![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Afgelopen 2 dagen gezien: De Gelukkige Huisvrouw: Verrassend goed, ik had er weinig van verwacht, maar vooral door het sterke acteerwerk was hij erg geloofwaardig. The Single Man: Ook een sterke film, gedragen door mooie beelden en muziek en erg sterk acteerwerk van Colin Firth, hij speelt een hoogleraar Engels die probeert verder te gaan met zijn leven na de dood van zijn vriend waar hij 16 jaar mee samen was. Niet geschikt voor de homofoob. Unthinkable: Ethisch dilemma wordt heel mooi neergezet. Mogen we iemand opofferen om daar meerdere mensen mee te redden? Leuke film. ![]() |
|
Susperia: Niet voor de eerste keer natuurlijk, maar het blijft een geniale film! Hobo With a Shotgun: Zoals eerder hier gezegd gewoon een leuke ode aan de drive- in/grindhouse flicks uit de jaren 60 en 70. Toch vind ik films uit dat tijdperk in de meeste gevallen beter. [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 23-04-2011 13:46] Wil je muilperen? ![]() |
|
merci Ethereal ik zal deze dan ook maar een kans geven (kostte maar €8 dus misschien koop ik hem zelfs) gisteren nog maar eens Hannibal gezien. Wat heerst Hopkins toch in deze film! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 23-04-2011 13:41] ![]() |
|
Susperia... ![]() Afgelopen nacht paranormal activity 2 gekeken. Deel 1 meets poltergeist. Maar dan niet zo goed. Meh is het goede woord, imo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Wanted nog maar een keer. Prima actiefilm ![]() ![]() |
|
quote: Mijn dank voor de waarschuwing. ![]() |
|
quote: Aparte sfeer heeft deze film, mooi gemaakt. Ik dacht in het begin eerst dat zijn 'vrouw' was overleden maar gaandeweg kwam ik erachter dat ie homofiel was. Als homofobe filmliefhebber mis je inderdaad een goede film! quote: Er wordt uitgegaan van een interessant dilemma, maar het probleem van dit soort films is dat het voor de rest niets aan is. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: je bent dan ook een stoere Pit Beast.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote:Oh, dat vond ik niet. Vond het een leuke film, geen hoogstandje. Al vind ik het altijd leuk als een film me aan het denken zet. ![]() |
|
Eindelijk eens zin en tijd gemaakt voor Inception....heerlijke mindfuck. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
quote: Echte mindfuck is het niet, eerder een Hobo's/Machete's van de mindfucks. Het pretendeert een mindfuck te zijn terwijl het gewoon Hollywoodvermaak is. Dat neemt niet weg dat het natuurlijk gewoon een steengoede film is. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Absolute meerwaarde. (Al is dat voor een ieder verschillend. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Dadelijk Shutter maar eens gaan kijken. Het Thaise origineel ipv de Hollywood kloon. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
gistern let me in gekocht en vanavond eens bekijken . ben eens benieuwd of hij kan tippen aan de orginele ( noorse ) versie want die vond ik heel goed aj moe kakken moej kakken ![]() |
|
iemand RED al gezien? signature ![]() |
|
quote: Niks mindfuck, inderdaad. Hoogstens die laffe scène aan het einde, maar da's gewoon goedkoop. Shutter Island houdt me nog steeds bezig, daar wist ik op het eind echt niet meer wat ik daarvoor eigenlijk gezien had. Terwijl ze toch ongeveer dezelfde mechanismen gebruiken komt het bij die film wel als een echte mindfuck op me over. Nog steeds niet heel diep, maar toch. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote:Ja. Laten liggen. ![]() |
|
quote: Deze? http://www.imdb.com/title/tt1245526/ Leuk licht vermaak. No dogs, no masters. ![]() |
|
lols, ja, liefst wat diepgang, een beetje maar The Killer Inside me vond ik wel behoorlijk goed signature ![]() |
|
quote: vooral die laatste zin van Caprio was mindfuck signature ![]() |
|
quote: Nou ja, een beetje diepgang heeft het nog wel. Wel wat beter dan een Steven Seagal-film zeg maar ![]() The Killer Inside Me leek me wel interessant door de trailer, maar hij kreeg zulke slechte reviews... quote: Precies, niet te doen dat. Even denk je dat je het hebt en dan geeft dat net weer voldoende twijfel. Knap gedaan, hoor. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-04-2011 16:59] No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: ik vonnem fijn en idd, die twijfel blijft. Veel beter dan de twijfel bij het al dan niet vallen van dat tolletje op het einde van Inception signature ![]() |
|
Gisteren deze bekeken: ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Blijft een ervaring. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |