![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Met mijn SGP-pas heb ik anders een flinke vinger in de stront. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Mijn fout. Als ik alle 15 coupletten gezongen heb voor het slapen gaan, doe ik er direct het 1e couplet van het Treuelied er achteraan, dus die telde ik derhalve even mee. Stom! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Die mannenbroeders toch :') No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Lul niet, tijdens de verkiezingen zag ik jouw rode potlood twijfelachtig zweven boven Ferrier of Koppejan. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote:Die fahne hoch? Of toch maar Totaler Krieg? ![]() If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: ![]() Heb je er nou al op gemogen in ruil voor die stem van jou? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: :') Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Ineke..... daar kun je niet omheen ![]() |
|
quote:Onze hoop bij smeltende kappen! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote:\ En gaten-in-de-dijken (aldus Richard de Mos). Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Ja hoor, voorstel Bosma aangenomen! quote: ![]() Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
Zanger Rinus, 35 procent van de tijd. Gewoon, omdat het kan. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Weer een knap staaltje symboolpolitiek ![]() ![]() |
|
quote: Wat? ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
quote:Nee man, De Stoopjes op repeat, lekker de Nederlandse taal stimuleren: Of natuurlijk gewoon Steen. Ik hoop wel dat ze bij Radio 2 hun best gaat doen zoveel mogelijk belachelijke/grove/beledigende/slechte Nederlandsetalige muziek te draaien. Lekker Bosma over de zeik helpen. ![]() |
|
Hahaha, té mooi. Ik kan het niet aan. ![]() ![]() -edit: deur maar dichtgedaan voordat mijn huisgenoten doorkrijgen wat er hier opstaat. [Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 30-06-2011 16:58] You have time. You are doing fine. ![]() |
|
En elke dag, stipt om 7.00 uur (als de hardwerkende burger op zijn werk is verschenen), begint de dag met het strijdlied: quote: ![]() |
|
quote: :') Trouwens, wat was überhaupt het percentage Nederlandstalige muziek op Radio 2? edit: hu, en in het bericht gaat het ook over Nederlandse muziek, dat is natuurlijk niet meteen Nederlandstalig. Maar daar ging het in dat voorstel wel over, toch? Kleinzielige bende in ieder geval ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 30-06-2011 17:00] No dogs, no masters. ![]() |
|
'LADIES NIGHT IS DISCRIMINATIE' Café Old Dutch in Valkenswaard is op de vingers getikt door de Commissie Gelijke Behandeling. Met de wekelijkse Ladies Night op vrijdagavond maakt de kroeg volgens de commissie verboden onderscheid op grond van geslacht. Op vrijdagavond krijgen vrouwen tussen 22.00 en 24.00 uur vijf consumptiebonnen. Mannen krijgen deze bonnen niet. "Natuurlijk vind ik het leuk als er veel vrouwen in de kroeg zijn, maar dan wel om de juiste redenen", zegt de 25-jarige klager. "Dit is gewoon discriminatie." "Het is juist een win-winsituatie", reageert de uitbater van de kroeg in het Eindhovens Dagblad. "De vrouwen krijgen drank en de mannen hoeven minder te betalen omdat de vrouwen gratis drinken." Van discriminatie is volgens hem geen sprake. "Als een kerel in een jurk op vrijdag bij ons binnenkomt krijgt hij ook vijf bonnen." http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/06/ladiesnight_is_discriminatie.html Terecht, eigenlijk. "De vrouwen krijgen drank en de mannen hoeven minder te betalen omdat de vrouwen gratis drinken." --> dit is wel meteen een gouden uitspraak ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Krijgt een vrouw in een broek dan wel of geen bonnen? ![]() |
|
quote: Vraag ik me ook af ![]() Blijft wel discriminatie ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Alleen maar door allochtonen gemaakte, Nederlandstalige hiphop, dan. ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 30-06-2011 17:23] ![]() |
|
quote:Absoluut. Maar ook bijvoorbeeld Kutschurft zal het lekker doen. Ik wil overigens ook best een nummertje inzingen, hoor, als gezonde Hollandse jongen zijnde. Iemand zin om een willekeurige Nederlandstalige tekst te schrijven? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |