IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar Wim ontplofte kolencentrales bekijkt [Nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 09-08-2011 19:36 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 9 augustus 2011 19:20 schreef XXL het volgende:
Veel ouders hebben gewoon niet zoveel tijd om kinderen op te voeden omdat ze teveel moeten werken om het hoofd in deze tijden boven water te houden.


Nou als je naar de overlastgevende bevolikingsgroepen in NL kijkt, en kijkt naar de werkloosheid onder die groepen dan zou je denken dat ze juist zeeën van tijd hebben (gehad) om hun kinderen op te voeden.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-08-2011 19:51 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 9 augustus 2011 19:29 schreef XXL het volgende:
2 werkende ouders houdt toch vaak in dat een kind toch een te groot aantal uren per dag alleen zit of is aangewezen op opvang bij lieden die niet verantwoordelijk zijn voor de daadwerkelijke opvoeding.


nou ja, welliucht zit er bij nader inzien wel wat in. Maar het is wel een gegeven dat juist in de buurten waar dit gebeurd is de werkeloosheid zeer hoog is, dus ik betwijfel ten zeerste of twee werkende ouders hier het voornaamste probleem is. Twee steuntrekkende ouders eerder. En die zouden toch zeeen van tijd moeten hebben om op hun kroost te letten. Als het ze ook maar een snars zou interesseren.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 09-08-2011 19:52]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WMP
Usericon van WMP
Posted 09-08-2011 20:31 by WMP Profiel van WMP

De hele dag op de bank bier zitten te drinken en tv zitten te kijken is inderdaad een goede opvoeding voor je kinderen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2011 21:14 by bastianus Profiel van bastianus

Al het werk wat die Onslows kunnen doen is uitbesteed aam lage loonlanden. Goh, is het toch nog de schuld van het kapitalisme uiteindelijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-08-2011 21:19 by Mark Profiel van Mark

Nou, tot zover mijn deskundige opinie dat het vanavond waarschijnlijk wel uitgedoofd zou zijn. Londen is nog rustig, maar nu is het hommeles in Birmingham en Manchester. Tijd om maar eens wat spijkers en plankjes te gaan kopen, denk ik.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-08-2011 21:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



Krachtiger als je zou denken. Ik heb er ooit een cactus(bij gebrek aan aardappels) zeker 200 meter ver mee geschoten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


rotor
Usericon van rotor
Posted 09-08-2011 21:42 by rotor Profiel van rotor

Check http://makezine.com/ , Elite, staan echt veeeel maffe DIY-dingen in!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2011 22:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 augustus 2011 16:41 schreef XXL het volgende:
Het leger zit momenteel even in andere apenlanden om relschoppers aan te pakken.




signature


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-08-2011 23:06 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 9 augustus 2011 17:54 schreef Kvelgeest het volgende:
In de Sovjet-Unie hadden ze wel een oplossing voor mensen die niet aan de sociale verwachting voldeden, die gingen de Goelag in ipv dat ze thuis op hun luie reet een uitkering genoten.

Koop aub een enkeltje Londen en ga die kansenjongeren daar helpen in hun benarde situatie. Het is natuurlijk wel zwaar, de gehele dag op de bank liggen.


Viktor, doe eens niet.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2011 23:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

maar het gaat hem zo goed af


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-08-2011 23:15 by Mark Profiel van Mark

Nou breekt mijn klomp. Blijkbaar worden enkele BBC reporters gevolgd door jongeren met tassen, die vragen waar de rellen zijn. Als het niet zo diep triest was zou dit best een goede grap zijn.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 09-08-2011 23:15 by Ktulu Profiel van Ktulu

Wat gaat hem goed af? De persoon met wie hij het oneens is mbv vage aannames trachten belachelijk te maken? Jammer dat het wegneemt van de discussie. Waarom altijd die extreme beweringen die niet gestoeld zijn op dingen weten? Waarom die nood aan zwart-wit beelden?


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2011 23:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 augustus 2011 23:15 schreef Ktulu het volgende:
Wat gaat hem goed af? De persoon met wie hij het oneens is mbv vage aannames trachten belachelijk te maken? Jammer dat het wegneemt van de discussie. Waarom altijd die extreme beweringen die niet gestoeld zijn op dingen weten? Waarom die nood aan zwart-wit beelden?


als je het aan mij vraagt: omwille van een nood aan anti-relativering

alles wordt op een "intelligent" forum als dit (ja ) altijd door 20 mensen met een verschillende mening in een context gezet zodat iedereen gelijk heeft en uiteindelijk niets gezegd wordt.

en ja, iedereen weet wel dat ook dat niet waar is, maar als je teveel voor je mening uitkomt , dan heb je de boter gegeten en ben je een weet ik veel wat


daarom cynisme en verdoken sarcasme, terwijl dat sarcasme een uiting is van verijdeld idealisme



signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2011 23:18 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 augustus 2011 23:15 schreef Ktulu het volgende:
Wat gaat hem goed af? De persoon met wie hij het oneens is mbv vage aannames trachten belachelijk te maken? Jammer dat het wegneemt van de discussie. Waarom altijd die extreme beweringen die niet gestoeld zijn op dingen weten? Waarom die nood aan zwart-wit beelden?
Dat is de trend tegenwoordig. Niet met argumenten komen, maar iemand die aan een andere kant staat meteen maar een multicultiknuffelende theedrinker noemen. Wel zo makkelijk ook, hoef je je niet in achtergronden te verdiepen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-08-2011 23:23 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Welke discussie? Je bedoelt dat achterlijke digitale gekots van jou? "Het gaat haar niet graag gehoord worden denk ik, maar indirect krijgt een maatschappij de criminelen die ze verdient", "Rijk wordt rijker, arm wordt armer, stop de armen in een ghetto", "kapitalisme heeft hier wel degelijk een aandeel in", "alleen maak je 1 fout: je generaliseert. Je stelt de idioten uit dat filmpje gelijk met iedereen die aan die rellen meedoet"; echt, serieus?
:')





If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2011 23:25 by bastianus Profiel van bastianus

Overigens ben ik het wel met Kwel eens dat kapitalisme geen oorzaak is van de problematiek. Wel materialisme en luiheid en verveeldheid. Globalisering ook. En desinteresse.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-08-2011 23:27 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 9 augustus 2011 23:25 schreef bastianus het volgende:
Wel materialisme en Globalisering ook.
Ook niet.
Decadentie, luiheid, afgunst en een gebrek aan normen en waarden.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2011 23:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 augustus 2011 23:27 schreef Kvelgeest het volgende:
Ook niet.
Decadentie, luiheid, afgunst en een gebrek aan normen en waarden.


ik denk dat jullie elkaar mooi aanvullen in de equifinaliteit van de analist en de realist

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-08-2011 23:29]


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-08-2011 23:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 augustus 2011 23:27 schreef Kvelgeest het volgende:
Ook niet.
Decadentie, luiheid, afgunst en een gebrek aan normen en waarden.
Aan die afgunst ligt, denk ik, materialisme ten grondslag. Iedere Jan Lul denkt recht te hebben op dezelfde verdiensten als mensen die er hard voor werken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2011 23:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 augustus 2011 23:30 schreef bastianus het volgende:
Aan die afgunst ligt, denk ik, materialisme ten grondslag. Iedere Jan Lul denkt recht te hebben op dezelfde verdiensten als mensen die er hard voor werken.


ja, hoe zou dat nu toch komen!??

we worden dankzij links EN rechts allemaal wijsgemaakt dat we dezelfde kansen hebben om te slagen in het leven. Bullshit, maar niemand wil of mag nog zeggen dat ongelijkheid en onrechtvaardigheid twee verschillende zaken zijn of ze zijn racist of fascist!


signature


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-08-2011 23:34 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 9 augustus 2011 23:30 schreef bastianus het volgende:
Aan die afgunst ligt, denk ik, materialisme ten grondslag. Iedere Jan Lul denkt recht te hebben op dezelfde verdiensten als mensen die er hard voor werken.
Dan ligt het dus niet aan/bij materialisme, maar bij, doorgeschoten, gelijkheidsdenken. We zijn toch allemaal gelijk?


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-08-2011 23:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 augustus 2011 23:34 schreef Kvelgeest het volgende:
Dan ligt het dus niet aan/bij materialisme, maar bij, doorgeschoten, gelijkheidsdenken. We zijn toch allemaal gelijk?


het menselijke van het meritocratisch denken is de ondergang van onze kunstmatige maatschappij. Als iedereen echt gelooft dat hij evenveel kan bereiken en verdienen als iedereen waar hij mee in het klasje zat aan zijn 10de, en hij krijgt het niet... ja, dan eis je het toch gewoon op? Anders zit de wereld onrechtvaardig in elkaar

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-08-2011 23:41]


signature


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 10-08-2011 0:52 by Ktulu Profiel van Ktulu

quote:
Op 9 augustus 2011 23:23 schreef Kvelgeest het volgende:
Welke discussie? Je bedoelt dat achterlijke digitale gekots van jou? "Het gaat haar niet graag gehoord worden denk ik, maar indirect krijgt een maatschappij de criminelen die ze verdient", "Rijk wordt rijker, arm wordt armer, stop de armen in een ghetto", "kapitalisme heeft hier wel degelijk een aandeel in", "alleen maak je 1 fout: je generaliseert. Je stelt de idioten uit dat filmpje gelijk met iedereen die aan die rellen meedoet"; echt, serieus?
:')








Ben je nog van plan mijn vomeren te weerleggen?


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-08-2011 7:28 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 augustus 2011 23:34 schreef Kvelgeest het volgende:
Dan ligt het dus niet aan/bij materialisme, maar bij, doorgeschoten, gelijkheidsdenken. We zijn toch allemaal gelijk?
En de steeds grotere ongelijkheid veroorzaakt door het groter wordende verschil tussen arm en rijk? Of het feit dat arme mensen die ik ken van de school van mijn dochter niet fatsoenlijk te vreten hebben, maar wel een dikke auto en een flatscreen? Ik denk dat dit soort mensen niet voldoende beschermd wordt tegen domheid en ondoorzichtige financiële constructies waardoor ze in de problemen raken.
De markt werkt prima voor de mensen die er beter van worden, maar niet voor 'dommere' mensen die steeds moeilijker mee kunnen komen of 'de kleine lettertjes' niet kunnen lezen. Maar als de banken in de problemen raken door hun ondoorzichtige financiële constructies en kredieten mag de overheid het wel oplossen, op onze kosten. En de bonussen worden alweer volop uitgekeerd daar. Wat mij betreft mag de overheid best wat meer ingrijpen in de financiële markt.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 10-08-2011 9:18 by Kvelgeest Profiel van Kvelgeesthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 10 augustus 2011 0:52 schreef Ktulu het volgende:

Ben je nog van plan mijn vomeren te weerleggen?
Er valt niets te weerleggen gezien je posts uit niets anders bestaan dan eenzijdige, holle, radicale frasen.

Wellicht dat je eerst eens zelf met een weloverwogen, onderbouwde post/analyse kan komen waarom 'onze' maatschappij deze rellen verdient of 'het kapitalisme' hier aandeel in heeft.
Veel plezier.

"armen worden steeds armer.."; ah, vandaar dat iedere randdiebiel een auto, flatscreen, iPod en computer heeft en ieder jaar op vakantie kan. Dat is indd wel een schrale schim van de welvaart die de arbeider tijdens/voor de industriele revolutie, in de jaren'30 of net na WOII kende.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen