![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja dan houd het op he ralph ![]() ![]() |
|
Black Swan True Grit Alien: Resurrection Pi ![]() |
|
Waking Life ![]() |
|
Oh ja, op Alien: Resurrection na allemaal dikke aanraders natuurlijk. Voordat ik zou vergeten om er nog wat bij te schrijven snap je. ![]() |
|
Afgezien van Brad Dourif die de alien baby lief vind, en de baby zijn hoofd lekker is Alien: Resurrection idd zwaar klote. En eerlijk gezegd hadden ze eigenlijk al na Aliens moeten stoppen. Want met Alien 3 kon ik ook al zo weinig. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Oh, ik vond deze echt wel beter dan Alien³ hoor. ![]() |
|
Land Of The Lost Ik vond 'm wel vermakelijk ![]() ![]() |
|
Ben bezig met Colditz. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Kut film, kut romantiek meh IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Afgelopen zaterdag een film gezien met Basilisk in de titel. Geen aanrader. Slechte computereffecten, slecht acteerwerk. Niet boeiend. ![]() |
|
The King's Speech; prachtig! De cinematografie levert enkele keren werkelijk beeldschone plaatjes op (scène in het park in de mist ![]() Gullivers's Travel: skip it. Leuk idee, paar best goede grappen, maar over het geheel slap en te makkelijk. No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() The Sunset Limited. Briljant film-for-tv met slechts twee acteurs: Tommy Lee Jones als depressieve professor die een eind aan zijn leven wil maken en Samuel Jackson als religious man die hem ervan wil overtuigen van de moeite van het leven en het bestaan van een god. De eerste film die ik in een lange tijd gezien heb die puur door acteerwerk en dialogen overeind blijft (geen dramatische muziek, geen wapens, geen effecten, wel zeer fraai camerawerk, en alles in één kamer. Deed me een beetje denken aan "12 Angry Men". Twee quotes: Black: Belief 'aint like unbelief. If you're a believer and you finally got to come to the well of belief itself , then you 'aint got to look no further. There 'aint no further. But the unbelievers got a problem. He's set out to unravel the world. For everything he can point to that 'aint true, he leaves two false things laying there. White: I long for Darkness. I pray for death, real death. And if I thought that in death I would meet the people I knew in life, I don't know what I would do. That would be the ultimate horror, the ultimate nightmare. If I thought I was gonna meet my mother again an' start all of that over, only this time without the prospect of death to look forward to... that would be the final nightmare. Goddamn Kafka on wheels. Er staat een trailer op youtube maar die doet mijns inziens niet echt recht aan de film. Verder gezien en aan te raden: - The Fighter (ook heel anders dan de trailer doet vermoeden, veel minder hollywood-achtig, wel erg gaaf. Briljante rol van Christian Bale. - 127 Hours. Erg goede film. Raad je aan om hem in je eentje te kijken ipv in een bioscoopzaal, dat geeft mijns inziens toch het beste dat unheimische gevoel wat bij zo'n film hoort. ![]() |
|
Black Swan. Ik moest mee naar "een film over ballet", die tot mijn grote vreugde uitpakte als een behoorlijk verontrustende film met lekker Lynchiaanse trekjes. De helft van de bezoekers haakte af in de pauze, veel mensen die aardig bleek de zaal verlieten. Heerschfilm. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote: Nice ![]() Ga hem sowieso nog zien ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
Die heb ik ook gezien van het weekend, fan-tas-tisch! En idd, geen film voor het klootjesvolk.. veelgehoorde kritiek: Ik vond het zo langzaam.. Ga lekker naar Transformers toe homo! ![]() |
|
Vond jij het trager dan The Fountain? No dogs, no masters. ![]() |
|
Haha, Black Swan leek me nou niet perse een film voor de elite of zo, prima te volgen voor de normale man toch? ![]() |
|
quote:Ik vind het moeilijk vergelijken. ![]() |
|
Aaiiight. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Ja vind ik eigenlijk ook, maar tegenwoordig door alle snelle films met enkel sfx kunnen mensen niet meer kijken naar een film die rustig een verhaal verteld blijkbaar. Deze film kan gewoon niet sneller, en dat moet ook niet. ![]() |
|
1408 gezien. Lame. ![]() |
|
quote: Net gekeken, erg sterk inderdaad. Geniaal zou ik hem zelfs durven noemen. Boeiender ![]() |
|
quote: Indrukwekkende film, wederom een topwerkje van Aranofski. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: zelfs mn vriendin vond hem goed ![]() ik ga hem ook es kijken denkk signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |