|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo juist Les Insoumis gezien - een smeris uit Parijs weet een stel lethargische cq. corrupte collega's uit de omgeving van Marseille te inspireren tot hard optreden tegen de lokale misdadigers, wat niet zonder gevolgen blijft. Een prima film, en onder de Engelse titel "Crossfire" uit de 5 voor €5 bakken van de Blokker gevist. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: |
|
Full Metal Jacket |
|
hier staat the day the earth stood still op maar ben maar met een half oog aan het kijken. keanu reeves is cool "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:...or i will unscrew your head and shit down your neck! Gisteren stukje World Invasion gezien. Stukje, dus niet afgekeken. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Meh.. Ik zet zelden een film af, maar deze heb ik echt niet af kunnen kijken. Wat een draak van een film zeg.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote:Dat klinkt wel interessant. |
|
Net Klaar met Planet Terror, hahaha wat een prachtfilm. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Grmbl, die stond op mijn verlanglijstje. Je kijkt 'm mooi nog maar een tweede keer met mij mee. |
|
quote: A Serbian....ziet er opzich wel heel gaaf uit maar ik vraag me af of ik zo ver wil af dalen in de krochten van de geest van de filmmaker. Subtiel kamerolifantje |
|
Omohide Poro Poro |
|
The Kingdom |
|
quote: Ja, dat heb ik dus ook... Bazzio Attacks!!! |
|
Kaze no Tani no Naushika (Nausicaä of the Valley of Wind) |
|
Body Of Lies Gave film en sterk acteer werk van Leonardo DiCaprio en Russel Crowe |
|
quote: Ach, gewoon een willekeurige tekst van Cannibal Corpse maar dan verfilmd... Hij was wel te doen, heb er geen trauma's aan over gehouden, het ziet er niet allemaal realistisch uit, en er zit een hoop zwarte humor in waardoor het wel kijkbaar blijft... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
gisteren black swan gezien. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Meesterwerk. |
|
quote:Nausicaä is lief. |
|
quote: Haar fox-squirrel ook. |
|
quote: |
|
Ik zie het alweer. Brute hentai! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Van de bruutste soort. |
|
weet iemand uit welke film dit komt? signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |