![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Die covers zeggen over het algemeen meer dan wat jij nu typt. Genoeg mensen die er een mooi verhaal bij typen, maar jij bent er niet één van. ![]() |
|
quote: Hahaha, ja omdat er dan op de cover staat dat ze het zelf een fantastisch film vinden, misschien ![]() Ik vind het alleen maar covers posten ook vrij loos. En alleen een IMDB-samenvatting of -cijfer ook. Ik bedoel, laat die cover maar zitten en tik gewoon de titel plus één zin; is al meer dan genoeg info ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Doe dan gewoon een Rotten Tomatoes-linkje. ![]() ![]() |
|
quote: Hier kijk ik juist omdat ik wil weten wat een bepaald individu vind, omdat ik daarmee (ook) kan inschatten wat ik ervan ga vinden. Als je dan toch per se alleen covers wil posten, maak je gewoon lekker opnieuw zo'n topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3085942/14?hl=gekeken ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Dat lijkt mij ook compleet niet noodzakelijk. Voor een beschrijving of complete review ga ik niet op een metalforum in een filmtopic kijken. Echter zijn naar mijn mening opmerkingen als "leuk", "geweldig", "niet leuk" en "waardeloos", gecombineerd met eventuele kennis over de voorkeuren van de betreffende user wél interessant. edit: dammit, zie bovenstaande reactie. [Dit bericht is gewijzigd door chriz op 13-01-2011 15:16] ![]() |
|
Oh ja, als ik daar benieuwd naar ben en het staat er niet bij, dan vraag ik er meestal wel even naar. ![]() |
|
quote: WEET JE HOEVEEL MOEITE DAT IS?!? Blaren, jongen, dat krijg ik ervan! ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Snap ik, waarschijnlijk zijn er gewoon minder meningen waar ik benieuwd naar ben. ![]() ![]() |
|
quote: .. En ik heb commentaar gegeven in mijn laatste filmupdate, omdat ik niet de slechtste ben. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote:Dank je. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
iemand nog een film gezien de laatste tijd? ![]() |
|
quote: Yep. Van de week Dead Poets Society weer eens gezien. Blijft een vrij sterke film. En daarnaast The Runaways met Grijsmantel in de Vera Zienema. Ook best vermakelijk maar geen hoogvlieger. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
![]() en ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote:Nice ey? Wat vond je ervan, voordat men hier begint te zeiken ![]() Hier ging deze gisteren ook aan, blijf het een goed vervolg vinden al is de sfeer actiever (ojee, het is geen kloon van deel 1, dus hij is slechter....) ![]() |
|
ik ga zo deze kijken: ![]() Heb ook nog een andere van Roy Andersson gezien maar ben de titel kwijt. Wat ik er zo mooi aan vond en, waar ik op hoop bij deze is het gebruik van decors. HEEL veel lengte en gezichtsbedrog waar diepte uit ontstaat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote: Vermakelijk, maar geen zombies meer voor mij voorlopig. ![]() (Ga ik toch ongevraagd mijn mening geven): Wat is Saw II toch verschrikkelijk slecht t.o.v. het eerste deel. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Eens, ben na deel 2 ook gestopt met die serie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Pak het now playing topic ook aan, AG! Mensen zetten daar alleen de titel van een nummer en de uitvoerende artiest neer. Of een foto van de hoes van de plaat. Schande! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 14-01-2011 16:51] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Het Now-Playing topic is dan ook niks anders dan een topic om te laten zien wat je op dat moment (wat betreft muziek) aan het spelen bent; dan zou ik dus mensen moeten leren dat ze er juist NIETS bij mogen zetten ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |