IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kijk papa, eindelijk wordt Harry Potter en de Steen der Wijzen verfilmd! [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Tetske
Usericon van Tetske
Posted 18-02-2011 14:39 by Tetske Profiel van Tetske

Ja dan houd het op he ralph


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-02-2011 1:34 by Schaep Profiel van Schaep

Black Swan
True Grit
Alien: Resurrection
Pi


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-02-2011 5:24 by Schaep Profiel van Schaep

Waking Life


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-02-2011 7:52 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

127 Hours. Doordat je het einde eigenlijk al weet is er niet echt enorm sprake van spanning, maar toch een erg mooie film..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-02-2011 15:31 by Schaep Profiel van Schaep

Oh ja, op Alien: Resurrection na allemaal dikke aanraders natuurlijk.

Voordat ik zou vergeten om er nog wat bij te schrijven snap je.


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 25-02-2011 15:43 by ErikS Profiel van ErikS

Afgezien van Brad Dourif die de alien baby lief vind, en de baby zijn hoofd lekker is Alien: Resurrection idd zwaar klote. En eerlijk gezegd hadden ze eigenlijk al na Aliens moeten stoppen. Want met Alien 3 kon ik ook al zo weinig.


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-02-2011 15:48 by Schaep Profiel van Schaep

Oh, ik vond deze echt wel beter dan Alien³ hoor.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 25-02-2011 18:52 by MetalJan Profiel van MetalJan

Land Of The Lost

Ik vond 'm wel vermakelijk


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-02-2011 18:58 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Ben bezig met Colditz.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-02-2011 21:29 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 28 februari 2011 18:58 schreef Black Jew het volgende:
Ben bezig met Colditz.



Kut film, kut romantiek



meh


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 28-02-2011 21:33 by bokaj Profiel van bokaj

Afgelopen zaterdag een film gezien met Basilisk in de titel. Geen aanrader. Slechte computereffecten, slecht acteerwerk. Niet boeiend.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-02-2011 21:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

The King's Speech; prachtig! De cinematografie levert enkele keren werkelijk beeldschone plaatjes op (scène in het park in de mist ), gemiddeld genomen is het redelijk tot goed. Verder is het gewoon fijn om weer eens zo'n ijzersterk geacteerde en uitgewerkte film te zien!

Gullivers's Travel: skip it. Leuk idee, paar best goede grappen, maar over het geheel slap en te makkelijk.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-02-2011 22:08 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian



The Sunset Limited. Briljant film-for-tv met slechts twee acteurs: Tommy Lee Jones als depressieve professor die een eind aan zijn leven wil maken en Samuel Jackson als religious man die hem ervan wil overtuigen van de moeite van het leven en het bestaan van een god.

De eerste film die ik in een lange tijd gezien heb die puur door acteerwerk en dialogen overeind blijft (geen dramatische muziek, geen wapens, geen effecten, wel zeer fraai camerawerk, en alles in één kamer. Deed me een beetje denken aan "12 Angry Men".

Twee quotes:
Black: Belief 'aint like unbelief. If you're a believer and you finally got to come to the well of belief itself , then you 'aint got to look no further. There 'aint no further. But the unbelievers got a problem. He's set out to unravel the world. For everything he can point to that 'aint true, he leaves two false things laying there.

White: I long for Darkness. I pray for death, real death. And if I thought that in death I would meet the people I knew in life, I don't know what I would do. That would be the ultimate horror, the ultimate nightmare. If I thought I was gonna meet my mother again an' start all of that over, only this time without the prospect of death to look forward to... that would be the final nightmare. Goddamn Kafka on wheels.

Er staat een trailer op youtube maar die doet mijns inziens niet echt recht aan de film.

Verder gezien en aan te raden:
- The Fighter (ook heel anders dan de trailer doet vermoeden, veel minder hollywood-achtig, wel erg gaaf. Briljante rol van Christian Bale.
- 127 Hours. Erg goede film. Raad je aan om hem in je eentje te kijken ipv in een bioscoopzaal, dat geeft mijns inziens toch het beste dat unheimische gevoel wat bij zo'n film hoort.



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 14-03-2011 15:52 by intothevoid Profiel van intothevoid

Black Swan.
Ik moest mee naar "een film over ballet", die tot mijn grote vreugde uitpakte als een behoorlijk verontrustende film met lekker Lynchiaanse trekjes. De helft van de bezoekers haakte af in de pauze, veel mensen die aardig bleek de zaal verlieten. Heerschfilm.


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 15:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 14 maart 2011 15:52 schreef intothevoid het volgende:
De helft van de bezoekers haakte af in de pauze, veel mensen die aardig bleek de zaal verlieten.

Nice

Ga hem sowieso nog zien


Quis moderabat ipsos moderatores?


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2011 16:00 by spectre Profiel van spectre

Die heb ik ook gezien van het weekend, fan-tas-tisch!

En idd, geen film voor het klootjesvolk.. veelgehoorde kritiek: Ik vond het zo langzaam.. Ga lekker naar Transformers toe homo!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 16:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Vond jij het trager dan The Fountain?


Quis moderabat ipsos moderatores?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-03-2011 16:11 by Schaep Profiel van Schaep

Haha, Black Swan leek me nou niet perse een film voor de elite of zo, prima te volgen voor de normale man toch?


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2011 16:41 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 14 maart 2011 16:01 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Vond jij het trager dan The Fountain?
Ik vind het moeilijk vergelijken.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-03-2011 16:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Aaiiight.


Quis moderabat ipsos moderatores?


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-03-2011 17:03 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 14 maart 2011 16:11 schreef Schaep het volgende:
Haha, Black Swan leek me nou niet perse een film voor de elite of zo, prima te volgen voor de normale man toch?
Ja vind ik eigenlijk ook, maar tegenwoordig door alle snelle films met enkel sfx kunnen mensen niet meer kijken naar een film die rustig een verhaal verteld blijkbaar. Deze film kan gewoon niet sneller, en dat moet ook niet.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-03-2011 19:21 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

1408 gezien. Lame.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-03-2011 21:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 februari 2011 22:08 schreef Valorian het volgende:


The Sunset Limited. Briljant film-for-tv met slechts twee acteurs: Tommy Lee Jones als depressieve professor die een eind aan zijn leven wil maken en Samuel Jackson als religious man die hem ervan wil overtuigen van de moeite van het leven en het bestaan van een god.

De eerste film die ik in een lange tijd gezien heb die puur door acteerwerk en dialogen overeind blijft (geen dramatische muziek, geen wapens, geen effecten, wel zeer fraai camerawerk, en alles in één kamer. Deed me een beetje denken aan "12 Angry Men".

Twee quotes:
Black: Belief 'aint like unbelief. If you're a believer and you finally got to come to the well of belief itself , then you 'aint got to look no further. There 'aint no further. But the unbelievers got a problem. He's set out to unravel the world. For everything he can point to that 'aint true, he leaves two false things laying there.

White: I long for Darkness. I pray for death, real death. And if I thought that in death I would meet the people I knew in life, I don't know what I would do. That would be the ultimate horror, the ultimate nightmare. If I thought I was gonna meet my mother again an' start all of that over, only this time without the prospect of death to look forward to... that would be the final nightmare. Goddamn Kafka on wheels.

Er staat een trailer op youtube maar die doet mijns inziens niet echt recht aan de film.




Net gekeken, erg sterk inderdaad. Geniaal zou ik hem zelfs durven noemen.


Boeiender


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-03-2011 22:08 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 14 maart 2011 17:03 schreef spectre het volgende:
Ja vind ik eigenlijk ook, maar tegenwoordig door alle snelle films met enkel sfx kunnen mensen niet meer kijken naar een film die rustig een verhaal verteld blijkbaar. Deze film kan gewoon niet sneller, en dat moet ook niet.


Indrukwekkende film, wederom een topwerkje van Aranofski.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-03-2011 22:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 14 maart 2011 15:52 schreef intothevoid het volgende:
Black Swan.
Ik moest mee naar "een film over ballet", die tot mijn grote vreugde uitpakte als een behoorlijk verontrustende film met lekker Lynchiaanse trekjes. De helft van de bezoekers haakte af in de pauze, veel mensen die aardig bleek de zaal verlieten. Heerschfilm.


zelfs mn vriendin vond hem goed

ik ga hem ook es kijken denkk


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen