|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
oja: Paranormal Activity II 1 keer grandioos geschrokken signature |
|
|
|
Aardig ja, maar ik vond het boek beklemmender. Boeiender |
|
Die ken ik niet, vond het een degelijke Polanski film met mooie beelden en decors. |
|
quote:Ik vond hem stijlvol, en ondanks het onderwerp en het einde dat je mijlenver ziet aankomen toch wel okay. En Devil gezien, viel me ook niet tegen, ook al was het einde wederom voorspelbaar. Boeiender |
|
Battle of Los Angeles Damn. Echt 1 van de meest slechte films die ik de laatste tijd gezien heb. Deze meuk komt uit 2011? Niet te verwarren met Battle: Los Angeles die net uit is gekomen in de VS. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 15-03-2011 22:57] Boeiender |
|
Geïnspireerd door een trailer in dit topic: Sharktopus! Geweldig! Vooral omdat je al tien minuten naar het scherm kunt roepen wat iemand gaat zeggen of wat er gaat gebeuren. Goed vermaak. Echt hoor, zelfs de gedrochten van Uwe Boll verbleken erbij. En zaterdag the Rite gezien. Wel aardig, niet heel boeiend, niet enorm slecht. Avondvulling. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 15-03-2011 22:53] Verrassend triviaal |
|
quote:Hij kan het plaatje niet laden en ik kan het uit de url niet opmaken, dus heb je een titel? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Fixxed Boeiender |
|
quote: |
|
Wat vond je ervan? |
|
Wel goed. |
|
Oké, dat klinkt interessant. |
|
en moeilijk. Een ongeschreven dagboek voorlezen, ga er maar aan staan. Ze zal wel de voiceover doen, denk ik. Is het niet storend als een vrouwenstem de mannengedachtes uitspreekt? Wel weer artistiek en zo. |
|
quote:Klopt. quote:Nee hoor. Het zijn ook meer beschrijvingen dan gedachtes. Vrij negatief wel. |
|
Anders was hij ook vast niet tot dat besluit gekomen. |
|
quote:Ok. Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van voiceovers, doe dan maar stilte. Ik kan wel begrijpen dat deze film vrij saai was geweest als ze dat hadden gedaan. |
|
quote:Dat denk ik. De voice-over was de enige spraak die te horen was. |
|
quote: Ik denk dat dat het is, ja. Ik vond 'm prachtig in ieder geval. Afgelopen dagen in de herhaling gegooid: - Jurassic Park - War of the Worlds (de Spielberg-versie, en ja, ik vind het een coole film) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: waar gaat "jouw" BOLA dan over? Ik heb wel hoge verwachtingen over de alien invasion versie. Heb je die gezien? |
|
quote: is de film ook, tot dat het Tim Robbins gedeelte aanbreekt. Dat gedeelte duurt veel te lang en daarna wordt de film erg afgeraffeld (plus de kutkinderen natuurlijk). Ik droom nog altijd over een nieuwe remake met de visuele stijl/effecten van de Spielberg versie en de verhaal opbouw van de originele versie |
|
quote: Vind ik persoonlijk meevallen. Zo'n stuk rust is prettig in een verder erg overdonderende 'lawaaifilm' als deze. Ook het combineren van de artilleryman en de priester in Robbins' karakter. Een dergelijke scene waarin de kelder waar ze zitten doorzocht wordt door aliens zat overigens ook in het boek. Die zoon Robbie vind ik een enorme drol, met Dakota Fanning had ik op zich geen problemen. quote: Als je het bij de originele versie hebt over het boek van Wells, waar het verhaal zich in negentiende eeuws Engeland afspeelt ben ik het helemaal met je eens. Een directe remake van de George Pal versie hoeft van mij niet. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Jazeker, maar het gewoon wat korter gemogen en ik had liever nog een stuk gezien van de trektocht naar de stad (maarja, dat is dus smaak). Heb je skyline al gezien? |
|
quote: Dat ben ik dan weer met je eens, al denk ik dat het voor de afwisseling zeker en een goede keuze is geweest, voordat je zo'n vermoeiende rollercoaster-film krijgt als bijvoorbeeld Temple of Doom, die ik aan het einde gewoon vermoeiend vind door het moordende tempo, al is dat natuurlijk ook persoonlijk. quote: Nee, en ik ben er ook wat argwanend voor. Maat van me vond het niets en in 99 van de 100 gevallen heeft die kerel exact dezelfde klotesmaak als ik. Maar het zal er binnenkort wel een keer van komen. Heb je 'm zelf al gezien? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |