|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, links is niet tegen globalisering an sich. Links is meer tegen de manier van globalisering. Buiten dat, wat karni zei: dit zijn waarschijnlijk extreme linkserds, die trekken sowieso niet dat (extreme) rechtserds wat dan ook willen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Die vaten kunnen toch gaan lekken, niet de eerste keer. Ook werden er veel vaten gewoon in zee gedumpt, meen ik. Ook niet echt fijn. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ligt er aan wat voor vaten, natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
er wordt gekozen voor stabiele geologische lagen zoals grafiet of klei(dat radioactieve deeltjes kan absorberen. In zo'n laag honderden meters onder de grond gebeurt er niets. als het lekt komt het afval nog niet ver. de grond zelf is al een goede container, en in zo'n laag loopt er geen tot vrijwel geen water om een dreiging te vormen. Vergeet de risico's van andere energie soorten niet. HEt doorbreken van de banqiao dam in china in 1975 zorgde voor 171.000 doden In de diepzee dumpen is natuurlijk een slechte oplossing, vroeger werd gedacht dat daar toch niet veel leefde. daarnaast komt het toch langzaamaan vrij, gelukkig is het nu wereldwijd verboden. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-06-2011 15:42] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
nee echt, hoe denken die Griekse betogers dat ze zullen overleven zonder besparingen? Allemaal de toga in en leven van water via aquaductjes of zo? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 19-06-2011 15:57] signature |
|
quote: Het punt van de betogers is ook meer dat zij vinden dat de verkeerden gestraft worden met de bezuinigingen. Het gewone volk in plaats van de banken, zeg maar. Voor een deel hebben ze daar wel een punt, denk ik. quote: Probeer het nog een keer. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
ooow ja, maar ze beseffen toch dat ze niet uit de Euro moeten gaan stappen? Of niet? signature |
|
Weet ik niet, gaat het ze vragen anders Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Zeer goed mogelijk ja. Ik denk dat het echte dodental binnen nu en 40 jaar nog erg zal oplopen. De torens zaten vol met asbest, en dat doet er een tijdje over om kanker te veroorzaken. Boeiender |
|
quote: Ach, och. Bijna zeven miljard mensen op aarde, niet bepaald een gebrek aan, he? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Ja, natuurlijk. Dat nieuwsbericht is gewoon geheel nutteloos en overbodig. |
|
quote:Nou, als jij kanker zou krijgen denk ik niet dat je ook zo zou denken. Toch? Boeiender |
|
quote: Blijkbaar niet, er is een halve duutser die het niet geloofd. Boeiender |
|
quote:Een wat? |
|
quote: Iemand die woont en werkt in Duitsland maar Nederlander is... *zucht* Boeiender |
|
quote:Oh. Ik begrijp het nog steeds niet. |
|
quote:Lain. Kijk anders even het originele bericht na. Boeiender |
|
Lain. edit: stomme MR N. met z'n eerder zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-06-2011 1:22] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Sowwy. Boeiender |
|
quote:Ok. |
|
quote:Is het niet de reactie van XXL? |
|
quote:Devaluatie, concurrentiepositie. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Maar "Lain" bekt nu eenmaal makkelijker. quote: Dat jullie het even weten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |