IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kijk papa, eindelijk wordt Harry Potter en de Steen der Wijzen verfilmd! [filmtopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 23-04-2011 10:21 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 22 april 2011 15:36 schreef Tool-fan het volgende:
Mirrors heb ik enkele maanden geleden gezien
had toch wel zijn effect op mij merkte ik achteraf

deze week mirrors 2 zien liggen
iemand die me kan vertellen of die even goed is of eerder een flauw afkooksel?


Vervolg schijnt best aardig te zijn! Geen instant classic, maar als het goed is wel de moeite waard.. Staat hier ook op de mediaspelert te wachten om bekeken te worden


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-04-2011 11:06 by Silence Profiel van Silence

Afgelopen 2 dagen gezien:

De Gelukkige Huisvrouw: Verrassend goed, ik had er weinig van verwacht, maar vooral door het sterke acteerwerk was hij erg geloofwaardig.

The Single Man: Ook een sterke film, gedragen door mooie beelden en muziek en erg sterk acteerwerk van Colin Firth, hij speelt een hoogleraar Engels die probeert verder te gaan met zijn leven na de dood van zijn vriend waar hij 16 jaar mee samen was. Niet geschikt voor de homofoob.

Unthinkable: Ethisch dilemma wordt heel mooi neergezet. Mogen we iemand opofferen om daar meerdere mensen mee te redden? Leuke film.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 23-04-2011 11:36 by jelmer2 Profiel van jelmer2

Susperia: Niet voor de eerste keer natuurlijk, maar het blijft een geniale film!

Hobo With a Shotgun: Zoals eerder hier gezegd gewoon een leuke ode aan de drive- in/grindhouse flicks uit de jaren 60 en 70. Toch vind ik films uit dat tijdperk in de meeste gevallen beter.

[Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 23-04-2011 13:46]


Wil je muilperen?


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-04-2011 13:37 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

merci Ethereal
ik zal deze dan ook maar een kans geven
(kostte maar €8 dus misschien koop ik hem zelfs)

gisteren nog maar eens Hannibal gezien.
Wat heerst Hopkins toch in deze film!

[Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 23-04-2011 13:41]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-04-2011 13:40 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Susperia...

Afgelopen nacht paranormal activity 2 gekeken. Deel 1 meets poltergeist. Maar dan niet zo goed. Meh is het goede woord, imo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-04-2011 19:11 by MetalJan Profiel van MetalJan

Wanted nog maar een keer. Prima actiefilm


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 24-04-2011 11:14 by Pit Beast Profiel van Pit Beast

quote:
Op 23 april 2011 11:06 schreef Silence het volgende:

The Single Man: Ook een sterke film, gedragen door mooie beelden en muziek en erg sterk acteerwerk van Colin Firth, hij speelt een hoogleraar Engels die probeert verder te gaan met zijn leven na de dood van zijn vriend waar hij 16 jaar mee samen was. Niet geschikt voor de homofoob.




Mijn dank voor de waarschuwing.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 24-04-2011 13:08 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 23 april 2011 11:06 schreef Silence het volgende:
Afgelopen 2 dagen gezien:

The Single Man: Ook een sterke film, gedragen door mooie beelden en muziek en erg sterk acteerwerk van Colin Firth, hij speelt een hoogleraar Engels die probeert verder te gaan met zijn leven na de dood van zijn vriend waar hij 16 jaar mee samen was. Niet geschikt voor de homofoob.

Aparte sfeer heeft deze film, mooi gemaakt. Ik dacht in het begin eerst dat zijn 'vrouw' was overleden maar gaandeweg kwam ik erachter dat ie homofiel was. Als homofobe filmliefhebber mis je inderdaad een goede film!

quote:
Unthinkable: Ethisch dilemma wordt heel mooi neergezet. Mogen we iemand opofferen om daar meerdere mensen mee te redden? Leuke film.

Er wordt uitgegaan van een interessant dilemma, maar het probleem van dit soort films is dat het voor de rest niets aan is.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 24-04-2011 13:09 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 24 april 2011 11:14 schreef Pit Beast het volgende:
Mijn dank voor de waarschuwing.

je bent dan ook een stoere Pit Beast..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-04-2011 13:31 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 24 april 2011 13:08 schreef Naturens Galleri het volgende:
Er wordt uitgegaan van een interessant dilemma, maar het probleem van dit soort films is dat het voor de rest niets aan is.
Oh, dat vond ik niet. Vond het een leuke film, geen hoogstandje. Al vind ik het altijd leuk als een film me aan het denken zet.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 24-04-2011 13:51 by bazzio Profiel van bazzio

Eindelijk eens zin en tijd gemaakt voor Inception....heerlijke mindfuck.


Bazzio Attacks!!!


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 25-04-2011 10:24 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 24 april 2011 13:51 schreef bazzio het volgende:
Eindelijk eens zin en tijd gemaakt voor Inception....heerlijke mindfuck.

Echte mindfuck is het niet, eerder een Hobo's/Machete's van de mindfucks. Het pretendeert een mindfuck te zijn terwijl het gewoon Hollywoodvermaak is. Dat neemt niet weg dat het natuurlijk gewoon een steengoede film is.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 25-04-2011 10:27 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 24 april 2011 13:31 schreef Silence het volgende:
Al vind ik het altijd leuk als een film me aan het denken zet.

Absolute meerwaarde. (Al is dat voor een ieder verschillend. )


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-04-2011 10:57 by XXL Profiel van XXL

Dadelijk Shutter maar eens gaan kijken.

Het Thaise origineel ipv de Hollywood kloon.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


groensel
Usericon van groensel
Posted 25-04-2011 16:09 by groensel Profiel van groenselhttp://www.facebook.com/profile.php?id=1075647853

gistern let me in gekocht en vanavond eens bekijken .
ben eens benieuwd of hij kan tippen aan de orginele ( noorse ) versie want die vond ik heel goed


aj moe kakken moej kakken


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2011 16:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

iemand RED al gezien?


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 16:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 25 april 2011 10:24 schreef Naturens Galleri het volgende:
Echte mindfuck is het niet, eerder een Hobo's/Machete's van de mindfucks. Het pretendeert een mindfuck te zijn terwijl het gewoon Hollywoodvermaak is. Dat neemt niet weg dat het natuurlijk gewoon een steengoede film is.

Niks mindfuck, inderdaad. Hoogstens die laffe scène aan het einde, maar da's gewoon goedkoop.

Shutter Island houdt me nog steeds bezig, daar wist ik op het eind echt niet meer wat ik daarvoor eigenlijk gezien had. Terwijl ze toch ongeveer dezelfde mechanismen gebruiken komt het bij die film wel als een echte mindfuck op me over. Nog steeds niet heel diep, maar toch.


I wish I was a butterfly


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 25-04-2011 16:12 by Pit Beast Profiel van Pit Beast

quote:
Op 25 april 2011 16:11 schreef Hypnos het volgende:
iemand RED al gezien?
Ja. Laten liggen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 16:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 25 april 2011 16:11 schreef Hypnos het volgende:
iemand RED al gezien?

Deze? http://www.imdb.com/title/tt1245526/

Leuk licht vermaak.


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2011 16:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

lols, ja, liefst wat diepgang, een beetje maar

The Killer Inside me vond ik wel behoorlijk goed


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2011 16:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 25 april 2011 16:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Niks mindfuck, inderdaad. Hoogstens die laffe scène aan het einde, maar da's gewoon goedkoop.

Shutter Island houdt me nog steeds bezig, daar wist ik op het eind echt niet meer wat ik daarvoor eigenlijk gezien had. Terwijl ze toch ongeveer dezelfde mechanismen gebruiken komt het bij die film wel als een echte mindfuck op me over. Nog steeds niet heel diep, maar toch.


vooral die laatste zin van Caprio was mindfuck


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 16:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 25 april 2011 16:57 schreef Hypnos het volgende:
lols, ja, liefst wat diepgang, een beetje maar

The Killer Inside me vond ik wel behoorlijk goed

Nou ja, een beetje diepgang heeft het nog wel. Wel wat beter dan een Steven Seagal-film zeg maar

The Killer Inside Me leek me wel interessant door de trailer, maar hij kreeg zulke slechte reviews...
quote:
Op 25 april 2011 16:57 schreef Hypnos het volgende:
vooral die laatste zin van Caprio was mindfuck

Precies, niet te doen dat. Even denk je dat je het hebt en dan geeft dat net weer voldoende twijfel. Knap gedaan, hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-04-2011 16:59]


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2011 17:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 25 april 2011 16:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou ja, een beetje diepgang heeft het nog wel. Wel wat beter dan een Steven Seagal-film zeg maar

The Killer Inside Me leek me wel interessant door de trailer, maar hij kreeg zulke slechte reviews...

Precies, niet te doen dat. Even denk je dat je het hebt en dan geeft dat net weer voldoende twijfel. Knap gedaan, hoor.




ik vonnem fijn




en idd, die twijfel blijft. Veel beter dan de twijfel bij het al dan niet vallen van dat tolletje op het einde van Inception


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-04-2011 12:29 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Gisteren deze bekeken:


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 29-04-2011 12:33 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Blijft een ervaring.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen