|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het boek vond ik jaren geleden leuk, de film heb ik erg weinig behoefte aan. |
|
AU |
|
quote:Ik kon er niet echt inkomen, 1 van de 4 verhaallijnen vond ik vervelend. Dan raakte ik er elke keer uit. |
|
je bent dan ook geen chick... ga Clueless kijken |
|
Clueless heb ik vorige week al gezien. Maar daarvan wist ik al dat hij goed was, die van de broek kende ik nog niet. Het is niet zo'n klasieker als Clueless naar mijn mening. |
|
quote: Dat is de eerste keer dat ik die beschrijving zie als het gaat over Iron Man. Wat vond je er precies vernieuwend aan? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Vernieuwend, hmmm. Zeer vet en onderhoudelijk, dat zeker! Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Dat vond ik inderdaad ook, maar ik zie het vernieuwende er even niet in. Ben gewoon benieuwd naar die mening dan. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk, but who cares? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:dit was mijn mening, hierbij mijn antwoord: een verfilming van een comic die WEL geslaagd is en daarbij onderhoudend in zowel verhaal (1 lopend verhaal en niet 5 verhaaltjes die allen niet erg concreet afgesloten worden zoals in deel 2), acteerprestaties en sfeer waarbij de effecten niet te overheersen en toch voor de tijd van de release het reukoorgaan van de Oncorhynchus |
|
quote: Jua. |
|
quote: net in de cinema gezien visueel erg sterk zoals verwacht zeker in 3D de verhaallijn... nja ik vond het maar matig |
|
quote: Roep ik voor de vorm even Tim Burton's Batman, de allereerste Superman met Reeve, Batman Begins, The Dark Knight, Watchmen, The Rocketeer, de eerste X-Men, de eerste Spider-Man uit 2002 en Hellboy, al is dat natuurlijk puur een persoonlijke mening dat ik die erg geslaagd vind. Edit; V for Vendetta en Sin City vergeten. Edit 2; en 300. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 19-01-2011 17:39] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
De laatste 2 Batman films met Christian Bale zijn inderdaad erg geslaagd, geweldige drukkende sfeer en niet over de top als de eerdere Batmanfilms... Maar ben nooit een groot Batman (& Robin) fan geweest Ben dan ook benieuwd naar Batman - The Dark Knight Rises En btw +1 @ Sin City [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 19-01-2011 17:43] |
|
Blijven allemaal kinderfilms natuurlijk. |
|
300 vond ik visueel sterk, maar voor de rest matig tot slecht. Was dat in de srtip ook al zo? Dan kan ik begrijpen dat je het geslaagd vond. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
Voor zover ik bovenstaande films gezien heb vond ik 300 ook verreweg de slechtste uit die lijst. |
|
quote: Watchmen en V for Vendetta kinderfilms? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Op de blauwe piemel na dan hè! |
|
Just checking! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Sin City trouwens niet echt. |
|
Hahaha, nou ja, ik vind Watchmen en VfV ook helemaal geen kinderfilms Maar kan me voorstellen dat je dat vindt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
blijft heerlijk geinig belachelijk en nu gaat deze aan: |
|
Ik vond Ratatouille best wel cool! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |