![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Klinkt als "Battle beyond the stars" - http://www.imdb.com/title/tt0080421/ Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... ![]() |
|
![]() en ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
The Alamo Wel wat lang, maar was verder wel oke. ![]() |
|
quote: Ben je niet gewoon in de war met Serenity, de film die de serie Firefly afrondt? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Zo Micmacs à tire-larigot kijken, van de maker van Amélie. Ben benieuwd. ![]() ![]() |
|
Eindelijk eens Mr. Nobody gekeken.. had er meer van verwacht maar toch best mooi ![]() ![]() |
|
![]() en ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
![]() Niet onaardige biopic over de jeugdige jaren van John Lennon tot aan het moment dat The Beatles Liverpool verlaten voor Hamburg. Belicht vooral de moeilijke thuissituatie van Lennon, de relatie met zijn moeder Julia en haar plotse dood, en hoe hij McCartney en Harrisson leert kennen. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Toffe film inderdaad! Jammer dat er relatief weinig over de Beatles belicht werd, maar dat was ook niet de bedoeling uiteraard. Zelfde acteur van Kick Ass, wat ik niet verwacht had eerlijk gezegd. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Verdomd, dat was me niet eens opgevallen! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Sterke film! Mooie beelden, origineel verhaal, leuke personages. Aanrader. ![]() ![]() |
|
sowieso Jean-Pierre Jeunet ![]() heb je Un Long Dimanche de Fiancailles wel eens gezien? Ook zo'n aanrader ![]() Micmacs mmoet ik zelf nog eens zien, binnenkort eens checken ![]() |
|
Ja, die ook goed. ![]() ![]() |
|
hij heeft dan ook maar 6 films geregisseerd Delicatessen is een kultklassieker, zwarte komedie z'n tweede ken ik niet, city of lost children geloof ik. Wil ze altijd origineel kopen en niet downloaden, ben deze nooit tegengekomen helaasch. Hoewel ik nu wel download ![]() daarna kwam Alien: Resurrection ![]() en dan Amelie ![]() ![]() en dus Micmacs nog te bezichtigen ![]() ![]() |
|
13. Remake van 13 Tzameti. Heb het origineel niet gezien, maar vond deze uitvoering prima te pruimen! Spannend, origineel, vette film. Wellicht dat het origineel beter is, maar fuckit.. Aanrader. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Net Magnolia weer eens, lang geleden. Blijft mooi. ![]() ![]() |
|
[quote]Op 16 januari 2011 12:34 schreef F.E.S. het volgende: hij heeft dan ook maar 6 films geregisseerd Delicatessen is een kultklassieker, zwarte komedie z'n tweede ken ik niet, city of lost children geloof ik. Wil ze altijd origineel kopen en niet downloaden, ben deze nooit tegengekomen helaasch. Hoewel ik nu wel download ![]() quote] Je kan natuurlijk ook terecht bij de betere videotheken. In Leeuwarden hebben we al z'n films liggen bij Filmclub. Hier vind je de betere videotheken (die sowieso allemaal Micmacs hebben liggen): http://www.debeterevideotheek.nl/vestigingen.htm Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
quote: Remake... Origineel ![]() Het origineel is beter wat mij betreft. Hangt er misschien ook van af welke je als eerste ziet. De verrassing is er na 1 keer wel af namelijk. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... ![]() |
|
![]() en ![]() ![]() ![]() in my world everyone's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies..! ![]() |
|
Als toevoeging op BlackSun quote: Na LK I & II ![]() |
|
quote: Err... Ja? 13 Tzameti als zijnde origineel, 13 als zijnde de Amerikaanse remake ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
quote: Da's een goeie! ![]() De hoofdpersoon is een professionele balletdanseres die in de problemen zit/komt. Tikje drama, tikje horror, men noemt het een psychologische thriller. Wat mij betreft een dikke aanrader. ![]() ![]() |
|
quote: quote: Jongens, jongens ![]() Hou eens op met te zeggen hoe je mijn posts wil zien ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
![]() Een erg vermakelijke film. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |