|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gaan ze weer... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Zo, de eerste van de trilogy ook eindelijk gezien. Binnenkort is 'Lady' aan de beurt. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Moet jij niet ergens een spoiler plegen? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Unknown (2011) Begon zeer sterk maar ontpopte zich tot een actiefilm halverwege met allemaal plotholes en standaard achtervolgings scenes en het verhaal werd steeds belachelijker... jammer want het begon zo goed [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 30-05-2011 17:22] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Devil: Best tof Husk: Kut Green Zone: Afgehaakt na een uur Trollhunter: idem dito Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: ik ga één keer de fout in... één keer! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Gaan ze weer... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Waarheen? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Bijzonder matige film idd. Leuke films van de laatste tijd: Tucker & Dale vs. Evil: flinterdun verhaal, maar toch leuk door de cast Limitless; leuk, niet briljant |
|
Afgelopen vrijdag: Crank: High Voltage Wát een film! |
|
Is een kutfilm. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik had met Limitless eigenlijk precies hetzelfde als bij Unknown.... begint aardig, halverwege word het ineens een over the top actiefilm... dan haak ik al gauw af... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Vond het juist niet over the top. Het verhaal wel, maar oa de scene met de Russen (?) was juist heel chaotisch en langzaam. |
|
Pirates 4, precies wat je verwacht van de verpakking. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Laatst gekeken: Gamer. Het ultieme bewijs dat een film niet gebaseerd hoeft te zijn op een spel, maar er in zijn algemeenheid over gaan ook al genoeg is om harder te zuigen dan een Nilfisk. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
De Helaasheid Der Dingen nog maar eens. Mooi drama! |
|
Hereafter schrijf dan een boek of zo signature |
|
Stone prima signature |
|
Barney's Version: Paul Giamatti en Dustin Hoffman, need I say more. Hall Pass: Leuke momenten, vooral die negerlul, maar uiteraard weer een Amerikaanse comedy met een gristelijk moraal. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Zojuist ook gezien, erg grappig. Verder; Killing Bono, ondanks de veelbelovende titel na een uurtje uitgezet. Rango, leuke animatie film met grappige karakters. De moeite waard. |
|
Zojuist Mr. Nobody gekeken. Mooi! Verhaal over tijd, keuzes, toeval. Allerlei lijnen door elkaar. Mooie filmbeelden en muziek. http://www.imdb.com/title/tt0485947/ |
|
Die werd me gisteren nog aangeraden, zal ik een dezer dagen even opzoeken. Gisteren True Grit gezien, erg fijn. Recentelijk ook Hard Candy gekeken, ehh, onverwachte film... You have time. You are doing fine. |
|
Gister Festival Express nog maar eens gekeken. Weliswaar geen film (docu). Wel "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote:ja, titel is best interessant signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |