![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Haha, dat regulariseren inderdaad, sjongejongen... Toevallig laatst een wat genuanceerder verhaal over gelezen: http://www.villamedia.nl/opinie/bericht/journalist-verzaakt-als-het-om-cannabis-gaat/ Ondanks dat deze gast natuurlijk gewoon pro-wiet is, geeft hij toch een beter overzicht van de situatie. No dogs, no masters. ![]() |
|
wiet kan een goede demper zijn. maar dan moet je goed opletten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
vandaag ff geen weed. ik haal de scherpe randjes er af met wat drank denk ik. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Ik las op een andere nieuwssite, weet ff niet meer welke, dat de commissie-Garretsen ook concludeerde dat alcohol en tabac op de lijst harddrugs zouden moeten komen te staan maar dat dit in praktijk niet haalbaar is. Uiteraard niet, nee. Economische belangen gaan voor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Druggebruik is eigen keus, verslaafd zijn ook. Iets waar overheid uit moet blijven. Gewoon alles legaliseren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: +1 Hoewel veel mensen het daarmee oneens zullen zijn vrees ik. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Van die jankers die het wijten aan beroerde leefomstandigheden enzo. Ja dat kan, maar de keus om aan de dope te gaan heb je toch echt zelf gemaakt Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Slecht plan. Denk ik. De drempel wordt dan te laag. Wat veel mensen er van weerhoudt om harddrugs te proberen is een bepaald milieu waar je je dan eerst in moet begeven, dat staat veel mensen tegen. Als het bij wijze van spreke allemaal gewoon in de supermarkt zou liggen gaan mensen veel eerder experimenteren, zeker de jeugd. Aan de andere kant, het is nog nooit ergens geprobeerd, ben wel benieuwd wat het zal opleveren. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote:Zou het? Qua heroïne enzo wel, da's toch voornamelijk een loosersdrug. Maar cocaïne, MDMA en andere hippe drugs hebben juist wel weer een bepaalde glamour. Blowen kan overal en heel makkelijk in principe, maar er zijn gemiddeld maar weinig mensen die het doen. Verder is hasj en wiet wel redelijk te overzien volgens mij, weinig mensen die er zwaar verslaafd aan zijn denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Dat is het zeker. En iedereen voelt zich ook wel eens een enorme loser. Dat je het liefst even helemaal naar de klote gaat en alles vergeet. De meeste mensen kopen dan even een flesje Jack Daniels bij de slijterij om de hoek. Zuipen zich kotsmisselijk en gaan de volgende dag maar weer verder met hun leven. Bij heroine en crack gaat dat wat minder makkelijk en ben je voor hetzelfde geld meteen hartstikke verslaafd. quote: Zeker. Maar veel mensen zitten niet in die "scene" en weten niet hoe ze eraan moeten komen. Die hippe drugs zijn ook zo verraderlijk. Je hebt er steeds meer van nodig om me je lekker te voelen. En ja.. ook dan ben je een loser. Denk gewoon dat veel mensen niet zo sterk meer zullen zijn als het uit de illegaliteit komt en de taboe sfeer er af is. quote: Weinig weet ik niet, maar sowieso niet meer dan in landen waar hasj/wiet illegaal is nee. Wat dat betreft zou je weer zeggen dat het niet uitmaakt of drugs legaal of illegaal is. Alleen de kwaliteit van de drugs zou er op voorruit gaan als het legaal wordt en dat is altijd mooi meegenomen ![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Het economische belang is eigenlijk niet eens het belangrijkste punt. Veel mensen hechten (onbewust) wel grote waarde aan het gebruik van alcohol. En dat is geen verslaving of lichamelijke afhankelijkheid maar onze geest heeft gewoon die sterke drang naar bewustzijnsveranderende situaties waaronder drugs. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Met een goede opvoeding weet je als kind dat je moet wachten tot je ouder bent net zoals alcohol of sex. Wat dat betreft zou ik een drugsbewijs(zoals een rijbewijs) niet eens zo verkeerd zijn. Onderscheid in harddrugs en softdrugs is eigenlijk heel krom. zeker zoals ze nu in wetgeving zijn vastgelegd. Die verschillende kleuren zijn de verschillende klassen waar drugs volgens de wet zijn ingedeeld. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
![]() dat diagrammetje is wel interessant om eens te zien trouwens, alcohol zou verboden moeten worden, allemaal aan de xtc, is een stuk minder schadelijk! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 26-06-2011 9:06] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: Even ter info: Geven die klassen het gezondheidsrisico of het verslavingsrisico weer? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: geen van beide, gaat om de mate van illegaliteit klasse A = harddrugs klasse B = er tussen in klasse C = softdrugs no class = legaal En van links naar rechts, van heroine tot khat, wordt het steeds minder schadelijk/heftig. Maar de vraag is idd op het gebied van (lichamelijke dan wel geestelijke?) gezondheid of van verslavingsgevoeligheid? [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 26-06-2011 10:04] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
Wat zou inhouden dat Ketamine gewoon legaal is? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
denk het? het is officieel een narcosemiddel, valt niet onder harddrugs dan ofzo Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote:Zag laatst nog op Animal Planet dat ze er een dier mee verdoofde. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Taliban bevestigt eerste vrouwelijke zelfmoordterrorist Laatste update: 26 juni 2011 09:35 DERA ISMAIL KHAN - Voor het eerst hebben de Taliban in Pakistan het gebruik van een vrouw met een bomvest bevestigd. De vrouw was een van de twee aanvallers die zaterdag een politiebureau in het noordwesten van Pakistan aanvielen. Bij de aanval in Dera Ismail Khan kwamen tien mensen om. De twee gooiden granaten het bureau in en schoten in het rond met machinegeweren. Daarna bliezen ze zichzelf op. De aanvallers waren een vrouw en haar man, liet een woordvoerder van de Taliban weten aan persbureau Associated Press. Het gebruik van een vrouwelijke zelfmoordterrorist zou aantonen hoe erg zij de Pakistaanse veiligheidsdiensten haten. Er zijn eerder berichten geweest over het gebruik van vrouwen met een bomvest in Pakistan, maar dit is de eerste keer dat de Pakistaanse Taliban bevestigt hier gebruik van te hebben gemaakt. Kijk aan. Emancipatie in de moslimwereld. Eigenlijk gaat het allemaal behoorlijk de goede kant op. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-06-2011 10:11] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
![]() Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. ![]() |
|
quote: HEhe kut was gister toch niet zo helder ![]() Maar bij mij werkte het wel zo. Heb gewoon gewacht tot ik er klaar voor was en niemand uit mijn vriendengroep blowde of dronk, was gewoon zelf nieuwsgierig ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Jongeren in de Amerikaanse staat Californië kunnen weer gewelddadige videogames kopen. Het Amerikaanse hooggerechtshof heeft een Californische wet verworpen die de verkoop van dergelijke games aan minderjarigen verbood. De wet is in strijd met de grondwet en met het recht op vrijheid van meningsuiting, zo oordeelde het hof vandaag. Met zeven tegen twee stemmen werd dan ook tegen handhaving van de wet gestemd. Videogames geven, volgens het hof, net als boeken, toneelstukken en films, ideeën en sociale boodschappen door en vallen daardoor onder de regels van vrijheid van meningsuiting. De autoriteiten in Californië wilden boetes tot wel 1000 dollar (700 euro) kunnen uitdelen aan winkeliers die de gewelddadige games aan minderjarigen verkochten of verhuurden. Hm. Apart. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Dit is brits onderzoek uit 2007. Vreemd inderdaad, maar wel goed natuurlijk ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |