![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Black Swan gister ook gezien, mooie film inderdaad! Verder nog gezien: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Hoef ik denk ik niets meer bij te vertellen. Ja, het is verstand op nul entertainment, maar door de (helemaal voor die tijd) spectaculaire effecten, mijn fascinatie voor natuurgeweld, de prima muziek van onder meer Van Halen en het voortstuwende tempo van de film is het sinds ik 'm in 1996 in de bioscoop gezien heb één van mijn favoriete 'blockbusters' die ik eens in de zoveel tijd weer uit de kast trek. Bovendien heb ik een groot zwak voor Helen Hunt. ![]() Geslaagde tragikomedie van Pedro Almodóvar met Penelope Cruz als plotselinge weduwe die het plotselinge overlijden van haar partner angstvallig verborgen probeert te houden voor haar omgeving. Uitgekauwd principe natuurlijk, maar toch geslaagd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
![]() uiteraard harde heersch! geweldige acteerprestaties, heerlijk gefilmd door Cameron en consorten alleen de film had het beter gedaan als het einde wat anders was gefabriceerd (ken de 2 varianten, theatraal en special edition) ik geef het een dikke 9! ![]() O, en dit gedrocht: ![]() eigenlijk antagonist wat betreft bovenstaande omschrijving ![]() [Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 26-01-2011 9:23] ![]() |
|
Gisteren "The Notebook". Potje gejankt, niet normaal. Hele mooie film. ![]() ![]() |
|
Ik heb de ophemeling van The Abyss nooit echt begrepen. Het is geenszins een slechte film hoor, maar het bijzondere zie ik er niet zo aan. Heb ik sowieso met heel veel dingen die Cameron gedaan heeft. Zo bijzonder is veel van zijn werk nu ook weer niet als je het mij vraagt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Mensen 'ophemelen' nou eenmaal graag. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote:Is het niet "mensen hemelen nou eenmaal graag op"? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
ik heb zelf niks met Avatar wat ik een aanfluiting vind op de film algemeen en een smet op het blazoen van Cameron (en Titanic is ook deels ruk ![]() Echter, de weg die hij in is geslagen na Alien en met een reeks als Terminator te beginnen zijn legendarische voorbeelden binnen Hollywood van hoe het wel kan, met bijbehorende beelden met miniaturen en dergelijken om het geheel tastbaar te houden met een gevoel voor zwaartekracht ![]() de acteerprestaties in The Abyss behoren tot, mijn inziens, een van de besten in de geschiedenis van het genre film samen met Ridley Scott's Alien. Het is geen Shawshank Redemption of Smoke, maar leg het acteerwerk en met nadruk op 'werk' eens naast enkele andere films in het genre ![]() |
|
quote: Hence 'aanhalingstekens'. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Catfish. Een bizarre film, totaal niet wat ik ervan had verwacht. Ofwel een ingrijpende documentaire over het hele Social Networking fenomeen, ofwel een van de meest briljant opgezette nepdocu's die ik ook heb gezien. In ieder geval zeker de moeite waard ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Factotum Drama met de nodige droge humor. Mooie rol van Matt Dillon ![]() ![]() |
|
Harry Potter, eh iets met relieken ofzo? ![]() |
|
![]() Lekkere ouderwetsche actie en leuke grappige momenten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ik had er zelf iets meer van verwacht, maar het geheel was retro genoeg om toch vermakelijk te zijn, vooral het einde. Qua lompe, over-the-top en gespeend-van-ieder-gevoel-voor-realiteit aktie haalt hij het overigens niet bij Commando, maar komt toch behoorlijk dichtbij. ![]() Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
Anacondas: The Hunt for the Blood Orchid Tja, ik hoopte dat er ergens in de film een verklaring voor de aanwezigheid van anacondas op Borneo zou komen. Niet dus. ![]() ![]() |
|
True Grit, een meesterwerkje van de Coen Brothers en The King's Speech gezien, met erg goed acteerwerk. Het verhaal is minder boeiend overigens. Boeiender ![]() |
|
quote: Fwah, echt teveel gehuil over/met vrouwen in The Expendables, en te weinig echt double brutal lompe actie. Wel vermakelijk. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ah, hij is uit? Ben erg benieuwd, coen Brothers kunnen bij mij normaliter niet stuk maar ik ben wel altijd huiverig voor remakes van klassiekers. Ladykillers vond ik een van de minste Coen Brothers films, en de originele True Grit was al zo goed dat ik het nut/toegevoegde waarde van een remake eigenlijk totaal niet zie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Laatst deze gezien ![]() Lekker! ![]() ![]() |
|
quote: Ik kwam hem tegen en heb hem neergehaald. ![]() Ik moet bekennen dat ik het origineel niet ken overigens, dus of hij beter is, of wat toevoegt, geen idee. Vond vooral Jeff Bridges wederom schitteren als norse marshall, en het meisje was ook sterk qua acteerwerk. Boeiender ![]() |
|
Ach so. Ik wist dat hij uit was in de VS, maar nog niet in Europa dan. Prima. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
X-Men ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |