|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat scheelt elkaar niet zo heel veel, nee. De strip was ook vrij minimalistisch in dat opzicht. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Neuh, niet echt. De rest overigens ook niet bepaald, de eerste Superman en Spider-Man wellicht uitgezonderd. Burton's Batman ging ook nog wel. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:+1 |
|
quote: Een verfrissende film maakt nog niet direct dat 'ie ook vernieuwend is... Maar ik snap het hoor. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
en headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Behind enemy lines II, een draak van een aktiefilm, semi-dramatische flash backs en slechte CGI shots. En toch niet van Davidson / Lerner, en dat is dan wel weer frappant. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
net phonebooth nog eens gezien blijft toch een erg sterke film vind ik |
|
willen jullie nog een recensie? |
|
vanavond een kleine marathon. eerst cabin fever 2 want die komt om 7 uur op tv. Daarna mijn keuze: Devil en dan afsluiten met meneer wabla zijn keuze: onze grote vriend Michael Douglas "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: quote: ik vond het een superfilm. Je ziet niet heel veel, maar dat was juist de kracht van de film. Je blijft raden. Erg psychologisch. Kan me overigens wel voorstellen dat sommige mensen misschien wat moeite hebben met deze film. quote: Staat nu op. zware hap, maar meneer Douglas is erg sterk. Verder zie ik shia leboueff ook graag aan het werk, en ze zijn goed op elkaar ingespeeld. maar ik denk toch dat ik m morgen nog eens even op zet. beetje moe nu en dit is wel zo'n film waar je je volle aandacht voor nodig hebt. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Psssst, het is 'Shia LaBeouf'. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: tis dan ook al laat... als je maar weet wie ik bedoel "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Vannacht Dossier K liggen kijken is een redelijke Belgische thriller over de Albanese mafia in Antwerpen.Bij vlagen erg harde film. mental |
|
Niet slecht ofzo maar een slap excuus om zo het verhaal te vertellen. Overbodig sentimenteel ook trouwens. De humor is niet geweldig maar de dialogen zijn boeiend, er zit een melo-dramatische ondertoon in de hele film. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote:Ook gezien,een tijd terug,en vind hem ook erg goed. Lekker sfeertje heeft die film. [Dit bericht is gewijzigd door Eschaton op 23-01-2011 14:04] mental |
|
quote: Die heb ik in het vliegtuig gekeken. Het is dat ik niks anders te doen had, want wat een tering saaie film is dat zeg. Ben uiteindelijk dan ook in slaap gevallen. Misschien was dat wel de bedoeling.. |
|
quote: mjah, smaak dan denk ik. ik vond m wel goed "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
ben wel benieuwd naar Phonebooth |
|
Iemand the Tourist al gezien? Ik ga woensdag erheen waarschijnlijk verplicht, omdat mijn moeder en zus Johnny Depp fan zijn. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
wil http://m.imdb.com/title/tt0808279/ ook wel weer eens zien |
|
quote: Die was redelijk. Had meer verwacht van de cast, maar het is een standaard actiefilm met een ontknoping die je van verre aan ziet komen. Boeiender |
|
Dan laat ik die maar voor wat het is. Fan van Depp, maar zijn laatste films zijn echt waardeloos. mental |
|
Nee, dat was het niet echt. Zitten wat leuke effecten in en hij is lekker bloederig, maar verhaal en acteerwerk zijn matig. Geen aanrader tenzij je in bent voor verstand op nul ninja-actie. Geweldige parodie op het blaxploitation-genre uit de jaren zeventig, inclusief bewust onlogisch knipwerk in actiescenes, special effects die nét niet helemaal goed gaan, foute soundtrack en over de top acteerwerk. Ik heb met regelmaat de film even stop moeten zetten om bij te komen van de lachbuien. Vreselijk indrukwekkende film over een ballerina die langzaam maar zeker haar verstand verliest in de aanloop naar haar vertolking van zowel de witte als de zwarte zwaan in Tchaikovsky’s Zwanenmeer. Het verhaal vol backstage-intriges en emotionele strubbelingen is op zich vrij standaard, maar door Aronofsky heel surrealistisch gebracht en met een oscar-waardige rol van Portman. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |