![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja die, had alleen een andere voorkant hier. Je weet al hoe het afloopt en dat maakt de hele film vervelend. Je zit de hele tijd van: "Ga nou eens dood!" ![]() |
|
A Scanner Darkly. ![]() |
|
quote: Goede film, alleen jammer van dat kinderachtige deuntje de hele tijd. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Dan heb jij de verkeerde films gezien, denk ik. Bij deze wil ik je dan ook graag Grave of the Fireflies aanraden, en ik ben benieuwd of je er daarna nog zo over denkt. De hele (korte) discussie tussen jou en WMP onderstreept dat gevoel wat ik bij jou en tekenfilms heb ook. Misschien is het wat hoogdravend en gecharcheerd wat WMP zegt, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Er zijn wel degelijk animatiefilms die beter met emoties omgaan dan veel Hollywood-films. Dat jij die niet gezien hebt en/of niet als zodanig kunt herkennen vind ik dan eerder een gebrek aan inlevingsvermogen van jouw kant. ![]() quote: Mooie film. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 12-05-2011 11:04] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Je zit er op te wachten bij het volgen van de discussie en ja hoor, de quote waarbij elk weerwoord is uitgesloten. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Die heb ik gezien ja, en nee, deed me niets. Ik heb overigens ook te weinig inleveringsvermogen om te gaan Larpen of een roleplaying game mee te spelen. En nogmaals, waar halen jullie de Hollywoodfilms vandaan? Boeiender ![]() |
|
quote: ... Bedankt voor de spoiler, klojo. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ach ja, ik trap blijkbaar tegen een zeer been aan. Dan kan je het verwachten natuurlijk. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Blijkbaar willen ze dat erbij halen om hun 'argumenten' kracht bij te zetten. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Hmm, willen ze nu bewijzen dat ik ongelijk heb qua mijn mening? PVV praktijken! ![]() Boeiender ![]() |
|
Mr. N, dat zeg je toch niet! ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Wat is nou precies de issue? Als jullie die emotie niet (kunnen) zien in animatie/anime dan hebben jullie toch inderdaad niet genoeg / niet het juiste inlevingsvermogen om dat er in te zien? En dat boeit toch ook niet en zegt toch ook niets slechts over jullie? De ene persoon kan het wel, de andere niet: NEXT. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Hoho, er worden waardeoordelen geveld die mijns inziens onterecht zijn. Boeiender ![]() |
|
quote: Ja, met dat Hollywoodfilmgebeuren, dat is wel flauw. Maar dat wordt, zoals NG al zei, er onterecht als 'argument' bijgehaald: negeren dus ![]() De kern is dat jullie niets met animatie/anime kunnen wat betreft emoties, prima, next! No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Mkay, zullen we ook als argument gebruiken als jij weer eens doorzaagt. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote:+1 Een zo'n film waar Hypnos het gisteren over had leek qua opzet zeer aardig, maarja, als je het plot al weet... Ik stem op pek en veren voor Hypnos! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Kutfilm trouwens, dat Next. ![]() Je zegt nu twee verschillende dingen, AG, dat anime niet zijn ding is én dat hij te weinig inlevingsvermogen heeft om emoties te kunnen herkennen in zulke films. WTF heeft het een met het andere te maken? headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: Net zoals je erop kunt gaan zitten wachten tot jij langskomt om weer een sneer richting mij te plaatsen die ook nog kant noch wal raakt. Ik geef namelijk heel duidelijk aan dat het een persoonlijke mening van mij was, juist om jou voor te zijn. ![]() Enige wat ik doe is suggereren dat Mr. N misschien niet de 'juiste' films gezien heeft (natuurlijk een relatief begrip), of anders het inlevingsvermogen niet heeft om anime te kunnen ervaren als iets emotioneels. Dat laatste is dus het geval. Het is niks voor hem, ook prima. Ik was vooral benieuwd welke van de twee het zou zijn en raadde daarom ook Grave of the Fireflies aan; één van de meest aangrijpende en hartverscheurende tekenfilms die ik persoonlijk ooit gezien heb. quote: Dat riep ik, om een vergelijking te trekken met 'normale' films. ![]() quote: Valt mee hoor. Was vooral onbegrip van mijn kant. Jij kunt een bepaald type film niet waarderen en/of op waarde schatten (dunnen scheidingslijn tussen die twee) en dat is natuurlijk ook gewoon prima. Ik was benieuwd naar waarom niet. ![]() AG vat het wat mij betreft mooi samen: quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
En hoezo "jullie"? Volgens mij heeft NG nergens getypt dat hij het met me eens is? Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Ja, moet je doen als je dat vindt! Ik hoor dat véél liever *onderbouwd worden* dan dat eeuwige gehuil wat gewoon een teken van onmacht is ![]() ![]() quote: Next? Ken ik niet, blijkbaar gelukkig ![]() Beide keren had ik het over niets kunnen met anime wat betreft de emoties en daar leg ik de relatie met het niet kunnen inleven in de emoties van anime. Dat is dan toch gewoon waar? Of beter, ik vroeg letterlijk of dat klopte, ik stelde het niet ![]() quote: Oh, dat dacht ik wel: sorry dan, NG ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Huh? Het was in het algemeen bedoeld, pik. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
quote: ![]() het is gebaseerd op het boek van Edgar Allen Poe... dan weet je het wel... signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |