IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Wim ontplofte kolencentrales bekijkt [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 09-08-2011 12:24 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 9 augustus 2011 12:20 schreef Ktulu het volgende:
Ik kan je verhaal grotendeels volgen en er me ook in vinden, alleen maak je 1 fout: je generaliseert. Je stelt de idioten uit dat filmpje gelijk met iedereen die aan die rellen meedoet.
Nee, jij generaliseert niet in je bovenstaande betoog.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-08-2011 12:26 by XXL Profiel van XXL

Ik weet wel hoe het allemaal zover gekomen is.

Geen dienstplicht meer om mensen discipline bij te brengen.
Een pedagogisch tikje mag niet meer.

Geweld in games en films zijn ook mede schuldig aan alles.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-08-2011 12:27 by spectre Profiel van spectre

Teksten van detbands ook


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 09-08-2011 12:29 by Schuurman Profiel van Schuurman



Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-08-2011 12:30 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 9 augustus 2011 12:23 schreef Schuurman het volgende:
Dat zijn jouw woorden.

Ik vind jouw - op de SP-lees geschoeide- conclusies gewoon erg dom. Sterker nog, je gebruikt een (uit de hand gelopen) incident om weer zo'n politiek punt te maken.

Volgens mij zijn de mensen die de rellen veroorzaken gewoon niet zo jofel. Tokkies dus. Net als in Ondiep en Culemborg om het maar eens wat dichter bij huis te halen.


Ik stelde je een vraag met een suggestie, ik beweerde niks.

Als mijn post al gelinkt wordt aan de SP... wat een onzin zeg. Niet dat ik een politiek punt wil maken, maar de SP staat nog verder van mijn gedachtengoed dan de VVD.

Een uit de hand gelopen incident? Je wil dit los zien van verhoudingen en de sfeer in een maatschappij? Dat is in mijn ogen dan weer redelijk onmogelijk.

'Tokkies' vind ik een non-argument overigens. Dat zijn volgens mij mensen die weinig mensen kwaad doen, maar gewoon een smaak hebben die redelijk afwijkt van de 'norm'.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-08-2011 12:31 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 9 augustus 2011 12:24 schreef Daops het volgende:
Nee, jij generaliseert niet in je bovenstaande betoog.


Ik vind van niet nee, ik probeer eerder een bepaalde sfeer en richting te duiden. Dat is iets anders dan generaliseren.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-08-2011 12:38 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 9 augustus 2011 12:05 schreef Ktulu het volgende:
Same old story. Rijk wordt rijker, arm wordt armer, stop de armen in een ghetto, doe alsof ze er niet zijn en wallow intussen in je weelde. Als dat dan niet ongestoord blijkt te lukken, was je handen in onschuld. ZIJ breken immers de wet, jij bent een brave hardwerkende burger die het slachtoffer is van een stel barbaren. Zij zijn zo! Geen mensen!

Niks in vraag stellen.

quote:
Op 9 augustus 2011 12:31 schreef Ktulu het volgende:
Ik vind van niet nee, ik probeer eerder een bepaalde sfeer en richting te duiden. Dat is iets anders dan generaliseren.

Nee, begrijp ik dat je dat niet vindt. Maar dat is wel wat er gebeurt als je die sfeer duidt; het suggereert dat het geen wettenbrekers zijn, omdat 'we' dit zelf veroorzaken. Dat heb je vast niet zo bedoeld, anders kon je me net ook grotendeels niet volgen

Dus, je punt staat wel wat mij betreft, maar ik kan me voorstellen dat mensen erover vallen.


I wish I was a butterfly


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-08-2011 12:40 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 9 augustus 2011 12:31 schreef Ktulu het volgende:
Ik vind van niet nee, ik probeer eerder een bepaalde sfeer en richting te duiden. Dat is iets anders dan generaliseren.
Een zeer gegeneraliseerde sfeer vind ik.

Bij deze rellen zit waarschijnlijk 10% die dit doet uit sociaal-maatschappelijke onvrede. De rest vind het vooral een prima gelegenheid om eens lekker de beest uit te hangen en vooral mensen te verwonden/duperen die ook niet in de bovenklasse zitten. Het zou me ook niks verbazen als, net als bij hooligans, een deel van dit tuig doordeweeks keurig in het pak op kantoor zit en mama 's morgens een dikke knuffel geeft.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 09-08-2011 12:41 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 9 augustus 2011 12:30 schreef Ktulu het volgende:
Ik stelde je een vraag met een suggestie, ik beweerde niks.


Ik gebruikte enkel "Dat zijn jouw woorden", dus ik beweerde zeker niet dat jij iets beweerde, eerder suggereerde wat je ook deed.

Ik kan ook aanhalen dat de problematiek zich in een zwarte wijk afspeelt. Krijg ik helemaal de volle toko over me heen. Wel een feit.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2011 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

kan iemand mij uitleggen waarom ze zonodig The Clash er weer moeten bijhalen?


signature


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-08-2011 12:44 by Ktulu Profiel van Ktulu

Edit: @ Schuurman

Tuurlijk is dat een feit, ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen. Maar is dat omdat die mensen zwart zijn? (Daarnaast zijn het natuurlijk gewoon achterstandswijken ipv zwarte wijken. Daar woont ook 'white trash' en die doen even hard mee. Laten we even verder kijken dan raciale gegevens aub. Zo deterministisch hebben we ze al jaren niet meer gehad...)

Of ligt dat aan kansen in de maatschappij? Ligt dat aan verdoken mechanismen die nog altijd in werking zijn en het voor 'armen', 'negers' etc gewoon effectief moeilijker maken om ergens te raken?

Kijk, het enige wat ik wil aangeven is dat mensen eens moeten nadenken vooraleer als 'ware deskundige' overal maar een mening over moeten te hebben en vooral de extreme uitspraken niet te schuwen. Dat hélpt echt niet.

Dat is heel iets anders dan de problematiek ontkennen. Kijk gewoon eens verder dan je neus lang is alsjeblieft.

@Daops: dat zijn veronderstellingen.


[Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 09-08-2011 12:47]


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2011 12:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

vreemde taferelen wel




Zowel in Zuid-Londen als in Birmingham dwingen de keetschoppers mensen te strippen tot hun ondergoed. Ze hebben het gemunt op hun gsm's, sportschoenen en kledij


signature


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 09-08-2011 12:53 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

zo zie je maar weer, dat ze honderden jaren later nog steeds uit zijn op spiegeltjes en kraaltjes: some things never change...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-08-2011 12:54 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

OH OH OH FOEI DAT MAG JE NIET ZEGGEN!

Dan komen WMP, GL, en Mr N en zeggen dat je een PVV'er bent!




Bruce Banner


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-08-2011 12:54 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 9 augustus 2011 12:44 schreef Ktulu het volgende:@Daops: dat zijn veronderstellingen.

Uiteraard, net als alle dingen die jij stelt

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 09-08-2011 12:55]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-08-2011 12:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 augustus 2011 12:54 schreef Lainedil het volgende:
OH OH OH FOEI DAT MAG JE NIET ZEGGEN!

Dan komen WMP, GL, en Mr N en zeggen dat je een PVV'er bent!





Right.....


Boeiender


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-08-2011 12:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 9 augustus 2011 12:53 schreef irritante klootzak het volgende:
zo zie je maar weer, dat ze honderden jaren later nog steeds uit zijn op spiegeltjes en kraaltjes: some things never change...

quote:
Op 9 augustus 2011 11:35 schreef Daops het volgende:
Dit is wel echt het laagste van het laagste. Een gewond iemand beroven Nekschot voor die paupers



Zwarten, blanken, allemaal tuig.


I wish I was a butterfly


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-08-2011 12:57 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 9 augustus 2011 12:54 schreef Daops het volgende:
Uiteraard, net als alle dingen die jij stelt


Mijn punt is nou net dat ik niks stel, maar vanalles in vraag wil stellen. Ik doe geen beweringen, ik spoor aan tot dingen in vraag te stellen.

quote:
Op 9 augustus 2011 12:53 schreef irritante klootzak het volgende:
zo zie je maar weer, dat ze honderden jaren later nog steeds uit zijn op spiegeltjes en kraaltjes: some things never change...




Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-08-2011 12:57 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 9 augustus 2011 12:54 schreef Lainedil het volgende:
OH OH OH FOEI DAT MAG JE NIET ZEGGEN!

Dan komen WMP, GL, en Mr N en zeggen dat je een PVV'er bent!



Zitten er spiegels en kraaltjes in gsm's, sportschoenen en kledij dan?

Wat AG zegt, allemaal tuig.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2011 12:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 augustus 2011 12:53 schreef irritante klootzak het volgende:
zo zie je maar weer, dat ze honderden jaren later nog steeds uit zijn op spiegeltjes en kraaltjes: some things never change...


Veel tieners duiken gemaskerd op dezelfde plaatsen op om er winkels leeg te roven. Dat de politie machteloos staat blijkt in straten waar de plunderaars zonder verzet hun gang kunnen gaan. Ze staan er in rijen aan te schuiven en nemen zelfs hun tijd om schoenen uit te proberen


en merkwaardig fenomeen dat laatste. Nog kieskeurig ook!


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-08-2011 12:59 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hoorde dat men het leger nog niet wil inzetten... Lijkt me wel nodig als je de beelden ziet. Dat men een incident gebruikt als vrijbrief om rotzooi uit te halen is verwerpelijk.

En @ Irritante Klootzak overigens.


Boeiender


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 09-08-2011 13:01 by irritante klootzak Profiel van irritante klootzak

kansloze kut lui allemaal.....

verder kan het nieuws me aan mijn reet roesten...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-08-2011 13:01 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 9 augustus 2011 12:57 schreef Ktulu het volgende:
Mijn punt is nou net dat ik niks stel, maar vanalles in vraag wil stellen. Ik doe geen beweringen, ik spoor aan tot dingen in vraag te stellen.
Ow..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 09-08-2011 13:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Oeeeeeiii, deze gaat verwarrend worden: http://www.guardian.co.uk/uk/video/2011/aug/09/london-riots-london

John Domokos stands with Turkish shop owners amid disturbances on Kingsland High Street in east London



I wish I was a butterfly


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 09-08-2011 13:12 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 9 augustus 2011 12:44 schreef Ktulu het volgende:
Edit: @ Schuurman

Tuurlijk is dat een feit, ik zal de laatste zijn om dat te ontkennen. Maar is dat omdat die mensen zwart zijn? (Daarnaast zijn het natuurlijk gewoon achterstandswijken ipv zwarte wijken. Daar woont ook 'white trash' en die doen even hard mee. Laten we even verder kijken dan raciale gegevens aub. Zo deterministisch hebben we ze al jaren niet meer gehad...)

Of ligt dat aan kansen in de maatschappij? Ligt dat aan verdoken mechanismen die nog altijd in werking zijn en het voor 'armen', 'negers' etc gewoon effectief moeilijker maken om ergens te raken?

Kijk, het enige wat ik wil aangeven is dat mensen eens moeten nadenken vooraleer als 'ware deskundige' overal maar een mening over moeten te hebben en vooral de extreme uitspraken niet te schuwen. Dat hélpt echt niet.

Dat is heel iets anders dan de problematiek ontkennen. Kijk gewoon eens verder dan je neus lang is alsjeblieft.

@Daops: dat zijn veronderstellingen.



Ik haalde initieel er helemaal niemand bij. En was ook niet voornemens dat te doen. Ik heb nooit een mening gehad over de hele situatie tot dat jij nota bene zelf de deskundige uit ging hangen met je rijken rijker armen armer praatje. Dus verwijt mij dat dan alsjeblieft niet.



Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen