|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Cormac McCarthy immer OK. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Harde Braziliaanse film over speciale politieeenheden in de favelas. Deel 1+2 Aanradert! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Goeie vraag. |
|
Film = media? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Wat een vraag, ja Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Laatst Hobo with a shotgun gekeken, hehehe, foute jaren 70/80 films zijn goed na te maken. En The Rite, mwoah, vond het matig eigenlijk. Boeiender |
|
quote: Ik vind deze echt gaver en gaver worden in retrospect, wat een totaal bizarre geweldsexplosie! Alles wat Machete had moeten zijn! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hehe, goed fout is fout goed ja. Boeiender |
|
Meest recent gezien: Red - Leuk idee, goede cast, matig uitgewerkt, en van alle stripverfilmingen misschien wel de minste tot nu toe. One eyed monster - De penis van Ron Jeremy wordt bezeten door een buitenaards wezen en slaat aan het moorden op zoek naar vrouwen om te bevruchten. Idioot concept, maar toch een bijzonder vermakelijke B film, wel aan de korte kant, en een einde dat je na al van de andere kant van het heelal ziet aankomen. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Hehe, ja ze zijn wel gaaf maar ik snap er na een kwartier al helemaal niets meer van. Bruut einde bij deel 2 trouwens. Het is niet alleen een lompe actiefilm maar legt ook de vinger op de pijnlijke plek: De politie(k) in Brazilië is zo corrupt als pest. Overigens een hele goede film voor het leren van Portugese scheldwoorden. Zelf heb ik laatst deze film gekeken: Indrukwekkend. |
|
'Where the wild things are' en 'Kick-ass'. Beide zeer goed te doen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Een van de slechtste films die ik de afgelopen tijd heb gezien, dat zulke gerenommeerde acteurs zich zo laten misbruiken. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
hmmz...imdb: 7,1 moviemeter: 3.4 (van 5) [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 16-04-2011 15:50] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Tja, de hypotheek moet natuurlijk ook betaald worden. Maar als je in zo'n beroerde film speelt, doe het dan goed, en ga lekker overacteren / schmieren zoals Jeremy Irons deed in Dungeons & Dragons. Laatst ook nog even "The missionary" met Michael Palin gekeken. Geen uitbundige grappen waarbij je in een lachstuip schiet, maar leuk genoeg om toch met een grote glimlach te eindigen. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Vanavond met m'n vriendin naar Gooische Vrouwen... 5 Euro's? Op je muil!! |
|
vandaag evan almighty gekeken. ik heb een gruwelijke hekel aan die dude van the office, wat ook een reden was waarom ik die nooit gekeken heb. ik vond hem in deze film echter wel goed... best een leuke film! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ik vond die film nog best erg grappig, lekker over de top. Maar goed ik kende die serie verder ook niet en de avond ging goed van start met een vals zingende travo.. wellicht vandaar de meligheid Maar eh, vertel.. wat vond jij er van? |
|
quote: Nou ik zie het vanzelf wel, ik zal vanavond laten weten hoe ik het ervaren heb 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: het was nog vroeg maar alvast veel plezier! Wel een echte vrouwenfilm hoor, erg over de top wehe. |
|
Black Swan, wat een kut film. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nou het gaat een andere keer worden, vanavond gaan we bbq'en 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Sneakers |
|
Gisteren Watchmen gekeken, leuke film wel. Straks Fantastic Mister Fox kijken. Ben benieuwd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |