|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Waarom? quote: Oh, ja! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Dan is alles hetzelfde, joepie! Best zinloos, ja. Dat bedoelde ik dus. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Hehehe, ja, jouw idee vind ik ook zinloos Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat was de bedoeling. Ik wilde aantonen dat het allemaal onzin is. We gaan elkaar nou toch niet ook nog eens zeggen hoe we een post van iemand willen zien? Laat lekker iedereen z'n gang gaan, denk ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zo heb je ook users die er de lol van inzien om elke post te gaan ontleden.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: |
|
De titel van dit topic is triest, op z'n best. De berichten in dit topic komen vaak niet verder dan goed, slecht of een smiley. Waardeloos!!! Oh wacht, dat bergrijpen jullie niet... Dit Topic Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Nou en. |
|
quote:Nooit anders geweest in de filmtopics. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 14-01-2011 22:55] |
|
Ik bergrijp het prima. Maar. Wat is er mis om hier te vertellen welke film je gezien hebt? Daar moet de lezer meteen een spreekbeurt aan overhouden? Is dat ooit hier de bedoeling geweest? Ik kan me dat dan niet herinneren. Do what thou wilt shall be the whole of the Law. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Komt één of andere newfag ons vertellen hoe we het moeten doen, ja hoor! |
|
weet iemand of er in de originele film van Battlestar Galactica een cowboy meedeed in een spaceship signature |
|
Hmmm, ik kan me alleen de serie herinneren. Denk ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
misschien heb ik het over een andere film dan het ging over een planeet (aarde?) die aangevallen werd door aliens maar geen wapens had om zich te verdedigen, en maar 1 schip, die dan op zoek ging in de ruimte naar mensen (?) om te helpen in de strijd. oa een Amerikaans achtig schipje en een cowboy denkk kwamen helpen signature |
|
toy story |
|
I of II? signature |
|
ZIJ WAS VIII!! |
|
Wüppertaal! signature |
|
What happened to Naked Gun? Laatst gezien: Evan Almighty.. Mja.. Bruce Almighty was uiteraard beter, maar Evan Almighty is wel leuk voor een avondje bankhangen in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! |
|
the blob |
|
Starship Troopers Oorlog is net korfbal, gemengd douchen na afloop. |
|
quote: Kom gerust langs om verder te praten hoerenjong: Rembrandtstraat 4, Leeuwarden edit: Erg triest om via deze weg over te gaan op schelden. Als ik voor je stond zou je het waarschijnlijk niet in je hoofd halen... [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 15-01-2011 2:51] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
The Blob is een erg toffe film over een soort van smurrie die mensen absorbeert, en moet worden tegengehouden door een groep jongeren. De effecten zijn verrassend goed, maar het acteerwerk liet soms te wensen over. Desalniettemin is het een aanrader. Dikke 6,8/10. |
|
Bastaard Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |