![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Boeit niet, je hebt het gewoon verpest. Dag. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: In dat geval heb ik je verkeerd gelezen en doe ik ook aan 'sorry NG'. ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: je zou hem toch maar downloaden signature ![]() |
|
quote: Dat weet je niet en doet er niet toe. Je verziekt in ieder geval het plezier van anderen door dit soort streken ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
![]() maar maar maar ik was op zoek naar de titel, dan moet je wel spoilen bijna ![]() signature ![]() |
|
quote: Dan zet je er even ******************* SPOILER ALERT ******************* boven ofzo, zo moeilijk is het allemaal niet. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
mijn 4chantaal is een schandaal ik weet het signature ![]() |
|
Inception. Allemaal leuk en aardig, maar middelmatig op z'n best. Ik snap de ophef niet zo. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
heeft iemand Buried al gezien?. signature ![]() |
|
quote: ik wou die erg graag in cinema zien, maar is er niet van gekomen ![]() |
|
quote:Saaie film. ![]() |
|
![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ik zoek die film, in 3 delen geloof ik... duurt allemaal veel te lang, maar op het laatst weten ze de ring toch nog in de vulkaan te gooien.. eind goed al goed... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Ja! Fantastisch! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
net deze film bekeken ![]() had er niet zoveel van verwacht . goeie film aj moe kakken moej kakken ![]() |
|
Broken Flowers Heerlijke rol van Bill Murray, klein verhaal verpakt in een tamelijk trage maar droog komische film... Niet voor iedereen weggelegd, maar ik heb ervan genoten. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Destijds in de bioscoop gezien, niet voor mij weggelegd in ieder geval, ondanks Bill Murray. ![]() |
|
![]() Hoofdpersoon is een pedofiel die na 12 jaar in bak weer op vrije voeten is. Intrigerend verhaal, mooi gefilmd, aanrader. ![]() |
|
Plaatje laadt niet en de URL geeft ook niks weg, welke film is het? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
![]() |
|
Check, stond al een poosje op mijn lijstje, al ben ik er om onduidelijke redenen nog niet aan toegekomen. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: fur real? signature ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
hmmm... Ryan Reynolds zie ik niet meteen in zo'n rol. trouwens krankzinnig dat hij EN de Green Lantern EN Blackpool gespeeld heeft ![]() signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |