IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Wim ontplofte kolencentrales bekijkt [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 12-07-2011 16:47 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 11 juli 2011 12:18 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Wel goed dat je het aanhaalt, trouwens,


True.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-07-2011 1:45 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 11 juli 2011 21:00 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Overigens, in dit licht: vond jij de grappen/opmerkingen die over jouw misstap gemaakt werden in retrospect ook gewoon mogen en kunnen? Ik meen me te herinneren dat je daar destijds toch behoorlijk slecht op reageerde, namelijk. Niet lullig bedoeld, maar het valt me op




Ik neem aan dat je dat drankverhaal bedoelt?

Ik ben niet volslagen achterlijk.
Wat dat betreft ben ik me er terdege van bewust dat ik de fout in ben gegaan. Ik had moeten kunnen inschatten dat ik na dat aantal uren slaap niet al die drank van de avond ervoor kwijt zou zijn. Hoe fit ik me de volgende ochtend ook mag voelen.

Dat dat nog even werd ingewreven heb ik opzich geen probleem mee maar meer met het feit dat ik vind dat oude koeien op een gegeven moment toch echt wel zijn weggerot.

Op een gegeven moment heb ik me er maar bij neergelegd dat sommige mensin op dit forum ook wel eens een komkommertijd in hun leven hebben en daarom toch maar weer gaan proberen die oude koeien te reanimeren.

Edit: De reden dat ik überhaubt de wekker heb gezet die bewuste dag was omdat ik niet te laat wou komen voor de eerste (brunch)afspraakje met mijn projectje (Mijn huidge vriendin).

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-07-2011 1:51]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-07-2011 8:57 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 12 juli 2011 16:47 schreef chriz het volgende:
True.

:D
quote:
Op 13 juli 2011 1:45 schreef XXL het volgende:
...

Ahh, er zijn dus wel grenzen aan "Grapjes kunnen en mogen gewoon" afhankelijk van tijd, plaats en personen


Quis moderabat ipsos moderatores?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-07-2011 10:52 by bastianus Profiel van bastianus

Grapjes kunnen altijd en overal. Alleen, je moet natuurlijk wel het risico incalculeren dat je klappen kunt krijgen enzo. Zelf heb ik wel de mazzel dat ik met veel ongepaste opmerkingen weg kom.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-07-2011 11:28 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html


Schalken kritisch op vrijspraak Wilders

Laatste update: 13 juli 2011 10:43 info.


AMSTERDAM - De rechtbank in Amsterdam heeft veel fouten gemaakt in de zaak tegen PVV-leider Geert Wilders.

Foto: ANP

"Vrijspreken voor sommige uitspraken was moeilijker dan veroordelen", zegt de onlangs bij het gerechtshof opgestapte raadsheer Tom Schalken woensdag in een interview in De Pers.

Daarin wordt zijn nieuwe boek, Het Eetcomplot, besproken.







Symbool


Schalken haalt De Groene Amsterdammer aan, waarin stond dat de rechtbank 'wel erg haar best' heeft gedaan om vrij te spreken.

De rechtbank maakt volgens hem een 'gekunsteld' onderscheid tussen het beledigen van een symbool van een religie en het beledigen van gelovigen. Dat zouden mensen niet begrijpen.

De rechtbank zou zijn gebogen voor beeldvorming en er zou geen regie zijn gevoerd. "Er werd naar mijn mening over een uitzending van Nieuwsuur gevraagd. Die hoef ik helemaal niet te geven als getuige."

Rechters die rechter-commissaris zijn geweest, zouden schande spreken van wat er is gebeurd.



Belangrijke vraag


Een belangrijke vraag voor de rechterlijke macht is volgens Schalken hoeveel samenleving in de rechtszaal moet worden toegelaten. Volgens hem had de rechtbank de getuigen niet over het beruchte etentje moeten horen.

"Er lag al een rapport van de rijksrecherche, waarin stond dat er niets aan de hand was." Dat had de rechtbank volgens hem moeten uitleggen voor de camera's.



Etentje


Door het beruchte etentje bij journalist Bertus Hendriks werd de rechtbank in het proces vervangen. Schalken zou daar arabist Hans Jansen hebben geprobeerd te beïnvloeden.

Schalken zegt dat hij pas die avond hoorde dat Jansen al over drie dagen zou worden gehoord. "Toen dacht ik: nee, hier moet ik echt… Maar wat moet je doen, moet je weglopen?"

In zijn boek noemt hij Jansen onder meer een 'pathologische griezel'. Hij zou de oorzaak zijn geweest van alle ellende. Moszkowicz zou een 'in de media getrainde showadvocaat' zijn die poppenkasten opvoert. "Ik kan veel ergere dingen zeggen", stelt hij in het interview.



Primeurtje


Zo zou hij een primeurtje kunnen geven waarmee Moszkowicz 'volledig onderuitgaat'. "Maar ik wil me niet verlagen tot dat niveau." Ook zegt hij eigenlijk niet veel kritiek op Moszkowicz te hebben. Het verweer dat hij voerde zou hij 'op zich' volkomen juist hebben gedaan.

Elf dagen geleden kondigde Schalken in NRC handelsblad aan op te stappen vanwege de ophef over zijn rol in de zaak. Hij stelde dat de rechtbank hem 'schandalig' had behandeld.


:')

Hoezo rancune?
Die titel ook, prachtig! Wie probeerde ook alweer wie te beïnvloeden?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-07-2011 11:42 by bastianus Profiel van bastianus

Slechte verliezer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 13-07-2011 13:03 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 13 juli 2011 11:28 schreef Kvelgeest het volgende:
Wie probeerde ook alweer wie te beïnvloeden?


Dat is inderdaad de vraag. In ieder geval werd Jansen niet beïnvloed. Dat heeft die pseudo-wetenschapper verklaard voor de camera. Dat hij daar klater op terug kwam in de rechtszaal maakt hem alleen nog maar ongeloofwaardiger.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-07-2011 15:24 by faalhaas Profiel van faalhaas

Maar eigenlijk is Wilders natuurlijk de verliezer. Hij had zich zo verheugd op weer een flink potje mekkeren na uitspraak schuldig.


... hoe de hazen lopen ...


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 13-07-2011 15:41 by Schuurman Profiel van Schuurman

Dat lijkt me niet relevant; die Schalken is echt debiel. Het jeukt erg om dat boek te lezen (zal wel Jansen-bashing zijn, maargoed) maar ik gun Tom Schalken het niet een exemplaar af te nemen.

Afijn, tijd voor een poll:

Aleid wolfsen moet...

A. Voor straf een maand als homo in Leidsche Rijn wonen
B. Uit utrecht gecensureerd worden
C. Enkeltje (uiteraard business class) naar Chine
D. anders, namelijk... (hint: declaraties, PVU, voetbalschermen etc. etc.)


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 13-07-2011 15:45 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 13 juli 2011 15:41 schreef Schuurman het volgende:
Dat lijkt me niet relevant


bepaal jij dat?


... hoe de hazen lopen ...


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 13-07-2011 15:52 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 13 juli 2011 15:45 schreef faalhaas het volgende:
bepaal jij dat?


"Dat lijkt me" is volgens mij behoorlijk subjectief, derhalve bepaal ik niets, lijkt me.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-07-2011 16:06 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 juli 2011 15:52 schreef Schuurman het volgende:
"Dat lijkt me" is volgens mij behoorlijk subjectief, derhalve bepaal ik niets, lijkt me.
Relativistje, stem je D'66 ofzo?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 13-07-2011 16:09 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 13 juli 2011 16:06 schreef Kvelgeest het volgende:
Relativistje, stem je D'66 ofzo?


NVU, natuurlijk. Glimmerveen.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 13-07-2011 16:11 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Oh de bans zijn weer voorbij.



Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 13-07-2011 16:18 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 13 juli 2011 16:11 schreef G.I.R.L. het volgende:
Oh de bans zijn weer voorbij.




Gelukkig maar. Hoorde van meerdere mensen dat er zichtbaar een correlatie aanwezig is tussen de ban van ondergetekende en de intellectuele vervlakking op ZM. Gelukkig compenseerde de gelijktijdige ban van Kvelgeest e.e.a.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-07-2011 16:26 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 juli 2011 16:18 schreef Schuurman het volgende:
Gelukkig maar. Hoorde van meerdere mensen dat er zichtbaar een correlatie aanwezig is tussen de ban van ondergetekende en de intellectuele vervlakking op ZM. Gelukkig compenseerde de gelijktijdige ban van Kvelgeest e.e.a.
Je doos op de Voorstraat al rond, grappenmaker.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 13-07-2011 16:27 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 13 juli 2011 16:26 schreef Kvelgeest het volgende:
Je doos op de Voorstraat al rond, grappenmaker.


Morgen kiek'n. Kunnen misschien een frikandelletje doen bij snackbar De Neude, is voor jou 15 meter lopen.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-07-2011 16:28 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 juli 2011 16:27 schreef Schuurman het volgende:
Morgen kiek'n. Kunnen misschien een frikandelletje doen bij snackbar De Neude, is voor jou 15 meter lopen.
Ik zal voor jou eens een geschikte frikandel regelen. KDS heeft je voorkeur doorgegeven.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 13-07-2011 16:30 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 13 juli 2011 16:28 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik zal voor jou eens een geschikte frikandel regelen. KDS heeft je voorkeur doorgegeven.


Ja, leuk.

Een frikandel + 2 bitterballen zeker.
Hu-hu-hu


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-07-2011 16:31 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 juli 2011 16:30 schreef Schuurman het volgende:
Ja, leuk.

Een frikandel + 2 bitterballen zeker.
Hu-hu-hu
Heb je zeker uit de 'Katrien', moppentapper die je er bent.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 13-07-2011 16:33 by Schuurman Profiel van Schuurman

quote:
Op 13 juli 2011 16:31 schreef Kvelgeest het volgende:
Heb je zeker uit de 'Katrien', moppentapper die je er bent.


Nopes, uit De Banier.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 13-07-2011 16:33 by bastianus Profiel van bastianus

Get a room, stelletje pseudo-intellectuelen van het kaliber Hans Jansen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 13-07-2011 16:37 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 13 juli 2011 16:33 schreef bastianus het volgende:
Get a room,
Niet zonder Assie.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


WMP
Usericon van WMP
Posted 13-07-2011 16:40 by WMP Profiel van WMP

Voor alle Israëli-fanboys die nog durven te beweren dat Israël de enige democratie is in het Midden-Oosten.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 13-07-2011 16:41 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 13 juli 2011 16:33 schreef bastianus het volgende:
Get a room, stelletje pseudo-intellectuelen van het kaliber Hans Jansen.
QFT.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen