IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Wim ontplofte kolencentrales bekijkt [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-07-2011 12:04 by XXL Profiel van XXL

Perfect is natuurlijk:



Met daaronder:



Kan onder het eten gelijk vast de volgende lading voorgloeien.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-07-2011 12:09 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Voor als je haast hebt wel. MAar met een enkele bbq kan het ook alleen moet je een stukje vrijhouden voor de nieuwe kooltjes.

In mn zelf gemaakte halve oliedrum bbq stookte ik met afvalhout, in de gehele lengte kon ik langs het rooster goed bij de kolen. Aan de ene kant bracht ik het nieuwe hout erin en aan de andere kant kon je je vlees erboven hangen. Werkte perfect als je het systeempje een beetje doorhad.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-07-2011 12:14 by XXL Profiel van XXL

Gezien de fratsen die veel mensen kennelijk uithalen is er alleen nogal eens sprake van haast.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-07-2011 12:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mja en overmatig alcohol gebruik. Maargoed ik maakte pas ook een foutje door random een flesje uit de keukenkast te pakken. Dat was toevallig petroleumether. Nog een stuk ontvlambaarder als spiritus hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-07-2011 20:17 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Nederland wordt Turks knokpaleis


Turkse media pakken groots uit met de dood van de 22-jarige Ihsan Gürz uit Beverwijk. Het zou een actie "recht uit het hart van racistisch Europa" zijn, zo meldt het Noordhollands Dagblad. Ook worden Turken opgeroepen massaal in opstand te komen tijdens een demonstratie binnenkort in IJmuiden.

De jonge arrestant was zaterdagavond in zorgwekkende toestand een snackbar binnen gestapt. Hij zweette enorm, reageerde niet en ging in korte tijd tweemaal naar het toilet. De snackbar-eigenaar belde de politie, waarna de jongen door het lint ging. Na zijn arrestatie werd hij overgebracht naar een IJmuidense cel, alwaar hij overleed.

Volgens de ouders van de jongen en de Turkse media, die overigens niet bij de arrestatie aanwezig waren, heeft de politie buitensporig veel geweld gebruikt bij de aanhouding. De jongen is inmiddels in Oost-Turkije begraven. Het is niet bekend of zijn ouders al vervolgstappen tegen de politie hebben ondernomen. De Rijksrecherche onderzoekt de dood.


Gokje, drugs? En Turkije wil echt enorrem graag bij de EU zo te lezen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 08-07-2011 20:30 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Alweer?



Daops
Usericon van Daops
Posted 11-07-2011 10:55 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 8 juli 2011 20:17 schreef Greycloak het volgende:
Gokje, drugs? En Turkije wil echt enorrem graag bij de EU zo te lezen.
Ik denk dat dat laatste tegenwoordig nogal meevalt. Verwar deze uitspraken van de media ook niet met die van de politiek.

Wel een lekker opruiend kopje trouwens haha, één incident en ons hele land is een Turks knokpaleis. Wordt een Nederlander in Turkije mishandeld door de politie, schreeuwen Spitsnieuws, Geen Stijl etc. dan net zo hard moord en brand.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-07-2011 11:48 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Hij zweette enorm, reageerde niet en ging in korte tijd tweemaal naar het toilet.


Hij kwam net van de McDonalds.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 11-07-2011 11:49 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 7 juli 2011 18:06 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Te gek, ja!

Verder waren jij, XXL en Rotzak mooi harteloze lijers wat betreft het instorten van het stadiondak in Enschede


Ten tijde van die opmerkingen stond er enkel nog "gewonden" en ik denk dat zowel jij als ik wel flink ernstiger opmerkingen hebben gemaakt in vergelijkbare situaties.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2011 11:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 8 juli 2011 20:17 schreef Greycloak het volgende:
Gokje, drugs?

Gokje, buitensporig politiegeweld?

Niet per se relevant of iemand aan de drugs is of niet: ongeacht of hij door zijn eigen schuld er zo slecht aan toe was, als het door nalatigheid van de politie is dat hij gestorven is is dat een zeer grote schande. De overheid hoort burgers in haar zorg niet te laten sterven. Als blijkt dat er inderdaad excessief geweld is toegepast en hij daardoor gestorven is, is het écht een diepe schande.

En als ze er niks aan hadden kunnen doen, is het nog steeds tragisch dat een jong iemand overlijdt. Mogelijk wel zijn eigen schuld, maar ja.
quote:
En Turkije wil echt enorrem graag bij de EU zo te lezen.

Waar heb je het over?


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2011 11:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 juli 2011 11:49 schreef chriz het volgende:
Ten tijde van die opmerkingen stond er enkel nog "gewonden" en ik denk dat zowel jij als ik wel flink ernstiger opmerkingen hebben gemaakt in vergelijkbare situaties.

Nee. Als er 'gewonden onder het puin', 'traumateam' en 'weet ook niets over de aard van de verwondingen' in zo'n bericht staat zeker niet. Sowieso wacht ik in vergelijkbare situaties wel even totdat er meer bekend is voordat ik zulke opmerking ga maken.


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-07-2011 11:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 11 juli 2011 11:49 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
En als ze er niks aan hadden kunnen doen, is het nog steeds tragisch dat een jong iemand overlijdt. Mogelijk wel zijn eigen schuld, maar ja.


Als dat door druggebruik is, is er niets tragisch aan. Dan ben je gewoon een domme lul.

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 11-07-2011 11:58]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 11-07-2011 11:59 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 11 juli 2011 11:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nee. Als er 'gewonden onder het puin', 'traumateam' en 'weet ook niets over de aard van de verwondingen' in zo'n bericht staat zeker niet. Sowieso wacht ik in vergelijkbare situaties wel even totdat er meer bekend is voordat ik zulke opmerking ga maken.


Dus nog een tsunami grapje eruit geglipt? Of een holocaust opmerking? Of een vuurwerkrampgeintje?



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2011 11:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 juli 2011 11:58 schreef BenKnuckles het volgende:
Als dat door druggebruik is, is er niets tragisch aan. Dan ben je gewoon een domme lul.

Ik zei ook niet dat hij een snuggere gast is, dan Maar, het zal bijvoorbeeld je kind maar zijn, die zoiets stoms doet. Is dat niet tragisch?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 11-07-2011 12:18]


I wish I was a butterfly


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 11-07-2011 12:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

quote:
Op 11 juli 2011 11:59 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik zei ook niet dat hij een snuggere gast is, dan Maar, het zal bijvoorbeeld je kind maar zijn, die zoiets stoms doet. Is dat niet tragisch?


Voor jezelf wel. Maar ik zou dan zowel mijn kind als mezelf een domme lul vinden en vooral kwaad zijn in plaats van te liggen snotteren in de zin van "Waarom is hij/zij toch zo vroeg van ons afgenomen..."


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 11-07-2011 12:11 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Wierdenaar (20) overlijdt na ruzie in discotheek Lucky

RIJSSEN - De 20-jarige Mark Kleinjan uit Wierden, die vannacht in kritieke toestand in het ziekenhuis werd opgenomen na een ruzie in discotheek Lucky in Rijssen, is in de loop van de ochtend overleden. Dat heeft de politie bevestigd. Het Team Grootschalig Opsporing, dat op dit moment uit 18 rechercheurs bestaat, heeft de zaak in onderzoek.

De man kreeg zondagmorgen rond kwart voor vier ruzie met andere bezoekers. De politie is een onderzoek gestart en heeft vijf mannen uit Rijssen van 17, 21 en drie van 18 jaar aangehouden. Zij worden verhoord.

De politie vraagt bezoekers die getuige zijn geweest of foto’s hebben gemaakt van dit incident en nog niet met de politie hebben gesproken zich alsnog te melden. Dit kan via 0900-8844 of mailen naar info@twente.politie.nl.

De politie stelt met nadruk dat nog niet worden vastgesteld wat de exacte oorzaak is van het overlijden van de 20-jarige.

Komt allemaal door het christendom...



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2011 12:18 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 juli 2011 11:59 schreef chriz het volgende:
Dus nog een tsunami grapje eruit geglipt? Of een holocaust opmerking? Of een vuurwerkrampgeintje?

Opmerkingen / grappen waarbij de holocaust (en nazi's/WO2 in het algemeen) werd aangehaald zeker wel, maar volgens mij geen directe grappen over de slachtoffers / spottende opmerkingen over de slachtoffers. Die andere twee kan ik me niet zo 1-2-3 heugen, ik denk eigenlijk dat ik die laat liggen.

Maar dat vind ik wat anders dan direct zulke opmerkingen maken na zo'n gebeurtenis die een stuk dichterbij mij of de mensen die het horen staat, eerlijk gezegd. Daar pas ik zeer bewust mee op, of een grap/opmerking (wat mij betreft) kan is toch zeer tijds-, plaats- en publieksafhankelijk (waarbij jij, M. en B. denk ik toch de meest extreme opmerkingen meemaken ). Wel goed dat je het aanhaalt, trouwens, in bepaalde zin is het natuurlijk een dubbele standaard.

En als ik een keer toch wel over iemands schreef ga, bind ik wel in als ik dat hoor Weet nog wel een keer dat J. mij het verboden woord verbood, bedenk ik me nu.
quote:
Op 11 juli 2011 12:04 schreef BenKnuckles het volgende:
Voor jezelf wel. Maar ik zou dan zowel mijn kind als mezelf een domme lul vinden en vooral kwaad zijn in plaats van te liggen snotteren in de zin van "Waarom is hij/zij toch zo vroeg van ons afgenomen..."

Oh ja, helemaal gelijk. Dat laatste zou ik ook niet doen, inderdaad. Maar is dat dan niet tragisch, of misschien juist wel tragischer, als het zo jouw en je kinds schuld is?

Anyway, we horen nog wel hoe het in dit geval zit, in ieder geval.


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-07-2011 12:33 by bastianus Profiel van bastianus

Laat ze eerst maar kijken hoe alles precies is verlopen, voor er van alles geroepen wordt. Als ik het zo lees, was het wellicht verstandig geweest als de politie wat medische zaken had gecheckt. Maar ja, overal worden weleens zaken verkeerd ingeschat, soms met een nare afloop. Dat Europa racistisch is lijkt me met name in Nederland evident, maar dit geval is er denk ik geen voorbeeld van.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-07-2011 12:44 by XXL Profiel van XXL

Niet zo huilen AG.

Grapjes mogen en kunnen gewoon.
Het feit dat het opeens geen ver van mijn bed show is verandert daar niets aan.

Sterker nog, om dan opeens al je woorden af te wegen is in mijn ogen zelfs hypocriet.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 11-07-2011 12:50 by bastianus Profiel van bastianus

Ik maak overal grappen over. Ook over sterfgevallen in de directe omgeving enzo. Da's ook een manier om ermee om te gaan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-07-2011 12:56 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 11 juli 2011 12:50 schreef bastianus het volgende:
Ik maak overal grappen over. Ook over sterfgevallen in de directe omgeving enzo. Da's ook een manier om ermee om te gaan.


+1. Ik ben zelf recent mijn schoonmoeder verloren aan kanker.
Dat woord wordt hier nog gewoon gebruikt in grapjes. Ook door de vroew overigens.

Met een klein beetje relativerend vermogen valt het allemaal best wel mee.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-07-2011 12:59]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 11-07-2011 21:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

quote:
Op 11 juli 2011 12:44 schreef XXL het volgende:
Grapjes mogen en kunnen gewoon


Ze mógen zeker, ja. Dat ben ik in ieder geval 100% met je eens

Overigens, in dit licht: vond jij de grappen/opmerkingen die over jouw misstap gemaakt werden in retrospect ook gewoon mogen en kunnen? Ik meen me te herinneren dat je daar destijds toch behoorlijk slecht op reageerde, namelijk. Niet lullig bedoeld, maar het valt me op
quote:
Het feit dat het opeens geen ver van mijn bed show is verandert daar niets aan.

Dat doet het natuurlijk wel. Als je ergens geen connectie mee hebt, voel je er niks bij. En ik voel me voldoende verbonden met mensen om niet direct grappen en spottende opmerkingen over de slachtoffers van (humanitaire) rampen te maken Waar ook ter wereld, dus.
quote:
Sterker nog, om dan opeens al je woorden af te wegen is in mijn ogen zelfs hypocriet.

Uhm, nee, het is niet hypocriet. Het zou hypocriet zijn als ik deze standaard die ik op jullie toepas(te) niet op mezelf zou toepassen en dat doe ik dus juist wél

Het is, zoals ik zei, in bepaalde zin wel meten met twee maten omdat ik een foute opmerking afhankelijk van o.a. het publiek anders beoordeel. Slechts in beperkte zin dus, want het zijn niet dezelfde situaties waarin ik verschillende oordelen geef.

Maar goed, in deze fijne zwart-witte wereld waarin we leven is zo'n grijs standpunt natuurlijk direct totaal verkeerd, snap ik
quote:
Op 11 juli 2011 12:50 schreef bastianus het volgende:
Ik maak overal grappen over. Ook over sterfgevallen in de directe omgeving enzo. Da's ook een manier om ermee om te gaan.

Over de sterfgevallen of over de persoon, trouwens? Wat ik van sterfgevallen en andere tragiek binnen mijn familie weet is dat er ook wel snel grappen over (de goede/slechte eigenschappen van) de persoon gemaakt werden/worden. Ook een goede manier om herinneringen boven te halen

Als ze voor jou kunnen is prima, en dan moet je het vooral doen. Maar dan hoeven ze toch niet meteen voor iedereen te kunnen? Als iemand er in je directe omgeving slecht op reageert, ga je dan door? Is het dan zo slecht om vantevoren al wat voorzichtigheid met zulke opmerkingen te betrachten? Uiteindelijk moet het wel een keer kunnen, ja. Of, in ieder geval, is het goed voor iemands verwerking als ze dat punt bereiken

Maar ja, er is ook nog wel een verschil tussen grappen en rancuneuze/bijtende kloteopmerkingen maken over iemand. Ik ga er niet van uit dat je dat laatste doet, overigens


I wish I was a butterfly


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 11-07-2011 21:48 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

dooie junkie


Jammer


dit gaat van mijn biertijd af.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-07-2011 13:30 by XXL Profiel van XXL

Politie pakt voetbalfan met 'verboden vrucht'
Laatste update: 12 juli 2011 11:33 info Bekijk op de kaart
MOSKOU - De Russische politie heeft een voetbalfan met een banaan in zijn hand aangehouden in een voetbalstation in de Siberische stad Novosibirsk.
Foto: inertia

De man moest op papier zetten waarom hij de vrucht had meegenomen naar de voetbalwedstrijd. Toen bleek dat hij geen racistische aanval plande, werd hij vrijgelaten.

Dat meldden Russische media dinsdag. Volgens de wet is het meenemen van groente of fruit in een voetbalstadion niet verboden.

Maar sinds de Braziliaanse voetballer Roberto Carlos tijdens een wedstrijd werd bekogeld met bananen, is de politie extra waakzaam.

Jaarlijks worden tientallen mensen vermoord tijdens racistische aanvallen in Rusland. Zeer rechtse groeperingen hebben het gemunt op mensen uit andere delen van Rusland en op buitenlanders, linkse jongeren en homoseksuelen.



Bovendien zou er iemand uit kunnen glijden over de schil.

Verdomme.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 12-07-2011 13:43 by Helvete Profiel van Helvete

Dat is wel internationaal nieuws ja. Iemand onterecht aangehouden en weer vrijgelaten!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen