij wel een stuk beter.

Nog steeds totaal raar, maar dat komt bij deze wat beter uit ofzo. Moeilijk uit te leggen waarom precies Het totaalplaatje klopt meer; het surreële van het onderwerp past meer bij de opzet van de film en uitwerking van de verhaallijn.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 04-05-2011 19:21 by Mark Profiel van Mark

Oh, nou, met zo'n aanprijzing ga ik hem ZEEEEKER kijken.

Not. Ik zie wel of hij een keer op de tv langskomt, tot die tijd ga ik dartpijltjes gooien naar passerende Japanners. Misschien dat ik er eentje kan kortsluiten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 19:22 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 4 mei 2011 19:21 schreef Mark het volgende:
Oh, nou, met zo'n aanprijzing ga ik hem ZEEEEKER kijken.

Not. Ik zie wel of hij een keer op de tv langskomt, tot die tijd ga ik dartpijltjes gooien naar passerende Japanners. Misschien dat ik er eentje kan kortsluiten.

Ja, sorry, ik kan niet beweren dat deze voor jou sowieso wel gaat werken anders krijg ik straks op m'n flikker

Succes verder


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 04-05-2011 19:24 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 4 mei 2011 19:15 schreef Mark het volgende: Japanners kloppen niet. Daar is ooit iets fout gegaan in de bedrading nadat ze die bommen daar gedropt hebben, denk ik.
De basis daarvoor is al gelegd toen het enige contact met de westerse wereld door middel van Nederlanders gebeurde.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-05-2011 22:09 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur


Deze net; jezus christus, wat een geschifte film.

In een Grieks gezin worden de 3 kinderen compleet van de wereld afgezonderd op een uiterst verwrongen manier opgevoed door de ouders. De poort naar de weg is letterlijk het einde van hun wereld. Zee betekend stoel, een vagina is een keyboard, het peper en zoutstel een telefoon. Ik vind het lastig uit te leggen, ik denk dat je deze zelf maar gewoon moet gaan kijken. Gefronste wenkbrauwen gegarandeerd.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 22:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Had het al eens voorbij zien komen; ook vanuit jouw beschrijving: bijzonder intrigerend! Die ga ik weleens opsnorren


Quis moderabat ipsos moderatores?


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-05-2011 22:11 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 4 mei 2011 22:09 schreef Metalhead22 het volgende:

Deze net; jezus christus, wat een geschifte film.

In een Grieks gezin worden de 3 kinderen compleet van de wereld afgezonderd op een uiterst verwrongen manier opgevoed door de ouders. De poort naar de weg is letterlijk het einde van hun wereld. Zee betekend stoel, een vagina is een keyboard, het peper en zoutstel een telefoon. Ik vind het lastig uit te leggen, ik denk dat je deze zelf maar gewoon moet gaan kijken. Gefronste wenkbrauwen gegarandeerd.


Hehe, bizar! Ik hoorde vandaag van een collega die ook in de horror zit, dat er een nieuwe gave horrorfilm was, ik zoeken en kwam op deze uit. Aanrader dus, als je van "aparte" horrofilms gek bent?

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 04-05-2011 22:12]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-05-2011 22:14 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Visueel niet echt shokkerend (aan het einde zit echter wel een scene waarbij ik letterlijk op mijn knokkels aan het bijten was), het is vooral het concept wat echt ziekelijk is. Wat ik zeg, gewoon gaan kijken, dan snap je het wel


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-05-2011 22:18 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Een "nare" film dus, maar niet zoals a serbian film. Fucked up, maar niet met "verontrustende beelden" Het verhaal is de drijvende kracht. Blablabla [om het mezelf even duidelijker te maken, hehe]

Check!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 04-05-2011 22:21 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Oja. Hoe kom jij eigenlijk aan tips qua nieuwe gave horror?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-05-2011 22:26 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 4 mei 2011 22:18 schreef De Tegenpartij het volgende:
Een "nare" film dus, maar niet zoals a serbian film. Fucked up, maar niet met "verontrustende beelden" Het verhaal is de drijvende kracht. Blablabla [om het mezelf even duidelijker te maken, hehe]

Check!


Juustem

Wij hebben Film1 ( ) en daar zijn dit soort nieuwe films (in alle soorten en maten) al gauw te zien. Echt ergens naar zoeken doe ik meestal niet.

edit; ik zie dat deze uit 2009 komt dus zo nieuw is 'ie niet, hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 04-05-2011 22:27]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 04-05-2011 22:29 by Psycho Pippi Profiel van Psycho Pippi

Film1 kost veel centjes toch?

ps. De tegenpartij has landed. M.a.w. hij is al beneden...


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 04-05-2011 22:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Volgens mij is hij pas breed uitgekomen in 2011. Is wel eens vaker een beetje vaag hoe dat gaat met dit soort films.

Wat betreft films vinden: meeste nieuwe films (i.h.a.) komen hier of in het binnenkort-te-zien-topic wel een keer voorbij, en anders zie ik het wel via IMDB en anders zie ik het wel op de verscheidene downloadsites als het populair is


Quis moderabat ipsos moderatores?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-05-2011 22:33 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 4 mei 2011 22:29 schreef Psycho Pippi het volgende:
Film1 kost veel centjes toch?



15 euro per maand, maar dat is het geld dubbel en dwars waard! Altijd nieuwe films, waarvan de helft (als in, 2 van de 4 zenders, Film1 Premiere en Film1 Action (waar alle horror dus ook op komt )) in HD word uitgezonden, 24/7.

Ik zeg, doen!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 04-05-2011 22:34 by soepkoeltoer Profiel van soepkoeltoer

quote:
Op 4 mei 2011 22:09 schreef Metalhead22 het volgende:

Deze net; jezus christus, wat een geschifte film.

In een Grieks gezin worden de 3 kinderen compleet van de wereld afgezonderd op een uiterst verwrongen manier opgevoed door de ouders. De poort naar de weg is letterlijk het einde van hun wereld. Zee betekend stoel, een vagina is een keyboard, het peper en zoutstel een telefoon. Ik vind het lastig uit te leggen, ik denk dat je deze zelf maar gewoon moet gaan kijken. Gefronste wenkbrauwen gegarandeerd.


Deze was een van de beste films die ik vorig jaar heb gezien.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-05-2011 22:37 by stigma Profiel van stigma

Deze maar eens onthouden als ik weer eens een film ga halen.



(Pwahaha! Lukt 'r nooit!)


Subtiel kamerolifantje


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 04-05-2011 22:52 by Pit Beast Profiel van Pit Beast

Oorlogswinter. Wat een kut film.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 04-05-2011 23:01 by ErikS Profiel van ErikS

Pruimenbloesem, da's pas een kutfilm.

Met jaren '80 schaam en okselhaar en dialogen waarvan zowel de lach als de piemel slap worden.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen